• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
05.05.2024 00:51

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

nikiK

Не знам дали е за минус, ама кво става с тоя магазин Дискус - София в кв. Стрелбище!?
Три пъти  минавам през последния месец в рамките на работното им време / последно днес в 18.00 ч./ и е все затворен!?
Сложете една бележка поне бе....закрит ли е, не ви се работи ли, или там каквото и да е!! :karamse:
450 лит.  Ю.Америка- Геофагуси, Скаларии Манакапуру, Цихлиди джуджета
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs23.postimg.org%2Fbouk58j9z%2FDSC07050.jpg&hash=8c3a842af0d72cdf9aac794b1cd930ff0f55922a
260 лт.  Африка ез. Малави

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs22.postimg.org%2Fdkblqd7a5%2FDSC07053.jpg&hash=990372686b1835fb091e9de8fc0bec78d164e9f4

DISCUSBG

Бележка има сложена - ЗАТВОРЕНО. Трябва да има и пояснения ли? Не вярвам когато си болен, да си слагаш бележка на вратата - В БОЛНИЧНИ СЪМ.
Не знам!

zariio

Цитат на: DISCUSBG - 28.02.2013 20:14
Бележка има сложена - ЗАТВОРЕНО. Трябва да има и пояснения ли? Не вярвам когато си болен, да си слагаш бележка на вратата - В БОЛНИЧНИ СЪМ.

Е айде по-спокойно да го даваме.Няма нужда от нервни изблици.Когато е веднъж ок но когато ако е така както казва човека три пъти през работно време е затворено вместо да се нервите разберете наистина къде е проблема и ако е болен персонала не виждам проблем да го упоменете.

ЦитатНе вярвам когато си болен, да си слагаш бележка на вратата - В БОЛНИЧНИ СЪМ.

А тая глупост няма нужда от коментар!
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs9.postimg.org%2F49ki5eazv%2F10494175_10152367057258271_2072129839_o.jpg&hash=c59af89265d29439b6cc64736d6ad480b08a97c1

stanilabg

Извинявам се, че се намесвам.
При нас слагат бележки от рода на:
Магазина ще е затворен от... до..., поради еди какво си - отпуска, технически проблем и т.н.

П.П. Че е ЗАТВОРЕНО, вижда самия клиент, няма нужда от бележки. :-)

niki110

Един огромен "-" за търговеца mi6okalkana.Все съм мислел,че има несериозни хора ама като него не бях срещал скоро.Миналата седмица на 27.02 му пратих ЛС с въпрос дали има холанска трева,едропореста гъба и син плексиглас и ако има да ми каже ориентировъчна цена,на 28.02 ми отговори,че има и ми бе написал сума която ме удовлетворяваше.Чухме се по тел и се разбрахме да му върна на ЛС точни размери и данни къде да ги прати като каза че ще ги пусне в петък понеже не можел същия ден.Съботата нямах пратка по-тел.ми каза че бил заети и в понеделник щял да ги прати,уви във вторник отново ги нямаше като оправданието бе че ходил до планината и не успял.и така всеки ден оставаше за следващия.вчера се чухме преди обяд и понеже каза,че бил некъде на шумно място щял да звънне след 5 мин.е колеги още си чакам 5-те мин. а когато аз го търся вече не ми отговаря....................Вие си направете изводите колко е точен камо ли ако му поръчате аквариум да ви направи *MODERATOR*Сега незнам какво да правя защото ако поръчам на някой друг колега а той благоволи да ми ги прати през това време ще излезне,че аз поръчвам а после се отказвам

митко

Отговорът е прост.Поръчай си от другаде.В случая и да ги прати и да ги откажеш си в правото си.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

ARCHEON

Внимавайте ако поръчвате от този доставчик!
Защото изпитах безумието на клаузите им за рекламация лично.
Въпреки, че стоката беше видимо дефектна и въпреки "ненормалното" обяснение, че всички от този вид били такива и те нямало какво да направят,транспортът и двете посоки беше за моя сметка!!!
Пълно безумие!
А това е "основанието" му:

при условие, че желаете да върнете грешно изпратена стока, която сте закупили от нашия интернет каталог, моля да посочите това във формуляра за подаване на рекламация или на някои от електронните адреси, посочени на сайта ни.

Подобен тип замяна може да бъде изпълнена ЕДИНСТВЕНО И САМО след като Вие изпратите сгрешения продукт до адреса на фирмата. След като неговата функционалност и изправност бъде тествана, ще Ви бъде изпратен нов артикул.

Ако желаете да върнете стока, която сте закупили от нашия интернет каталог и да Ви бъде възстановена сумата, заплатена за нея, това може да стане в 7 /седем/ дневен срок от нейното закупуване. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е потребителят да попълни и изпрати писмено своето решение посредством формуляра за подаване на рекламация на нашия сайт или на някои от посочените електронни адреси. ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ СА ЗА СМЕТКА НА ПОДАТЕЛЯ НА РЕКЛАМАЦИЯТА!
*bg* *bg* *bg*

Повече от български "търговци" НЕ!
Всеки китайски търговец е по-коректен!

Стоян Михов

Благодаря ти за това мнение, предстои ми да си купя радиатори оттам, ти какво си си взел, което е дефектно? Няма ли опция на куриера - за отваряне преди плащане? Между другото си има Комисия за защита на потребителите, пусни жалба при всички случаи.

