• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
20.04.2024 06:08

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

vesko_aa

Да от такива като нас държавата си взема данъците, но от такива като теб нищо.Като не си юридическо лице как търгуваш с вещества като глутара от къде го вземаш, като фирмите нямат право да го продават на часни лица това не е ли измама , въпроса беше колко не си заядлив продавай си със здраве и бъди жив и здрав,но не се заяждаи за една касова бележка,след като си платил по банка няма как да не платят всички данъци от твоята покупка,не се притеснявай парите ти са утишли в държавната хазна и дано се използват за благото на всички нас.

kuvert

Не,колега!!!
Взема данъците от мен чрез теб!!!
Както ти казах-когато определяте цената,калкулирате върху нея и ДДС. Е не може да го вземате от купувача и да си го слагате в джоба!
А за глутара-не се излагай!!!
От ТУК свободно може да си купиш 10% разтвор. Ще ти го доставят до вратата. С касов бон!!!

zoomaniak

@kuvert Извинявам се от името на магазина. Ще вземем мерки това да не се получава втори път. Рядко стават грешки при нас. Ако нещо сме ви причинили неудобства - пишете ми на ЛС ще ви компенсираме. Благодарим за сигнала Ви - критиките са полезни за нас.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Caxapa

Всичко е добре, когато свършва добре. Остава сега и колегата @kuvert с Глутаралдехид/а/ да се смосезира  и да се обяви за търговец. В противен случай ще се наложи да наложим ограничение на публикациите му в раздел ПАЗАР на този продукт.  Като пояснение за реакцията ми. Рибки и растения все можеш да произведеш в аквариумите си НО.....този препарат не е краен продукт от изпити кафета, бири или какво да е друго.

Денката Станчев

И аз да споделя мнение за магазин... Много съм недоволен от магазин Анималия, конкретно този в Алати Варна. Продават болни рибки. Заминаха си 2 скаларии след като си ги избрах а ми е дал други продавача. Вчера като ходих за храна видях 3 умрели сомчета да лежат на дъното и като казах на продавача той не изгледа малко празно  :D Другите вериги магазини на Анималя във Варна са ОК ама този не се подържа добре.. А и цените са с много по-високи на растенията.. За сравнение в Aquamania в GrandMall даден вид е 7 лв. , а в Алати беше 13 и не беше много по-добър..

Caxapa

Цитат на: Денката Станчев - 01.02.2014 12:46
И аз да споделя мнение за магазин... Много съм недоволен от магазин Анималия, конкретно този в Алати Варна. Продават болни рибки. Заминаха си 2 скаларии след като си ги избрах а ми е дал други продавача.
Ако си ги сложил в 50  литровия аквариум който ти е стартиран от скоро/предполагам/  е нормално да дадат фира и да се споминат рибите ти. Така, че отрицателното ти мнение бих приел с резервираност и особено мнение./Мод. Сахара/

zoomaniak

@kuvert - Здравейте отново,

Както обещахме, допълнително проведохме разговори и предприехме мерки за предотвратяване на подобен тип инциденти.

Искаме и да ви уверим, че спазваме изцяло законодателството и придружаваме всяка пратка с необходимата касова бележка. В случая проблемът се оказва незнанието на персонала (как се пуска бележка при плащане с карта), както и недупостимо неуважителното отношение към клиента, за което се извиняваме още веднъж.

Ние държим на качеството на обслужване и се стараем да използваме всяка възможност за подобрения. Знаем, че негативното лошо впечатление трудно се забравя, но се надяваме, че ще успеем да спечелим доверието ви отново.

Още веднъж, благодарим ви за споделената обратна връзка - можете да бъдете сигурни, че тя няма да бъде пренебрегната.

Поздрави
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

77

значи в случая продавачката е пуснала касова бележка в брой, а преди това с картата е направено плащане по банков път.
значи ще се платят 2 пъти данъците че и повече, и клиента трябва много да е щастлив...
в случая модератора е напълно прав с решението си...

