• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
14.05.2024 16:08

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

За надписването на сметки на Mtel

Започната от pachoo, 10.01.2011 19:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

evgeni enduro

Цитат на: iek - 14.03.2011 22:33
Не можеш ли да минеш на друг план, мисля че ако е с по-ниска стойност, заплащаш еднократна неустойка от 6лв, но може и да греша?! Ако пък е по-скъп плана( но пък може да е по-изгоден за теб), не би трябвало да доплащаш дори.

Ами не знам!?
Вече съм загубил всякаква надежда! Все ми се струва, че колкото по-примамлива е офертата толкова по голям е ....... зорът!
Истината е, че говоря много и не мога без телефон. Е няма да умра без него, но ще ми е в пъти по-трудно!

За предплатена и дума да не става, цената на минута там е много по-висока и ще давам торба с пари за ваучери>
А+
LZ1 DRZ

"Българийо, за тебе те умряха....", а тези след тях дори с това се подиграха! В днешно време няма идеали, има миражи - ни един от ония 240 не важи!

iek

Мда, новите планове са само за нови абонати или на такива, на които им остават не повече от 3 месеца от договора. Не знам как стои въпросът със старите планове, но им метнах едно око и това например- 0.48лв на минута при месечен абонамент ме отказа да чета по натам.

denbosch

Във вчерашния брой на "Стършел" прочетох за една жена,която решава да спре фирмената сим-карта на свой колега,който е починал.Не беше споменато името на мобилния оператор,но от там категорично и отказали,защото трябвало да изтече договора?! =-O

Не можах да повярвам на това и днес реших да се поразровя,оказа се,че има и други такива случаи:

ЦитатПреди дни баща ми почина. От мтел не искат да спрат двете му карти.
Получава се така, че смъртта не е пречка за тях, да се ползват предоставените от тях услуги. Искат да им се плаща и от умрелите, за неща от които те нямат нужда.
На такова безочие са способни само Мтел.
Да поясня, че не става дума за доплащане на стойност на телефон или друга купена стока от тях. Говорим за месечни такси за ползване на карта на телефон.
Имам много грозни въпроси към Мтел:
Това ли е начина да печелите пари и от умрелите?
От тези милиони абонати , които уж имате, колко са живите и колко починалите ?
Това ли ви е политиката за развитие и печелене на нови абонати?
Отговорите са още по-грозни !

АКО ИСКАТЕ ДА СИ ПЛАЩАТЕ НЕ САМО ДО ЖИВОТ, НО И СЛЕД СМЪРТТА СИ – СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ ГОЛЯМОТО МТЕЛСКО СЕМЕЙСТВО !!!

СРАМ И ПОЗОР !

ПП.
Баща ми имаше карта и на Глобул, служителите в тяхната фирма бързо, точно и коректно прекратиха договора. При проверка в Виваком , там също ми оказаха нужното съдействие и с готовност искаха да ми помогнат, ако има такъв договор. Не се наложи, баща ми не е имал карта там.
Добромир Писаров

Целият текст тук: http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1884825&st=0

След две седмици решават проблема на човека все пак,но има и един пост,в който се споменава за същия проблем с Виваком?!А към края има и един пост,където клиент прекратява договор с официална нотариална покана:

ЦитатИзвинявам се първо, че вдигам темата, но скоро прекратих договор към Ментел с нотариална покана.
Мотаха ме доста време от офис на офис, че не могат да приемат молбата ми за прекратяване, че има още време и т.н. Имам приятел, който е юрист и въпросния съвет получих от него. Изпратих такава покана от първия попаднал ми нотариус и о чудо - работата стана. Поканата беше адресирана до централния им офис.
Надявам се да съм бил полезен на някой, който е изпаднал в моята ситуация.

// Ново развитие от днес: http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3688971
Няма гаранция,че ще излезе нещо от това,но трябва да се опитва...

_777_

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

pachoo

Гледам, че пак сте вдигнали темата ама ... още малко се опари моето семейство от Ментел!!! Баща ми който няма телефон от 5 месеца, а само карта с 5лв абонамент получи сметка за 70лв  *CRAZY*. Майка ми и сестра ми които имат 1000 безплатни минути към мен и още по 9 човека както и между майка ми и сестра ми се говори безплатно. Работата стана същата като мойта 4 месеца не се получиха фактури и изведнъж сметки от 70-80-90лв(и някакви стотинки) на двете карти както и минутите свършени .... Всеки месец е излизала сметка, но фактура у дома не е пристигала.

_777_

Не зная дали сте прочели статоята,но тук вече става въпрос и за кражба на лични данни.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

Similar topics (1)

14172

Публикации: 16
Прегледи: 7824