Така, имам проблем със опел астра G, модел 2001. Поради невежество е постояла малко без акумулатор и естествено радиото е преминало във SAFE режим. Радиото е филипс, фабрично. Намерих листа с кодовете на колата, и три пъти въвеждах грешен код, докато се усетя кой е верния. Сега съм сигурен кой е, но това вече няма значение. Радиото вече показва 7 SAFE и не ме допуска да въведа код, как да премина към въвеждане?
Оставяш го да работи, незнам при опел колко беше при VW е около час мисля, и после трябва да те пита нормално.
Ще пробвам. *DRINK*
: 24.12.2009г 12:12ч
А, докато колата работи, радиото трябва ли да е включено?
Радиото трябва да работи за да не изгасне(радиото) ,колата ще трябва да е на контакт.
Както е казал колегата като постои включено,ще почне да пита нормално за кода.
Мерси много! *DRINK*
: 24.12.2009г 21:09ч
Taка, постоя малко повече от час на контакт, с включено радио и резултата е нулев. Ако не бяха празници, до сега да е откарана на сервиз, но докато това стане, имате ли други идеи? :-)
Нека постои по-дълго като гледам сега писал си 7саве което ще рече че не му е за първи път в този режим, което ще рече че времето за изчакване се увеличава.
При мойто ренде при първи грешен се чака 15 мин при втори 45 при трети 1н и 30 мин при 4 ти 6н при 5 ти 12н и т.н не помня с точност часовете ма след 6 тия път се наложи да чакам 2 дни само дет при мен не е нужно колата да е на контакт.Незнам при Астрата как е при мен си го пише времето в книжката на колата само дет е на френски :)
Намерих времена който се отнасят за имобилайзера може и за радиото да е така
00:00:10, 00:10:00, 00:20:00, 00:40:00
01:20:00, 02:40:00, 05:20:00, 10:40:00
21:20:00
*offtopic
Деяне нямам за сега гупи за продаване можеби март-април да имам от тукседото ако не ги уморя, а албиносите растат много бавно идея си нямам защо.Като ги отглеждам заедно с тукседото в една аква женските и са горе долу на една възраст.
: 26.12.2009г 11:11ч
След като е изписало 7SAVE значи си направил 7 грени опита и преди да го заключиш напълно ти остават още 3 Предполагам.
след 9 грешни опита времето за изчакване е 640 минути.
Ето ти линка прочети си дано да го правиш иначе 15лв и пак става :)
http://www.scribd.com/doc/8717953/Blaupunkt-Opel-Car-300-Manual#key11dw76x126l8qd7qhtg6 (http://www.scribd.com/doc/8717953/Blaupunkt-Opel-Car-300-Manual#key11dw76x126l8qd7qhtg6)]Blaupunkt Opel Car 300 Manual
Направил съм 3 грешни, защото в началото беше 10 SAFE. :-) Мерси за информацията. *DRINK*
Па ако не стане ще си платиш един Еконт и ще ти пратя едно Кар 400, хем и книжката с кода си е тука.Ма ти си май ТИД?
Maшината и в момента е с CAR 400. ;-)
Сметай се за уреден тогава *THUMBS UP*
Така, така... Оправи се то, в сервиз. Казаха ми хората че колата е била със СД Blaupunkt car 300, но гадните далаверджии в автокъщата са го сменили с това. Много ме е яд.
От тук сме в нова насока, ако си купя да речем някакво хубаво СД, има ли начин да се свърже с мониторчето на колата, защото докато радиото е включено, част пт показателите се изместват от неговата информация. Т.е. , защото не ме бива да обяснявам, монитора позкава външна температура, дата и час. При включено радио, датата изчезва и се замества от честота, име на станцията и т.н. Може ли да се направи да бъде по същия начин и с ново СД, трябва ли някакъв адаптер и евентуално някой ако знае цена.
*thanks
Виж в Опел форума, има една тема по въпроса - режеше се едно червено кабелче (или се запояваше *dontknow* )
Старата ми кола беше Опел Астра Г и и бях сложил СД Pioneer без никакви проблеми.Дисплея ще ти показва часа, датата и температурата винаги(датата май се скриваше като запалиш).Останалата информация ще я гледаш на дисплея на СД-то.Ако имаш мултиволан и искаш да управляваш от него СД-то трябва то да е такова, което позволява дистанционно управление и да сложиш адаптер за конкретния вид СД.За повече инфо питай, както ти е казал колегата в Опелския форум.
Не е с мултиволан. Много й се точа на колата, но засега баща ми я "разработва". Скоро ще имам книжка... :-D
П.П.
Би ли казал модела на Пионера?
Модела беше нещо такова: P 70BT,но щом не си с мултиволан може да сложиш всяко СД.
Питам, защото по принцип ми харесват пионерите. Доволен ли си от него, в смисъл, някои СД-та в дупка прескачат и т.н. :-)
Прескачането на ЦД- то зависи от много фактори- досковете които се ползват, окачването, начина на минаване през дупките....
Общо взео Пайнер не са лоши ЦД- та, само ако искаш да свири що- годе свястно и да има доволно количество настройки, трябва да се целиш в модели от пета серия нагоре.
А по въпроса за показанията на дисплея, вече ти обясниха- губиш само тези свързани с радиото, всички останали са си там и работят без значение какво ЦД е монтирано :-)
Цитат на: Barbus - 05.01.2010 22:40
А по въпроса за показанията на дисплея, вече ти обясниха- губиш само тези свързани с радиото, всички останали са си там и работят без значение какво ЦД е монтирано :-)
Някой тайно чете Опел форума *JOKINGLY*
:-D Нищо кат' подобно :-P
Някой просто е аудио маниак и е що- годе запознат с мат' риала 8-)
Сега се сетих една простотия, дето наскоро четох, за Опел форума :-[
Въпрос: Защо не мога да вляза във форума на Опел?
Отговор: Защото, сигурно, сървъра е ръждясал!
Това го казвам, само и изцяло с цел малко майтапче! Не искам някой да се почувства обиден! Правото на избор кой какво да кара си е изцяло негово, не на околните *DRINK*