• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
18.07.2025 23:48

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Проблем с Виваком!

Започната от skorpi_zoo, 29.01.2012 17:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

skorpi_zoo

Благодаря Колеги!!! *DRINK*
Ако го хвана тоя Мърфи...

Асен Евгениев

Жалбата задължително с входящ номер.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

skorpi_zoo

Преди малко се свързах по телефона с тази Агенция за защита на потребителя.
Обясних им за какво става въпрос и ми отговориха с 2 думи,че това не им влизало в задълженията. :duvar:
Имало 3 варианта :
1.Да се прекрати договора по взаимно съгласие.
2.Да си платя неустойките.
3.Да ги съдя.
Така Аз предлагам четвърти: Да не им плащам пък те да ме съдят.
И ако това е Държава? *bg*
Ако го хвана тоя Мърфи...

Асен Евгениев

Цитат на: skorpi_zoo - 30.01.2012 13:48
Имало 3 варианта:
1........
2.Да си платя неустойките.
3........
Това ако беше вариант, въобще нямаше да им се обаждаш.
Пусни поне една жалба, да си вържеш гащите, и мини на четвърти вариант.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Peza

Цитат на: skorpi_zoo - 30.01.2012 13:48
Преди малко се свързах по телефона с тази Агенция за защита на потребителя.
Обясних им за какво става въпрос и ми отговориха с 2 думи,че това не им влизало в задълженията. :duvar:
Имало 3 варианта :
1.Да се прекрати договора по взаимно съгласие.
2.Да си платя неустойките.
3.Да ги съдя.
Така Аз предлагам четвърти: Да не им плащам пък те да ме съдят.
И ако това е Държава? *bg*

И моят допир с тази агенция е повече от плачевен. На въпрос "как така в закона пише, че при дефектна стока имам право да избирам дали да ми върнат парите, ремонтират или заменят с нов" продукт ми казаха "Не, не пише това", аз им прочетох члена от закона в които е написано много ясно точно това, отговора бе " Не се чете така,  продавачът решава а там вече опираме на добра воля" ... и спрях до тук.

Затова, вариант 4!
Кеф цена няма! ... луд умора също ...!

skorpi_zoo

Точно това направих!!! *DRINK*
: 30.01.2012г 14:02ч
Колеги оказа се ,че не били 128кб/с,а 128kbp/s или нещо такова,което ще рече около 16кб/с.
Ама и те това не го знаят. *YAHOO*   Аз го научих от друг форум.

След "стотици " разговори с техни Служители,никой явно не е бил наясно,че да ми го обясни.Даже и жалба имам,че ми е бавен нета,а да не говоря,че техниците им 3 Флашки ми смениха.
Сами си направете сметката,колко квалифицирани работници имат!!! :duvar:
Ако го хвана тоя Мърфи...

VDO

Пич,на мен след предложение от самите тях по телефона ,да ми увеличат скоростта на безжичната връзка,така я засилиха,че я пратиха на адрес през 3 квартала от моя-това техен служител в клона им във Видин.3 месеца нямах интернет и обяснявам на оператора,че нямам роднини или близки във въпросният квартал,на които да съм го прехвърлил,а фактурите идват на моя адрес,без да имам нет.След 300 зора и разправии всичко се оправи,сумите приспаднати и т.н.Сега съм на виваком и оттогава няма проблем,но и не приемам никакви нови оферти от тях. *DRINK*
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs22.postimg.org%2Fmac34rft9%2Fphotocat5.jpg&hash=360a4daf14830905da8b7981cd428ee276c00958


raadkoo

Прочети си отново какво пише за скоростта и условията. Аз съм с подобна флашка на единия ми лаптоп. Връзката ми е 300 и малко кб/с докато стигна 2,5 ГБ изтеглена информация. След това пада точно между 13 и 16 както при теб докато не ми занулят сметката. На другия месец пак така  :-) Всички флашки с интернет на всички оператори са едни и същи, така че...

Similar topics (5)

30450

Публикации: 4
Прегледи: 3091

25695

Започната от FaLLen`


Публикации: 8
Прегледи: 4368

1860

Публикации: 13
Прегледи: 6498

19165

Публикации: 11
Прегледи: 10528

58907

Публикации: 3
Прегледи: 3239