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

Денката Станчев

Цитат на: Caxapa - 01.02.2014 13:07
Ако си ги сложил в 50  литровия аквариум който ти е стартиран от скоро/предполагам/  е нормално да дадат фира и да се споминат рибите ти. Така, че отрицателното ти мнение бих приел с резервираност и особено мнение./Мод. Сахара/


Сахара рибките бяха за 100л аквариум за мой познати не за мен. Макар да съм от скоро в акваристиката (6 месеца) имам някакъв хабер вече от риби и нужни пространства. Още като се върнах видях, че са с накъсани плавници станали на паяжина... Не съм тръгнал да лая срещу някой ако грешката е моя.. Отиди и се увери (:

Поздрави.
Денислав Станчев.

kuvert

Zoomaniak,проведохме разговор и приемам извиненията ти за грешката и незнанието на персонала.(въпреки,че не съм Волен Сидеров да настоявам за извинения, за да ги приемам публично!!!) За личното отношение на продавачката към клиентите-Вие си решете проблема! Не съм я предизвиквал с нищо за такова поведение от нейна страна!Благодаря за предложението за отстъпки във Вашият магазин. Не бих се възползвал от него. Ще си заплатя всичко на цената,която е обявена!
Поздрави!

77

понеже взех някаква позиция и си размених малко лични съобщения с колегата kuvert ,искам да доуточня мнението си.
не одобрявам поведението на продавачката в магазина,не стига че се държала неадекватно с клиента, а и ощетила финансово  фирмата в която работи.
вече не искам да се карам с никого и затова ще спра до тук...но не може така с двоен аршин да се гледа колега kuvert .

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

kuvert

Цитат на: 77 - 02.02.2014 14:24
понеже взех някаква позиция и си размених малко лични съобщения с колегата kuvert ,искам да доуточня мнението си.
не одобрявам поведението на продавачката в магазина,не стига че се държала неадекватно с клиента, а и ощетила финансово  фирмата в която работи.
вече не искам да се карам с никого и затова ще спра до тук...но не може така с двоен аршин да се гледа колега kuvert .


След като размених няколко Л.С. с колегата 77 ще проверя дали наистина продавачката е ощетила финансово магазина и ако е така-ще върна лично парите. Без значение колко са! Въпрос на чест!
Относно двойният аршин-не можах да схвана смисъла,колега! Нека е на Л.С.
Поздрави!

paralaks

Не купувайте от онлайн магазина "Зоомагазини", ще се опитат да Ви излъжат.
На 31,03,2014г. направих покупка на Viformo 5400 таблетки за 84,84лв /виж приложения файл/,заявката бе приета нормално.
5 часа по-късно ми се обадиха по телефона и казаха ,че цената вече е 127лв. ]:-> ]:->Естествено аз исках да ми доставят стоката на цената на която е приета заявката."Възпитаната" госпожа отговори, че ако не искам на високата цена просто няма да доставят стоката, а ако искам да се оплача да се оплача на арменския поп.Е до армения няма да пиша,но до Защита на потребителите със сигурност.
Разбирам, че не поддържат наличност а при заявка поръчват от Миазоо, но поне са длъжни да синхронизират цените си.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs28.postimg.cc%2Fqz83104t9%2Fviformo.jpg&hash=d7c578e4388a648e27db05a62ae6120d93a2723c


Публикациите са слети: 05.02.2014 11:50

Ето продължението на горния пост.След моя отказ да платя завишената цена веднага поръчката беше изтрита от сайта.Последваха няколко имейла и се оказа,че аз "случайно" *JOKINGLY* имам снимка на екрана с поръчката.В крайна сметка със съдействието на г-н Виктор Кирков /за което му благодаря/от онлайн магазина, днес си получих заявката на цената на която беше поръчана.Естествено аз съм доволен.  *YAHOO*
Затова винаги запазвайте копие от екрана при онлайн пазаруване.

gogo76

Колеги не правете грешката да си купувате каквото и да е оборудване от тези измамници - Аквариум бг в София  кв.Подуяне ул.Васил Друмев 53.
Купих тетра  ЕХ600 от тях която не?може да превърти и 150 литра за час.тия Тези нещастници отказаха да я сменят и ме баламосваха 5 часа по телефона че то 150 било нормално, те немците ей така само си пишели, че филтъра циркулира 600 за час.
Няма такива долнопробни и нагли търговци като тия.Ето ви и собственка фирма  АЙ ШОП ЕООД. гр.Пазарджик с адрес Гаврил Кръстевич 2 . Видите ли магазин свързан по някакъв начин с тия бягайте далече,,/

Чавд

Колега, мисля че даденият дебит е за помпата...Нормално е след като напълниш канистъра с медиа, дебита да падне.

Филтърът е за аквариуми от 60-120л. Дебит от 150л/ч. е достатъчен за посоченият обем. Все пак канистъра е за биологична филтрация.....

Поздрави :)

Similar topics (5)

59614

Публикации: 3
Прегледи: 8583

1880

Публикации: 8
Прегледи: 10038

42394

Публикации: 2
Прегледи: 3366

32665

Публикации: 4
Прегледи: 4620

22741

Публикации: 3
Прегледи: 5341