Ето ти цитат от закона:

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на седем работни дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
https://s13.postimg.org/xijfjz5x3/Untitled.jpg

ARCHEON

Взех си радиатори и една стойка за телевизор, която ще ползвам за новата ми ЛЕД лампа.
Отне ми се 1 седмица в кореспонденция докато ми пуснат реални размери на радиаторите и сечение на профила им.
В крайна сметка ги получих и с тях проблеми нямам.
Но стойката е друг въпрос. Точно рамото, което се вижда беше цялото нарането. Върнах го и отчайващият отговор беше, че всички рамена които имат са такива наранени и единствено можели да го "пръснат" с малко спрей...
Но по смешното и алогичното е, че дори рекламацията да е основателна, пак си плащаш транспорта в двете посоки! Това го няма дори в китайските сайтове:)

tonino

 :-D  "Опция за преглед", дори и да не са отбелязали им звънят по телефона и искат разрешение. Ако откажат се отказваш и ти. Има опция и за тестване пред куриера в рамките на 15 минути. Тези опции са точно за такива случаи. Като им откажат няколко пратки ще затегнат дисциплината във фирмата.

Стоян Михов

Цитат на: ARCHEON - 12.03.2013 12:57

Отне ми се 1 седмица в кореспонденция докато ми пуснат реални размери на радиаторите и сечение на профила им.
В крайна сметка ги получих и с тях проблеми нямам.

Точно в същия филм съм сега чакам да проучат какъв е профила, колко тежи и т.н. я кажи ти какви си взе и какви са характеристиките че да ми спестиш време :) Аз съм им пуснал запитване за 145х35 и 165х35 мм едното го дават че тежи 5кг/ на метър, а другото 1,2 кг, уникум са просто.

пак ти казвам пусни жалба до КЗП, няма значение какво им пише в условията, каквото и да пише то не може да противоречи на Закона.
: 12-03-2013, 13:30:42
Цитат на: tonino - 12.03.2013 13:02
:-D  "Опция за преглед", дори и да не са отбелязали им звънят по телефона и искат разрешение. Ако откажат се отказваш и ти. Има опция и за тестване пред куриера в рамките на 15 минути. Тези опции са точно за такива случаи. Като им откажат няколко пратки ще затегнат дисциплината във фирмата.
Да, да допълня, понеже се оказа че доста хора си купуват по интернет радиатори и други електроники от ВИКИВАТ Пловдив, - след като направите пръчката ви излиза едно съобщение, че препоръчват пратката да се отвори пред куриера и ако има проблем да се направи констативен протокол. Точно това за което говори tonino. Пратки, които са над 100 лв са с безплатна куриерска услуга.
https://s13.postimg.org/xijfjz5x3/Untitled.jpg

ARCHEON

Това не отменя факта, че според техния сайт разходите за транспорт за пратките по рекламация са за сметка на клиента....което, очевидно е незаконно...., но какво да ги съдиш ли? *bg*

Antuni

Не никой не съдиш и не се занимаваш. Гледаш при съмнение че нещо не е както трябва благодариш им и се обръщаш и си тръгваш. Какво толкова сложно има.
0899808552

niky

Цитат на: Antuni - 13.03.2013 12:22
Не никой не съдиш и не се занимаваш. Гледаш при съмнение че нещо не е както трябва благодариш им и се обръщаш и си тръгваш. Какво толкова сложно има.

E точно това не е решението. Ако ги оставиш да си правят каквото искат, нищо няма да се промени.

Ще ви кажа как е в Германия - никой не отваря пратки и не проверява какво има вътре пред куриера.
Обаче, във всяка пратка първо има бележка за ретур, която ако не те кефи нещо в това дето си получил, изобщо няма нужда да се обясняваш, просто го слагаш в кутийката, лепваш му въпросната бележка, която си е с баркод и т.н и викаш куриера да дойде да я вземе. Не плащаш нищо! Разхода си е за изпращача. Това е в 14 дневен срок.

Ако пък имаш наистина проблем, просто пращаш номера на поръчката и другите подробности на федерацията на потребителите. И после само гледай какво става...ще ги разнищят. И солена глоба ще платят и всичко ще оправят.

Не я харесвам Германия, но тия неща ми липсват в милата родина. Защото няма ред и всеки си прави каквото иска.
Така че пиши жалба и не ги жали фирмите, които тъгуват на наш гръб.

Antuni

Цитат на: niky - 13.03.2013 12:33
E точно това не е решението. Ако ги оставиш да си правят каквото искат, нищо няма да се промени.

Ще ви кажа как е в Германия - никой не отваря пратки и не проверява какво има вътре пред куриера.
Обаче, във всяка пратка първо има бележка за ретур, която ако не те кефи нещо в това дето си получил, изобщо няма нужда да се обясняваш, просто го слагаш в кутийката, лепваш му въпросната бележка, която си е с баркод и т.н и викаш куриера да дойде да я вземе. Не плащаш нищо! Разхода си е за изпращача. Това е в 14 дневен срок.

Ако пък имаш наистина проблем, просто пращаш номера на поръчката и другите подробности на федерацията на потребителите. И после само гледай какво става...ще ги разнищят. И солена глоба ще платят и всичко ще оправят.

Не я харесвам Германия, но тия неща ми липсват в милата родина. Защото няма ред и всеки си прави каквото иска.
Така че пиши жалба и не ги жали фирмите, които тъгуват на наш гръб.


Нямах предвид да ги остави Ники. Просто от самото начало ако има нередност при пратката се прекратяват отношенията с фирмата изпращач за да не се стигне после до рекламации, връщане за сметка на клиента и т.н.

0899808552

Similar topics (5)

42124

Публикации: 9
Прегледи: 5955

32641

Започната от The Proo


Публикации: 5
Прегледи: 8535

22577

Започната от gipsa


Публикации: 9
Прегледи: 7015

41499

Публикации: 21
Прегледи: 23896

3791

Публикации: 284
Прегледи: 193449