Замениха ми тетрата ЕХ 1200 която протече за въпросния eheim без ротор :ranting: в егати държавата живеем :duvar:
Хи, когато ти направиха замяната не видя ли , че липсва ротора? Предполагам , че ще ти уважат рекламацията. Това за мен е по-добра машина от тетрата според мен.
Подкрепям идеята и мнението на колегата Андреев. Мнението ми е, че "егати държавата" би липсвало ако на място се направи проверка, след като веднъж сме били подложени на рекламации за продукти от тази фирма. Дано да уважат липсата на ротора и да оправят проблема. Колкото до Ехайм съм им фен но не натрапвам никому тази фирма. Доказана е и доста от други видове канистри и филтри опитват да наподобяват и имитират поне външно тази марка.
От къде бих могъл да предположа, че в кутията е възможно да липсва ротора на филтъра. Що се отнася до това, кой е по-добър филтър, то няма спор, че Ехиема води класацията. Относно "Егати държавата", имах предвид, че е очевидно - ротора е откраднат, но определено не съм аз :-D.
Павка, кажи ги тия убавци, че то другия път може и филтър да няма в кутията, а тухла.
Интер екзотикс оод
Цитат на: Caxapa - 24.11.2013 22:09
Мнението ми е, че "егати държавата" би липсвало ако на място се направи проверка
На хубавците от Интер екзотикс оод не им харесва да отварят опаковката на продукта
"Няма как да го прегледате! Ще се развали търговският вид."След този отговор им благодарих и излезнах без да купя нищо!
Хи, не ти ли намериха нов ротор? "не им харесва да отварят опаковката на продукта " все пак трябва да ти покажат продукта, иначе не знаеш дали има нещо вътре и най малкото да обяснят къде какво се сменя и почиства.
Ако Интерекзотикс е фирмата на Краси, до 4-то районно...аз не бих стъпил там, още повече че има толкова онлайн търговци. Едно време само той внасяше Ехеим и бяха на тройни цени, та се чудехме как да си купим от Германия. Сега вече не е така...гони го до дупка. Направо му връщай филтъра и си купи нов от друго място.
Купих си ротор от друго място, тъй като не ми се занимава с некоректни търговци, но там кракът ми повече няма да стъпи.
Боли го обицата на ухото търговеца, че няма да стъпиш там. Утре друг ще "клъвне" в магазина му. Едиствено ако стоката която си закупил не е била отваряна и си е с фабричната опаковка, може да се търси отговорност от ЕХАЙМ. Не ми се вярва обаче Ехайм да са направили този гаф и пропуск... *dontknow*
За съжаление, и аз бих направил като slayer5, просто нервите ми са по-скъпи от парите. Но това не е правилният подход.
Имам приятел, той им разказва играта на търговците, имам чувството че му е вид игра даже.
В Германия тия неща са уредени - до 14 дена връщаш стоката и това е. Няма нужда да обясняваш даже защо. Даже ти пращат ретур лист, за да не плащаш пратката.
Само че тук е полицейщина, няма това онова.
Понякога си мисля, че това е начина да се оправим и ние...отплеснах се.
Но поуката е...НЕ ХОДЕТЕ ПРИ КРАСИ....
В Германия тия неща са уредени - до 14 дена връщаш стоката и това е. Няма нужда да обясняваш даже защо.
В България е до седем дни. По закон, От Европа.
А къде са защита на потребителя? Защо ги има, като не вършат работа? На мен ми се е налагало да подавам сигнал за бебешки пелени. След няколко дни ми върнаха отговор, че липсвала информация, а 2 часа си играх да попълвам формата им. :-D
http://www.kzp.bg/index.php?mode=sendComplaint&document_id_header=48&document_id_office=46 (http://www.kzp.bg/index.php?mode=sendComplaint&document_id_header=48&document_id_office=46)
Въпреки нервите, бих се пробвала да подам отново жалба.