• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
27.04.2024 14:05

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Категория Резервни части

Започната от zoomaniak, 23.12.2010 13:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

zoomaniak

Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

zoomaniak

Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

zoomaniak

Днес прибавихме и следните резервни части:

Sera  Резервна част: UV лампа и О пръстен - Дебит (130 + UV)

Sera  Резервна част: UV лампа и О пръстен - Дебит (250/400 + UV)

Нямат си снимки за сега. Но това не е голям проблем.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

zoomaniak

Имаме почти винаги в наличност и от тази готина резервна част:



Намира се в самият продукт в падащо меню: тук
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

zoomaniak

Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

zoomaniak

Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

discus

Не се излагайте с такава измислена категория като резервни части. Още чакам да ми се обадите за доставка на крановете на eheim 2073, аз така или иначе се оправих но е редно да се спомене че резервните части в Бг са пълен мит, защото повечето вносители са гола вода.

zoomaniak

Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

discus

Цитат на: zoomaniak - 29.06.2011 20:35
Това си го знаем....
Знаеш че трябва да ми се обадиш ли? :-P
Поне така казахте.

zoomaniak

Пуснете ми на ЛС мобилен номер да проверя, утре кога е дошло запитването ви. И защо се бави отговора ни. Нали не си мислите, че мога да ви разпозная кой сте.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

discus

Смисъл от упражнението няма, запитването е от повече 9-10 месеца(може и повече) направено е от вашият сайт , едва ли има много запитвания за същият чарк. Мисълта ми беше да не си плюете на бизнеса по независещи от вас причини. Мога да ти посоча елементарни неща които са консуматив , но се водят резервни части и ги няма. Мен лично ме загубихте като клиент.

zoomaniak

Цитат на: discus - 29.06.2011 20:59Мен лично ме загубихте като клиент.

Извинете ме за забавеният отговор. Но трябваше да уважа вечерята на съпругата ми.

Загубата на Клиенти не е проблем.

Проблем е неизпънените заявки към вносителите.

Фрази като:

- Това не сме го продавали въобще - ни спира и ни убива. Дори да поръчам стока за 5 000 евро пак никой не ти дава гаранции, че ще имаш доставка.

Като намерим метод да прескочим вносителите - ще ви задоволим и като клиенти. Просто трябва време.

Интеренат дава всичко. Ако с нещо ние сме ви нанесли щети - ще ви преведем точната сума - пишете ни.

Аз - ние не сме вносители. Месечно изпращаме над 50 сигнала към вносителите. Те са се писали вносители, не ние..............

Искате ли да си купите стерилизатор: http://shop.zoomania.org/Akvaristika/Osvetlenie/50603333-profipetPLRT-Resun-Sterilizator-UV.html

НЯМА РЕЗЕРВНИ ЛАМПИ КЪМ ТОЗИ ПРОДУКТ

Ако ни дадете адрес - контакт от който можем да закупим лампите - ще сме ви благодарни........

Месечно пращаме над 50 сигнали с пропаднали продажби към вносителите - те да му мислят. После да не пишат по интернет: НЯМАЛО БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

stilista

Цитат на: zoomaniak - 29.06.2011 21:16

Загубата на Клиенти не е проблем.

Това говори лошо за Вас!
Или се мислите за прекалено велики или не ставате за търговци като и в двата случая не е на добре  :duvar:
Основния принцип в бизнеса е че всеки клиент е важен и такова арогантно отношение не Ви отива.
С дума можеш да нараниш. С речник – да убиеш.

discus

Свържи се с който искаш вносител на лампи и ако поръчаш минималното количество с което те могат да направят заявка едва ли ще ти откажат, пресен пример имам с доставка на лед лампи на цокъл gu5.3 за луни. Така че моляте недей да пробутваш такива обяснения. Като "официалните" вносители не ви бръснат за слива, отиди на следваща стъпка в комуникацията с фирмата майка, в моят случай ехеим и ги осведоми какво правят представителите им.

zoomaniak

Ние не сме вносители. Ако искахме да сме вносители - щяхме да се наречем вносители.

Както искате го въртете....

Загуба на клиенти е даденост - не може да се отрече. Купете си Sera - там си има сериозни вносители. Има и резервни части. Не е нужно да се молим за да ни внесът резервни части и не е нужно да се свързваме с фирми-майки.

Каквото се внася това се и продава.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Similar topics (2)

30802

Публикации: 16
Прегледи: 8927

35768

Публикации: 0
Прегледи: 1569