Здравейте!
На 14.01.2010 купих въпросния аератор, и на 28.02.2010 той отказа да работи. В магазина ми дадоха оборотен аератор, но ми съобщиха, че най-вероятно проблема е в някаква мембранка, която не влиза в гаранцията и струва 5 лева. Защо тази част след като е дефектна не влиза в гаранцията,и защо не съобщавате за дефекта при тези аератори. Ако знаех за този дефект щях да си избера друга марка. Според мен не е нормално всеки месец да се сменят тези мембрани, и след като са дефектни да не минават за гаранционни. От магазина ми казаха, че издържали по една година в добрите случаи.
Благодаря на управителя на магазина, който разреши да ми дадат оборотно аераторче, и не ми измряха рибите докато дочакам ремонта.
Здравей,
Сера помпите за въздух са известни със своето високо качество и това, че има проблем не значи, че всички помпи са дефектни.
Нормално е ( така е при всички производители ) износваемите части да не влизат в гаранцията. Не е нормално това, че мембраната се е износила толкова бързо. Помпичката е при нас и след като я прегледаме ще ви информираме какъв е проблема. Ако мамбраната е износена ще я заменим с нова за наша сметка, но трябва да проверим защо се износва толкова бързо.
За сега имате резервна помпичка, а вашата ще получите в законния срок.
Поздрави
Сера
Аз знам за качеството и затова я купих. Останах учуден от това, че за месец време се развали, а я избрах като марка за по-голяма сигурност. В магазина ми казаха,че тези мембрани се износвали за една година. Не знам дали това важи за всички модели или само за моя. Това получих като информация, и това споделям тук. Дано се намери проблема и се закрепи за по-дълго време.
Поздрави
Ивайло
Здравей,
Мембраната си е наред, но единия от магнитите ( мембраната е комплект с магнит и клапани ) е изривен и системата не работи правилно.
Може да отидеш до магазина да си вземеш помпичката. Комплета ( мембрана, клапани и магнит ) е подменен с нов за наша сметка + малък подарък ( възвратен клапан ).
Поздрави
Сера
Благодаря много! Утре ще си я взема.