• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
05.07.2025 21:21

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми

За тези които се готвят да си купуват TetraTec техника

Започната от panchopan, 27.10.2008 16:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kamos

Подкрепям Боби
Пусни жалба в комисията за защита на потребителите. Обикновено има ефект.
Аквариумистика - увлечение, которое полностью можно охарактеризовать как обучение на собственных ошибках. Даже если матёрый аквариумист будет предостерегать от возможных ошибок и нежелательных действий, мало кому удаётся их полностью избежать...

chaykov

Ами незнам аз имам Тетра ЕХ 700 за сега нямам проблеми имам го около 5 месеца дано и да нямам... Може и самата партида да е била кофти... Дано се оправи колегата. Аз без туй си мислех за Ехаим... че ми идва май малко слаб дебита сега ще зема да си купя :)
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят. Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!



https://s1.postimg.org/43tluyw8fj/aqua.jpg[/url]

Живко

Много навреме я пускаш тази тема.  :duvar: Преди няма и 20 дни и аз си купих големият филтър. Според мен си уцели греда с качеството. По принцип отзивите за тези филтри са добри.
Виж отзивите за сервиза и гаранциите на Тетра в БГ са много лоши. Ако нешо ти се счупи се моли да е в месеца в който си го купил. Мине ли им отчета става страшно. Във всички магазини е так с продуктите на Тетра. Не знам защо ги търпят магазинерите. Иначе самата гаранция е солидна. 3 години.
Аз имам друго оплакване. Очаквах да е по-безшумен, но ....

Правилният път Боби ти го е показал.
Никой не се е родил научен.

miTko

Цитат на: Boby_ - 27.10.2008 18:57
По спецификации смазването на уплътненията трябва да става със СИЛИКОНОВА смазка. Именно мазнината във вазелина разтваря гумата, а не киселина!
Колкото до конкретния казус, тук според мен не е толкова съществено качестово на самия продукт, колкото ужасния сервиз. Всичко се поврежда. И защо му давате съвети на човека да се оправя сам? Трябва да им стъпи на врата на тия, които са му продали филтъра и да си търси правата. Има Комисия за защита на потребителите, има и текстове в ЗЗП - според тях именно продавачът отговаря за изпълнението на условията на гаранцията, а не вносителя или производителя. Има също така и текстове, че ако един дефект се прояви определен брой пъти, стокатао подлежи на ДИРЕКТНА замяна с нова, а не на ремонт. В този смисъл именно фирмата, продала филтъра, трябва да го замени, а после тя ако иска да си търси правата от Тетра, сервиза или който и да е друг.

Прав си, обаче при рекламация имат право да го мотат месец, ако не се лъжа, а той стои без филтър!
И за смазката си прав, вазелина размеква гума в дългосрочен план. Сега дали конкретните уплътнения са точно гумени, трябва да проверя, като изровя резервните. Но от друга страна, гумата губи гъвкавоста си във вода, също в дългосрочен план, така че нещата са на кантар. А и уплътненията са правени за да се сменят все пак, не да са вечни.
Разни мои АКВАРИУМИ 

jojo

Аз да кажа за SERA. Моят филтър, сера фил 900, протече след 9-10 м. работа. Купил съм го от тук http://www.petshop1.com/ .
Писах мейл до продавача и веднага ми изпратиха резервно уплатнение за тяхна сметка. След 20 дена пак протече и сега (утре) ще ми изпратят нов филтър. Много коректни и разбрани. Използвам случая да благодаря и на SERA тук, който също ми оказа съдействие.
Изобщо, никакви проблеми, доволен съм!

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.d256h.com%2Faquaristic%2Fimage025.gif&hash=d89e53039c2c437552e4503b958195480aaad7fbАЛБУМ

Оскар Уайлд: "...спорят само безнадежните кретени".
Питието определя съзнанието...

panchopan

ЦитатАз да кажа за SERA. Моят филтър, сера фил 900, протече след 9-10 м. работа. Купил съм го от тук http://www.petshop1.com/ .
Писах мейл до продавача и веднага ми изпратиха резервно уплатнение за тяхна сметка. След 20 дена пак протече и сега (утре) ще ми изпратят нов филтър. Много коректни и разбрани. Използвам случая да благодаря и на SERA тук, който също ми оказа съдействие.
Изобщо, никакви проблеми, доволен съм!

Ами аз това точно това очаквам като клиент.
Баси!
- Има си правила - не можете да използвате магия срещу граждани! - кресна търговецът.
Архиканцлерът Ридкъли щракна с пръсти и отвърна:
- Абе, аз винаги съм ги смятал по-скоро за общи напътствия...
А търговецът изквака и заподскача по улицата.

