• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
17.06.2024 19:43

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

газова уредба или метанова.!?

Започната от Balkandjiev, 27.08.2010 19:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

митко

Комон реил е разработка на пежо ;-)
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

a__andreew

Здравейте колеги, по темата ако се навъртат повече километри икономията е в метанова уредба, но и газовия инжекцион е доста добър вариант. От газовия инжекцион няма загуба от динамиката и разхода е почти същия, като на бензин. От метана има загуба в мощноста но пък цената на коята караш на километър е по добра. Това е моето мнение и не ангажирам никой с него. Говорил съм с познати които имат и 2 те уредби на свойте  коли. Относно разработките за директно пръскане /коман рейл/ те май вече стигнаха 3 то поколение. Щом и Волцваген се отказа от своята разработка / помпа дюза/ за сметка на коман рейла явно има много предимства.  А разработката си е на концерна Фиат това си се знае. Сега всяка фирма си слага свой обозначения на агрегатите  и това си е тяхна фирмена политика, само като отвориш каталозите за резервни части разбираш, че имат общи компоненти.

Similar topics (1)

4314

Започната от ВЕТЕРАН


Публикации: 6
Прегледи: 2381