• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
27.04.2024 22:00

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Пловдивският градски транспорт

Започната от stanilabg, 03.02.2010 10:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

stanilabg

Днес прочетох това и за пореден път си казах, че направо ще ви унищожат тия главанаци. *MODERATOR* Как може да искат по 60 (70) кинта за цялата мрежа? =-O Ми те живи ви дерат. Не знам как е в момента транспорта, ама аз имам много лоши спомени - чакане по спирките, раздрънкани автобуси... Само за сравнение. Тук картата за цялата мрежа, в това число и нощните линии (има и такива) струва 18,50 евро. Ми тва са си не цели 37 лева. Къде са 70? И автобуса идва на минутата. Тук таме някое закъснение, но в повечето случаи е, като има много сняг. Разписанието на всяка линия го има по спирките. Може да си го видиш на и-нета. Свалил съм си снимки в мобилния телефон и когато се намирам близко до някоя спирка, достатъчно е да видя кога тръгва автобуса и дали има нужда да се бърза или не, за да не го изпуснеш. В автобусите е топло през зимата. В пиковия момент, рано сутрин между 6-8 часа, минават 10 автобуса за един час от една линия. *THUMBS UP*

Не намирам думи. :-(

Peakone

Ако си от тракия е ОК - от 10 автобуса, 8 са за тракия  :-D

miTko

Те дори изостанаха с увеличението на цените на картите. Сега за една линия май излиза по-евтино отколкото билетчетата за 1 месец с 2 качвания на ден. :-D Доколкото  знам шофьорите продават катрите с отвращение, ако изобщо продадат, или се правят на тапи. Не знам кой ще си купи карта, след като няма далавера от нея. Всичко е за параван. Аз карта не ползвам поне от 15 години, дори автобус не винаги ползвам. Гледам да вървя пеш(4км до работата), хем здравословно, и без друго иначе не се движа много. 8-)
П.П.Не всички автобуси са раздрънкани. Скоро пуснаха нови на Хеброс бус. А добре, че преди години Гърневски купи ония прословути автобуси, за които толкова го плюха. Още се движат. Сега като се замислих, от всички кметове през последните 20 години, той вкара най-много пари в Пловдив, бюджетът на Пловдив по негово време беше най-голям. Иначе не виждам сегашният "кмет" със сегашния бюджет как би построил онзи надлез?! *dontknow* Спирам, че нещо го избих на политика...
Разни мои АКВАРИУМИ 

vasso

Някакви "нови" тролеи трябваше да пускат в Пловдив. Бяха ги вкарали от Канада и изглеждаха меко казано странно за България. Иначе е нормално да се покачват цените, но качеството също е от значение.

N.Nobs

Цитат на: stanilabg - 03.02.2010 10:08
Само за сравнение. Тук картата за цялата мрежа, в това число и нощните линии (има и такива) струва 18,50 евро.

Та къде казваш че била Словакия?В Европа?
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

stanilabg

Цитат на: N.Nobs - 03.02.2010 20:57
Та къде казваш че била Словакия?В Европа?
Не разбирам въпроса ти.

N.Nobs

Не си само ти.Понякога и на мен ми се налага да се замисля над думите си  *ROFL*
Имах в предвид че ние сме в Европа само на думи, а фактически със страшна сила подминаваме Анадола.Плащаме цени съйзмерими с европейския съюз, а получаваме качество, стоки и услуги на бангладешко ниво.
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

vasso

Така е , защото тук не може да се разбере от някои хора, че градският транспорт НЕ Е средство за печалба. Тои трябва да е социален. Тук ако не излиза сметката на плюс се вдигат цените. Това е твърде погрешно.Паричните придобивки идват впоследствие като резултат от по-голяма производителност на населението, което не кисне в задръствания и не се стресира.

Peakone

Цитат на: miTko - 03.02.2010 11:20
Сега като се замислих, от всички кметове през последните 20 години, той вкара най-много пари в Пловдив, бюджетът на Пловдив по негово време беше най-голям. Иначе не виждам сегашният "кмет" със сегашния бюджет как би построил онзи надлез?! *dontknow* Спирам, че нещо го избих на политика...

Митко до някъде съм съгласен, обаче знаеш ли кви далавери са се правили по негово време... Нашите шефове например (ЕМКО-М) си купили тепенце разбираш ли, подстъпите на младежкия хълм (ВМРО-то) са тяхни и сега ограда минава насред алеята и неможе да се качиш на горе...

valnata

Е колко е билетчето, че ви се вижда скъпо? =-O  И как да работи човека на загуба? Цената на литър дизел е 2 лева вие искате билета да е 10 стотинки :-D :-D Много лесно е да кажеш, че не трябва да се печели. Трябва да се печели и трябва да се погледне от всички страни. Има заплати, гориво, данъци,  счетоводители, управител и др. vasso  кажи как да оцелее тази фирма?  Тук при нас всеки прави сметката на комшията и му се струва, че много печели а никой не слага разходите и труда. Най ни е лесно да се оплакваме и това е... *ROFL*

vasso

Общината трябва да дава пари за това , както дава за улично осветление ит.н. Не трябва да е частен транспортът.
Сега гледат да им излезе сметката и е абсолютно нормално да го вдигат прословутия билет. За качеството на услугата цената много пъти е неоправдана.

valnata

И ако общината дава пари, а не печели от този транспорт и стотинка? Тя общината от кой ги взима тези пари?  Трябва да е частен и ако има цена ще има и качество. Според цената е и качеството в момента. Защото при билет от левче а цена на горивото 2 лева не се плаща вноска за нов автобус.

vasso

Това е разликата! Не винаги трябва да има печалба. Точно за такива дейности трябва да помага общината(държавата). Това е разликата между дивия и още недоразвит капитализъм в България и по-напредналия. Тук се гледа всичко да е частно(дори и енергетиката). Както казах паричните придобивки идват косвено. Общината не взима пари само от данъкоплатците, тя има приходи от реклама(както и държавна подкрепа в немалка степен). Тук сме свикнали, че ако нещо не е частно то е с лошо качество. И това Е така, но трябва да стане като в "нормалните страни", към които се опитваме да се доближим.

dfdid

Тези 60 лв. се искат от превозвачите като компенсацио от общината.Иначе картата за пенсионери,ученици и студенти е 10 лв. на месец и пътуваш с нея в цялата мрежа без да плащаш билет.Тези 60 лв. по никакъв начин не се искат от обикновенния човек.Общинарите решиха да се правят на много добри пред пенсионерите,направиха картата 10 лв. за да са доволни,а сега реват че нямали пари в бюджета за компенсации на превозвачите.

ceco

Цитат на: vasso - 03.02.2010 22:46
Така е , защото тук не може да се разбере от някои хора, че градският транспорт НЕ Е средство за печалба. Тои трябва да е социален. Тук ако не излиза сметката на плюс се вдигат цените. Това е твърде погрешно.Паричните придобивки идват впоследствие като резултат от по-голяма производителност на населението, което не кисне в задръствания и не се стресира.
Колега, а като е социален кой да го плаща. Социалистите ?! Ми те не искат, само взимат. Аз също не искам да го плащам, защото се возя с кола. Митко ходи пеша и сигурно и той няма да иска.

Similar topics (5)

25115

Публикации: 14
Прегледи: 8072

48134

Публикации: 9
Прегледи: 4678

8581

Публикации: 0
Прегледи: 4597

42228

Публикации: 6
Прегледи: 3978