• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
03.05.2024 18:56

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

въпрос за охлювите и болестите

Започната от sharkolasnik, 20.04.2009 18:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

sharkolasnik

Аз съм начинаещ и имам един въпрос. Значи могат ли охлювите да пренасят болести и кои точно? Конкретно питам на ихтио. При мен случая е следния: имам си един малък аквариум (10л) за размножаване, бях го оставил необитаем за няколко дена и се появиха водорасли(абе някакви зелени налепи по стъклото), предполагам защото стоеше до прозера  :-| . и в него сложих един охлюв да вземе да ги пооглозга уж(нямаше голям резултат, да не кажа никакъв). След няколко дена една рибка се беше разболяла с ихтио и я преместих от общия в този аквариум (с охлюва). Лекувам я с Костапор на сера от два дена, тя се опитва да излезе от аквариума но маи няма голям успех, но това е друга тема. Та сега се чудя мога ли да преместя охлюва в общия аквариум без опасност да пренесе болестта там  *dontknow* ?????

п.п. А ако някой може да помогне с болестта да даде съвет няма да му се разсърдя. Знам че има много теми почти сичко съм изчел тук, но не знам и аз сякаш при мен е по-различно. Съжалявам ако има вече такава тема по въпроса може да съм я  пропуснал

Живко

Ихтиото може да пренесеш с кепче, термометър и каквото и да е.
Никой не се е родил научен.

sharkolasnik

Предполагам в това число и охлюви. Да изчакам ли да се излекува и тогава да го преместя? Кепчето, с което преместих болната рибка какво да го правя?

zambo

Измиване с вряла вода на чешмата или потапяне в разтвор на калиев перманганат .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

Similar topics (5)

28199

Публикации: 9
Прегледи: 5261

17381

Започната от sharkolasnik