• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
27.04.2024 21:23

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Кой ми хапе гупите?

Започната от Sqwall, 10.02.2006 09:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Sqwall

Сега не се смейте много, но пред мен има голям прецедент. Аз съм начинаещ акварист, но преди майка ми да се намеси в безразборното пазаруване на всякакви видове риби аквариумът ми си беше съвсем добре. Понеже на жената това и е нещо като развлечение (както пазаруването с часове в Metro) нещата отидоха на лошо.

Имам две предположения за възможния вредител, но реших да питам по-опитни от мен акваристи.

Ще изброя рибите в аквариума дано да ми помогнете.

Имам 2-ка лабеота едното е супер кротко другото е фурия.
2-ка Чанга-Ранга нямам наблюдения за агресивност.
3 Черни неони
4 Червени неони
4 Кардинали
4 Орнатуси
Терницея
Трихогастер
2 прилепалки
5 Хелери
5 Молинезии
Ботия
2 Даниота
2 Скаларии едната е безобидна другата малко пази територия.
3 Расбора Арлекин
3 Сомове
Сребърна Акула (хипер кротка)
Много Гупита :)

Голяма манджа с грозде е знам, ама съм овладял засега положението със безразборното закупуване. :)

Аквариума е голям, но за съжаление още нямам почти никакви растения. Дъното не е голо. Има най-различни подънни украси наподобяващи дърво и тн.

Благодаря ви.

P.S. може да съм допуснал и някоя друга правописна грешка, но то е защото главно пиша на латиница. :( Извинете ме.

6aro

Мисля, че е от скаларията. Те по принцип не се гледат с гупи, неони и др. харацини. Скалариите са цихлиди. Когато са малки не създават проблеми, но после като пораснат почват да нападат по-малките и мирни рибки.

П.п. Някъде тук беше писано за тях по този повод.
Палудариум: 120/80 (16 вода; 64 надводна част )/40
острови: размери в най-широката си част - 23/18/40; 43/20/40; 10/19/13

dave