Моля за съвет!
От 07.07.2011г. съм сключил договор с тази фирма за безжичен интернет с Флашка.В договора пише,че скороста за първите 500мб е до 7.2мб/с,а след това пада до 128кб/с. :duvar:
За този период до днес съм сменил 3 Флашки и съм нямал интернет по-бърз от 16кб/с или ми отваря страницата за близо 5мин.
Днес ходих и питах дали е възможно да прекратим договора по взаимно съгласие.
Отговора беше ,че трябва да платя неустойка.
Защо да плащам при полужение ,че нямам интернет? =-O
Защото нямаш права като потребител,а само задължения :-),ако имаш пари плащай ако не като гледам си се върнал десетилетия назад когато "abv" се зареждаше около половин работен ден :-D
Колега засъжаление това все още е реалност.
Особено в малките населени места където няма никакъв избор освен тези монополисти :-)
Здравей за Варна знам от познат, че в някой райони също имат проблем и то с ГСМ /мтел/ . Та за какво говорим или пишем операторите си правят каквото си искат.
Цитат на: skorpi_zoo - 29.01.2012 17:18
Моля за съвет!
От 07.07.2011г. съм сключил договор с тази фирма за безжичен интернет с Флашка.В договора пише,че скороста за първите 500мб е до 7.2мб/с,а след това пада до 128кб/с. :duvar:
За този период до днес съм сменил 3 Флашки и съм нямал интернет по-бърз от 16кб/с или ми отваря страницата за близо 5мин.
Днес ходих и питах дали е възможно да прекратим договора по взаимно съгласие.
Отговора беше ,че трябва да платя неустойка.
Защо да плащам при полужение ,че нямам интернет? =-O
Отиди и пусни молба за прекратяване на договор по тяхна вина , защото ТЕ не изпълняват Техните задължения по договора . Така като питаш може ли или не може , е ясно какво ще кажат .
пускай жалби всеки път щом си прецакан и накрая мотивирано си прекратяваш договора сам-спираш да им плащаш/пък нека те съдят/тогава в съда си искаш разпечатка от жалбите срещу тях за некачествена услуга.Другия вариант е да се оплачеш в комисията за защита на потребителите-само те ги морят качествено.Мен още ме търсят за 90 лв към една мощна кабеларка за пакетна услуга, щото не съм ги уведомил с писмено предизвестие а в същото време ми бяха спрели интернета щото не бил платен/т.е. ограничили са ми услугата а искат пари за нещо което не са ми предоставили.После ми звъняха от някаква фирма дето изкупувала дългове и ми казаха че ще ме съдят ако не платя-още ги чакам
Цитат на: tomatomov197 - 29.01.2012 18:04
Отиди и пусни молба за прекратяване на договор по тяхна вина , защото ТЕ не изпълняват Техните задължения по договора . Така като питаш може ли или не може , е ясно какво ще кажат .
Тази молба в свободен текст ли трябва да е?
: 29.01.2012г 18:06ч
Цитат на: 4i4oico - 29.01.2012 18:07
пускай жалби всеки път щом си прецакан и накрая мотивирано си прекратяваш договора сам-спираш да им плащаш/пък нека те съдят/тогава в съда си искаш разпечатка от жалбите срещу тях за некачествена услуга.Другия вариант е да се оплачеш в комисията за защита на потребителите-само те ги морят качествено.Мен още ме търсят за 90 лв към една мощна кабеларка за пакетна услуга, щото не съм ги уведомил с писмено предизвестие а в същото време ми бяха спрели интернета щото не бил платен/т.е. ограничили са ми услугата а искат пари за нещо което не са ми предоставили.После ми звъняха от някаква фирма дето изкупувала дългове и ми казаха че ще ме съдят ако не платя-още ги чакам
Тази агенция защо ми се струва,че е нещо като да се оплачеш на "Арменския Поп" *CRAZY*
Да свободен текст,и достатъчно убедително написана.
Колега,никой няма да ти обърне внимание за съжаление.Това е положението и ако се откажеш ще си плащаш неустойка като стой та гледай.А относно този на м-тел аз съм го пробвал и на село и връзката е доста добра.Явно е различно,аз съм го пробвал в плевенско и работи като в София.
Добре дошли в страната на чудесата!Аз също имах огромни неприятности с бюрокращините им.
