• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
27.04.2024 14:54

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Започната от petarvalchev, 19.02.2011 00:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

petarvalchev

Цитат на: vaskoto1Сядам да ви опиша една адски странна и безочлива случка. Дано някой все пак да има полза от това ми описание и НИКОГА да не прибягва до магазини ,,ХЕНДИ". НИКОГА, по НИКАКЪВ слуачй! Сметките не си плащайте там-рискувате много!
Какво всъщност се случва през изтеклите 3 дни.
На 15.02 жена ми се прибира по витошка, чуваме се и аз й казвам че имам сметка за плащане в мтел-да мине отнякъде да плати.
За зла участ тя се намира много близо до ХЕНДИ на витоша 2. Влиза. Плаща. Фъфлещия насеща и задник, под заглавие М.Христов й съобщава, че моят втори номер (който, бай дъ уей, е в тъща ми и понастоящем е в германия-демек проверката е трудна в момента) е изтеглен от томбола и печели карта с промо условия. :roll:  Жена ми разгледала промо плана и й харесал за заместване на съществуващия номер на баща й-него ще го спреме и ще му дадеме тоя. Фъфлещия също така изфъфля че след  6 месеца тя ще има право да се откаже от всичко, ако не й хареса нещо. Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?! Веднага след като е подписала, фъфльо я уведомява че таксата ще е такава само за 6 месеца-после става  х2 scare ... малко късно... дотука всичко си е наша (нейна ) вина. :banghead:
Ениуей, прежалихме го, станало-станало.
Фъфльо също й подарява апарат (чуден... mhihi ). Заредихме картата в апарата и всичко тръгна. Видяхме номера, обсъдихме всичко, имаше конско имаше от всичко по малко. Мина.
На утре-ден обаче хоп, изненадкааааа... на екрана на ,,чудния" подарък пише ,,ограничена мрежа" и нищо не става. Даже *88 не става... :shock
Учудващо...
Вечерта се прибирам аз и взимам нещата ,,присърце". *88. Добър вечер. Така и така. Що тъй ве миме?
Мацата вика-дайте номера на договора?
Аз почвам да разлиствам... разлиствам...разлиствам... няма!?! :shock
Пише там на едно единствено място ,, данни на потребителя към договор №..." и това е. :banghead: 
Брех макя му и трън?
Кажете на кой на името се води? Ми на мойта патка. Ми не...  :036:
Е как така "не" ве моме...?
Да не е на мое име?
Ми...не...  :shock 
Я дайте номера на СИМ. Те го...
Ми...на съвсем друг човек се води. Кой-ааа не можеме да кажеме (логично-щом не си ти).
Милион шок топки...!!! :shock 
Справки насам-натам на *88, 30 мин. висене на телефона.
Господине, прдлагам ви да идете утре до магазина и там да оправите.
Аз, бесен: предлагам ви да се свържете с фъфльо и да му обясните всичко, за да си избере адекватен модел на поведение за утре, защото няма да е много весело! :dummy:
Лека нощ.
Епизод 2-нова надежда:
Вече е утре (днес 17.02). Грабваме се с жената и в ХЕНДИ. Събрали се тримка там и кибичат-една мома, управителя (келеш) и фъфльо. Викам е точно ти ми трябваш! Фъфльо почна да гледа в тавана и да заеква...
След известно количество разправии в които управителя (за кратко по натам ще се зове келешът) ми обясни, че договора няма номер, защото, видите ли всички нови договори нямали номера...!?! и ми показва даже някакъв екран на компютъра да съм видел... :shock  :banghead:  :screwy
Бре! Погледнах се в огледалото-не приличам чак на толкова тъп, не ми пише гадости по фанелката-тоя защо реши че може да се заебава толкова евтинко...?
Малко телефони, насам натам и келеша почва да ме убеждава: Виж сега, дай да напишеме една жалба до мтел и аз ще пиша че жена ти не е разбрала че ще има нов номер и затова и ще стане да се развали договора. Или другия вариант е да напишеме че не е догледала че таксите се удвояват и така... само 2 варианта са и трябва да избереш какво да бъде...
Викам как ти се струва да напишеш че сме били измамени, м?
Аз това няма да го напиша!
Викам ОК-аз ще го напиша!
