• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
27.04.2024 11:17

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Имам нужда от съвет!

Започната от todordenov, 25.10.2007 14:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

todordenov

Привет на всички акваристи! Аз съм начинаещ акварист и имам нужда от съвети, които мога с удоволствие да използвам за по доброто отглеждане на аквариумните ми хоби.
От скоро имам 60 литров аквариум с около 10 рибки вътре. Те са както следва:
1. Розово данио х 2 ( може и да бъркам точното наименование на даниото за което моля да ме извините);
2. Хелер х 2
3. Гупа х 3
4.Анциструс ( 1 обикновен и 1 златен)
5. Боция
Растенията са ми 5 вида - няколко бързо растящи.
Около 3 пръста грунд.
Аерираща вътрешна помпа
Вътрешен филтър Fear plast + нагревател 75 w
Осветление 34 W

Моля за съвети! Опит не мога да обменя, но се радвам на всяко предложение или критика! Както казах аз съм начинаещ с желание! Много благодаря предварително!

ata_nas


todordenov

Да започнах от там прочетох повечето неща, но сега питам и хора от личен опит дали могат да дават съвети, като например правилен ли е подбора на рибите и ще имам ли проблем с някоя от тях?

Gareth

25.10.2007 14:57 #3 Last Edit: 25.10.2007 14:59 by Gareth
Виж, аз попринцип не харесвам живородките и точно затова ще ти кажа да ги махнеш. Можеш да си вземеш барбусчета - хубави, активни и игриви рибки, не много претенциозни. Вземаш си няколко от тях, оставяш си даниотата, анциструсите и боцийката, и ще стане прекрасно като за начало :)
Аааа...и още нещо...добре дошъл във форума
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstore.picbg.net%2Fthumb%2F48%2FAA%2Ffc0eae18d34648aa.jpg&hash=165ee7e02e8790ee650e565c5a49396ed6772dfa

flasher

Цитат на: Gareth - 25.10.2007 14:57