MethodMan

Според мен всичко е въпрос на късмет- имам ЕХ1200 от 9-10 месеца и съм много доволен, както каза колегата всичко се чупи а това че никой не се е захванал сериозно с резервни части и сервиз е отделен въпрос.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages21.snimka.bg%2F004337306-big.jpg&hash=bcb12ac1a8ea9bc05ece7ad754acac2c391d86b7 https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages23.snimka.bg%2F005081977-big.jpg&hash=5525a7023a028aa2be5941dbb7f945fe4ef405fc

bgangler

Това е типично за България. Естествено, че трябва магазина, от който си го купил да ти поеме гаранционното обслужване и да го подмени с нов, ако не могат да оправят прблема в разумни срокове. Ако не откликнат на нормален диалог, просто се обърни към Агенция за защита на потребителите и нещата ще си дойдат на мястото. Проблема е, че ние крайните клиенти не си знаем и не си търсим правата.
Относно марките, когато избирах външен филтър, гледах продуктите на Сера и Тетра и много бързо се обедих, че не си струва разликата в цената и си купих Ехейм за 130 лв. Специално на Тетра, най-очевидното което открих, бяха луфтовете на кошниците във филтъра, т.е водата свободно минава отстрани и не се филтрира.
"One who cannot love her smallest creations, cannot claim to stand in front of Nature"

MethodMan

Цитат на: bgangler - 28.10.2008 23:04
Това е типично за България. Естествено, че трябва магазина, от който си го купил да ти поеме гаранционното обслужване и да го подмени с нов, ако не могат да оправят прблема в разумни срокове. Ако не откликнат на нормален диалог, просто се обърни към Агенция за защита на потребителите и нещата ще си дойдат на мястото. Проблема е, че ние крайните клиенти не си знаем и не си търсим правата.
Относно марките, когато избирах външен филтър, гледах продуктите на Сера и Тетра и много бързо се обедих, че не си струва разликата в цената и си купих Ехейм за 130 лв. Специално на Тетра, най-очевидното което открих, бяха луфтовете на кошниците във филтъра, т.е водата свободно минава отстрани и не се филтрира.


смея да твърдя че не си прав - ако погледнеш разликата между мъркучите в моя аквариум който не чистя често последно време ще се убедиш - филтрира перфектно
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages21.snimka.bg%2F004337306-big.jpg&hash=bcb12ac1a8ea9bc05ece7ad754acac2c391d86b7 https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages23.snimka.bg%2F005081977-big.jpg&hash=5525a7023a028aa2be5941dbb7f945fe4ef405fc

panchopan

Пак ще кажа - не коментирам качеството на техниката.
И аз бях доволен докато протече.
Сега не съм.
Защото нямам филтър а съм си го платил.
Пък нека да си е качествен.
- Има си правила - не можете да използвате магия срещу граждани! - кресна търговецът.
Архиканцлерът Ридкъли щракна с пръсти и отвърна:
- Абе, аз винаги съм ги смятал по-скоро за общи напътствия...
А търговецът изквака и заподскача по улицата.

ceco

Mила родна картинка.Преди време бях решил да си купя друга марка филтър.В сайта на фирмата имаше 4 години гаранция.Потърсих го в България.Намерих 2-ма вносители.Единият даде добра цена/като в Германия/,а другият почти 2х.Естествено се спрях на първият.Почти месец си говорихме по телефона и си писахме и все ''нямаше внос'', макар и годината да бе 2007, а не 1970.Вторият ми го предложи веднага- на цена по- висока от сравнимите модели на Eheim( 8-)), но с 1 година гаранция......
Вбесих се и си купих Eheim.
Хей господа търговци опомнете се!Вече сме в края на 2008г, членове сме на ЕС, пък има и ebay, както и други гадни ама истински капиталисти :kreshtja:

miTko

Мда, проблемът не е на Тетра, проблемът е български...
Разни мои АКВАРИУМИ 

penchod

 Ми направо ви се чудя, аз съм със Сън Сън, или нещо от сорта, 2 пъти по евтин от Тетра, супер безшумен, лесен за обслужване и грамотно направен... Е няма гаранция, ама и не се е чупил или протичал, па и като гледам голяма част от другите вносители като имат гаранция та голем праз.

zambo

Цитат на: penchod - 29.10.2008 10:46
Ми направо ви се чудя, аз съм със Сън Сън, или нещо от сорта, 2 пъти по евтин от Тетра, супер безшумен, лесен за обслужване и грамотно направен... Е няма гаранция, ама и не се е чупил или протичал, па и като гледам голяма част от другите вносители като имат гаранция та голем праз.
До някъде си прав , ама не точно . От тая марка Сън - Сън си купих уред . Наложи се да му сменя част и познай - пети месец дали съм я намерил . А мейли само на Арменския поп не съм пращал .
Спуках в петък вечер кранчето на канистъра си -Сера . Вече пътува към мен .
Да , наистина китайското е в пъти по-евтино , но като направи проблем и си е б.....  майката .
В случая проблема повече е в безхаберието на търговеца , отколкото в самата стока .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

killiman

Разбирам, че е неприятно да ти стои аквариума без филтъра, който си купил, но едва ли точно от магазина са виновни. Истината е, че Eheim или която и да е друга марка, не могат да си позволят да отворят сервиз в България заради 100 или 200 техни филтъра. Това е положението. Малък пазар е България. И аз наскоро имах проблем с телевизора си, една от големите марки, и докато беше на сервиз стоях без телевизор. Само ми удължиха гаранцията с периода през който телевизора беше на сервиз. А и ибей едва ли ще ти помогне в случай на проблем. Пак ще трябва до Румъния да пътува, в най-добрия случай. Другата възможност е да ти кажат да го пратиш там откъдето си го купил.

 

Similar topics (3)