• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
23.05.2024 10:25

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Помощ и съвети в сфери, различни от акваристиката

Започната от acho_pl, 07.12.2006 09:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

onyxman

Знам само, че е тествана и става за пиене.Аз само от нея пия вече една година.За рибки обче нямам идея.Тя би трябвало да е минерална, но какъв и съставът не знам. *DRINK*

botan

Как се казва песента от рекламата на една кредитна карта, дето един чичка тича гол? Нещо беше don`t stop, keep on running текста, май, но не мога да я намеря. *UNKNOWN* *mislia*

Emsi

Днес след един от лошите ми дни се случи нещо което не очаквах, опуснах фотоапарата/Panasonic FZ8/ апарата беше с удължителя и със safety filter.
При падането не видях да се удря от към оптиката, но след като го вдигнах апарата изписа, че има проблем с оптиката и да го изключа и извадя батерията, веднага го направих, сложих батерията пуснах апарата, апарата стартира нормално, но не фокусира при което изписа, че капачето е сложено да го махна и натисна бутона >
Проблема е, че то не е сложено, при натискането на бутона се чува блендата как прищраква, при допиране на ухото до апарата се чува моторче което прави два опита и спира да се чува.
Апарата е в гаранция остават му 2 месеца, външно е като нов/това му бе първото удряне ама пък за късмет .../ понеже не съм толкова навътре в самото устройство при оптиката, и се чудя дали е сериозна повреда или нещо по леко.

Направо днес ми е един ден ... идва ми да се ударя в стената  :duvar:
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi186.photobucket.com%2Falbums%2Fx150%2FEmsiHamar%2Fp1090220.jpg&hash=e2a7ed083fce9507ea103e0aaee935b5f29e527c

ico

Ако няма следи от удара, го носи за гаранционен ремонт. Не споменавай падането, иначе гаранцията пада и ще те оскубят яко за сервиз. Настоявай, че без причина е отказал да работи и дано се хванат.
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

iek

Цитат на: Emsi - 28.04.2009 19:17
Направо днес ми е един ден ... идва ми да се ударя в стената  :duvar:
Направи го поне три пъти.
Дано имаш късмет с техниците, моята видеокамера панасоник нямаше такъв-след всеки ремонт се получаваше друг дефект, дали вследствие на сервиза-незнам. Най -гадното беше, че се развали ден след като изтече гаранцията. Дали съм карък на техници, но досега не е имало нещо, което да е минало през сервиз и да е работило както трябва. Единствен късмет имах с едно пежо, което за щастие го откраднаха ( с каско ) и ме спасиха от сетнешни главоболия. *YAHOO*

denbosch

Ако при приемането на фотоапарата в сервиза не ти напишат изрично,че има следи от удар,след това каквото и да ти говорят не им се давай-дръж си на своето и не отстъпвай.И се надявай,че във форума няма някой от гаранционния сервиз *ROFL*.
А ако ти искат пари за ремонта,първо настоявай да те известят предварително за сумата,след това провери поне на още едно място.Аз така си спестих 100,00лв за матрицата на камерата преди 4-5 години.

Emsi

Утре рано рано отивам да видя какво ще кажат, и колко време ще го ремонтират.
Дали е възможно оптиката да е заяла и затова да става така ... никога не съм отварял такъв фотоапарат и дори не знам моторчето как задвижва.
Дано поне са коректни и бързи в сервиза, до сега не ми се е налагало да нося такава техника на сервиз, но от всякъде чувам някакви страшни периоди 2-3 месеца  =-O
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi186.photobucket.com%2Falbums%2Fx150%2FEmsiHamar%2Fp1090220.jpg&hash=e2a7ed083fce9507ea103e0aaee935b5f29e527c

ico

Законния срок е 30 дни и ако в него не ти върнат апарата, трябва го заменят с нов или да върнат парите. Чакай си кротко със сервизния протокол, да мине срока, пускаш сигнал в съответните институции и после искаш нов от продавача.
Така ми замениха телефон, който забавиха повече от 30 дни. Беше нужна само заплаха с КЗП.
Проблема е само, да го приемат за гаранционен сервиз.
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Деян

Цитат на: ico - 28.04.2009 22:58
трябва го заменят с нов или да върнат парите.


Ако не й дадат нов се изплаща стойността на апарата (какъвто и да е, кола, телефон, фотоапарат, телевизор .....)
но стойността му като уред втора ръка, това го пише във абсолютно всички договори и гаранционни карти.

ico

Работил съм в магазин за техника и се връща сумата от фактурата или касовата бележка приложена с гаранцията. А как се определят цените на апарати и стоки втора ръка? За колите има разните му каталози, ама за всички дребни стоки...
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Лора

Цитат на: denbosch - 28.04.2009 21:09
И се надявай,че във форума няма някой от гаранционния сервиз

Че то това си е чист късмет.
....колега в нужда се познава (дано не си му черен в очите, че...) *ROFL*
В началото на една връзка ти се струва, че всички мъже са смотани, само твоят - не! По късно разбираш, че всички мъже са смотани, но колкото твоя - никой!

ico

Цитат на: Деян - 28.04.2009 23:11

Ако не й дадат нов се изплаща стойността на апарата (какъвто и да е, кола, телефон, фотоапарат, телевизор .....)
но стойността му като уред втора ръка, това го пише във абсолютно всички договори и гаранционни карти.

4.Извършване на гаранционен ремонт:
      При предявяване на рекламацията, отговаряща на изискванията на гаранционните условия, сервизът е длъжен по своя преценка да:
    - Отремонтира стоката в законовия срок. Когато рекламацията се удовлетвори чрез ремонт на стоката, срокът на ремонта  се прибавя към гаранционния срок. Ако това е невъзможно - да я замени с друга от същия модел. Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяната на стоката с друга, то се запазват първоначалните гаранционни условия.
    - Ако няма същия модел се предлага за закупване на друг модел с доплащане.
    - В случай, че не се поправи стоката или не бъде извършена замяна с нова в рамките на един месец от предявяване на рекламация от потребителя, той може да иска разваляне на договора или намаляване на цената.
    - Производителят, Вносителят и Сервизът не могат да бъдат отговорни за пропуснати ползи, престой и други вследствие на дефекта на стоката и/или престоя в сервиза, Сервизът не е длъжен да осигурява оборотно друга стока.
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

kiril_m

Здравейте! Трябва ми паркетаджия за пренареждане на паркет. Паркетът е стар и се е поразмърдал и разскърцал, може би не е бил поставен качествено. Ще трябва да се пренареди, изцикли и лакира, стаята е 18 кв. м. Ако някой е ползвал майстор или познава някой - да ме насочи. Става въпрос за София.

Emsi

Някой може ли да ми помогне с намирането на инструментал на
Metallica - The Day That Never Comes (Stereo)
има качен някакъв инструментал, но не е, чуват се гласовете.
Благодаря предварително.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi186.photobucket.com%2Falbums%2Fx150%2FEmsiHamar%2Fp1090220.jpg&hash=e2a7ed083fce9507ea103e0aaee935b5f29e527c

NO CARRIER

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Similar topics (5)

26496

Започната от nikolay0876


Публикации: 0
Прегледи: 1326

1615

Публикации: 10
Прегледи: 4358

41679

Започната от pachoo


Публикации: 20
Прегледи: 11106

22564

Публикации: 21
Прегледи: 5905