Цитат на: Nazgh0ul - 29.01.2012 19:52
Колега,никой няма да ти обърне внимание за съжаление.Това е положението и ако се откажеш ще си плащаш неустойка като стой та гледай.А относно този на м-тел аз съм го пробвал и на село и връзката е доста добра.Явно е различно,аз съм го пробвал в плевенско и работи като в София.
Разбира се , че ще му обърнат внимание . А колкото до това , ако спре да плаща , аз имам опит :-) с м-тел . Пращаха ми призовки първата година и после спряха мръсниците , минаха 7 години вече и нямам проблеми . Но ти имаш всички основания да прекратиш договора по тяхна вина , пусни им обоснована молба , после се обърни към защита на потребителите . Убеден съм , че ще го прекратят .
...
Цитат на: tomatomov197 - 29.01.2012 20:12
пусни им обоснована молба
И после чакай поне 1 месец да я разглеждат.А дотогава :duvar:
Жалбата и/или молбата я пускате задължително с копие до Комисията за защита на потребителя!
Благодаря Колеги!!! *DRINK*
Жалбата задължително с входящ номер.
Преди малко се свързах по телефона с тази Агенция за защита на потребителя.
Обясних им за какво става въпрос и ми отговориха с 2 думи,че това не им влизало в задълженията. :duvar:
Имало 3 варианта :
1.Да се прекрати договора по взаимно съгласие.
2.Да си платя неустойките.
3.Да ги съдя.
Така Аз предлагам четвърти: Да не им плащам пък те да ме съдят.
И ако това е Държава? *bg*
Цитат на: skorpi_zoo - 30.01.2012 13:48
Имало 3 варианта:
1........
2.Да си платя неустойките.
3........
Това ако беше вариант, въобще нямаше да им се обаждаш.
Пусни поне една жалба, да си вържеш гащите, и мини на четвърти вариант.
Цитат на: skorpi_zoo - 30.01.2012 13:48
Преди малко се свързах по телефона с тази Агенция за защита на потребителя.
Обясних им за какво става въпрос и ми отговориха с 2 думи,че това не им влизало в задълженията. :duvar:
Имало 3 варианта :
1.Да се прекрати договора по взаимно съгласие.
2.Да си платя неустойките.
3.Да ги съдя.
Така Аз предлагам четвърти: Да не им плащам пък те да ме съдят.
И ако това е Държава? *bg*
И моят допир с тази агенция е повече от плачевен. На въпрос "как така в закона пише, че при дефектна стока имам право да избирам дали да ми върнат парите, ремонтират или заменят с нов" продукт ми казаха "Не, не пише това", аз им прочетох члена от закона в които е написано много ясно точно това, отговора бе " Не се чете така, продавачът решава а там вече опираме на добра воля" ... и спрях до тук.
Затова, вариант 4!
Точно това направих!!! *DRINK*
: 30.01.2012г 14:02ч
Колеги оказа се ,че не били 128кб/с,а 128kbp/s или нещо такова,което ще рече около 16кб/с.
Ама и те това не го знаят. *YAHOO* Аз го научих от друг форум.
След "стотици " разговори с техни Служители,никой явно не е бил наясно,че да ми го обясни.Даже и жалба имам,че ми е бавен нета,а да не говоря,че техниците им 3 Флашки ми смениха.
Сами си направете сметката,колко квалифицирани работници имат!!! :duvar:
Пич,на мен след предложение от самите тях по телефона ,да ми увеличат скоростта на безжичната връзка,така я засилиха,че я пратиха на адрес през 3 квартала от моя-това техен служител в клона им във Видин.3 месеца нямах интернет и обяснявам на оператора,че нямам роднини или близки във въпросният квартал,на които да съм го прехвърлил,а фактурите идват на моя адрес,без да имам нет.След 300 зора и разправии всичко се оправи,сумите приспаднати и т.н.Сега съм на виваком и оттогава няма проблем,но и не приемам никакви нови оферти от тях. *DRINK*
:duvar:
http://e-vestnik.bg/14102/ot-globul-ta-na-vivakom/ (http://e-vestnik.bg/14102/ot-globul-ta-na-vivakom/)
Прочети си отново какво пише за скоростта и условията. Аз съм с подобна флашка на единия ми лаптоп. Връзката ми е 300 и малко кб/с докато стигна 2,5 ГБ изтеглена информация. След това пада точно между 13 и 16 както при теб докато не ми занулят сметката. На другия месец пак така :-) Всички флашки с интернет на всички оператори са едни и същи, така че...