Посъветвах се с кол-центъра на мтел и те ми казаха да подам жалба в магазина и оттам ще се придвижи. Може да подам жалбата и в център на мтел. Докато говорехме, аз се допитах до мацата за 2та варианта на келеша, забравих как беше втория и го попитах (всички разговори се провеждат пред него-лично) и о, чудо-някак и той беше забравил вече втория си вариант... все пак бяха минали цели 3 минути и половина откакто го измисли... mhihi
Седнахме и написахме жалбата. Келеша ми издаде касов бон, с който да ми се възстановят парите след като се разреши казуса, върнах му апарата и картата и си тръгнах. След 5 мин. следва обаждане от келешко на жена ми да се върнела да вземе все пак апарата и картата, докато не дойде ред да се върнат. Тя отива (аз вече не исках да ги виждам никога през живота си) и ми донася апарата с...чисто различна карта!
Е полудях!
Пратих я обратно да й дадат оригиналната карта, която е вписана във всичките (невалидни за мене) бумаги, които имам. След 2 мин. тя ми звъни и ми казва-ми няма я... не могат да я намерят, казват че си е у нас...
Ауууууу...§%№*?%№*$@§%@%§№%@№  death
Отивам в магазина и вече се разкрещях! Фъфльо се смота зад някакви щандове, келеша с половин уста ми обясняваше да съм държал приличен тон, докато аз му крещях че нервичките ми са на свършване и ще остане доволен ако не ми намери картата!
Не я намериха-набутват ми другата. Аз им я хвърлих да си я завират къде слънце не огрява и си излезох.
От там-право в най близкия център на мтел.
Почнах да обяснявам на една маца-тя позеленя и извика управители и който се сети. Всеки се улови за кой колкото глави имаше!
След кратка проверка се оказа че малоумната шайка негодници в ХЕНДИ, в жалък опит да си избършат лайняните задници са...регистрирали още една карта на жена ми на името!
Оная, дето им я хвърлих... като тоя СИМ не е вписан в нищо, което носи името или подписа на жена ми!
Не се връщах повече, защото това означаваше да ги взривя вече, пуснахме си жалбите в мтел, пуснахме и едно допълнение със събитията от последнитв 15 мин. , блокирахме номера, който е издаден на името на жена ми, без документи (картата си остана в тях-може да имат рода на марс и аз да плащам после) и сега се чака резултат от мтел.
А, и най добрата част:
Жалбата, която подадохме в ХЕНДИ беше вписана с входящ номер в една книга, която после в мтел вече се разбра че е книгата за...сервизни рекламации на телефоните... :deal
Тия са повече от малоумни олигофрени!
От мтел ни казаха че това не е най лошото, което са видели от тях. Звънят на стари хора и им казват да дойдат да си приберат ,,подаръка", защото ако не го направят следват глоби! И старците се връзват... :012:  :dummy:  death
Та така-който е има търпението да прочете до тук всичко-имайте едно на ум.
Който е прехвърлил фермана направо накрая:
НИКОГА ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ХЕНДИ!!! Има реална опасност да ви измамят!!!

Източник: Vwclub

basmachi

[smg align=left id=594][smg align=left id=595]


http://krevetki-vishni.narod.ru/

Trobata

При тях не стъпвам. Един познат си беше регистрирал Loop-ска карта и 1 месец не можаха да му я активират и след обикаляне от офис в офис на М-тел най-накрая му я пуснаха.

Асен Евгениев

Лошото е, че и на другите места са същите измамници. :ranting:
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

iek

Цитат на: petarvalchev - 19.02.2011 00:01
Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?!

Защо ли почти всички подобни теми съдържат този ключов момент, обикновено "жертви" са по-възрастни хора и жени.
Явно в тази сфера имат агресивна политика на предлагане и поради голямата лакомия да не се изпусне далаверата се получават подобни колизии.

Morphined

Цитат на: iek - 19.02.2011 13:00
Защо ли почти всички подобни теми съдържат този ключов момент, обикновено "жертви" са по-възрастни хора и жени.
Явно в тази сфера имат агресивна политика на предлагане и поради голямата лакомия да не се изпусне далаверата се получават подобни колизии.

Абсолютно вярно. Пред очите ми в офис на Глобул когато трябваще да се регистрират картите на име предложиха на един дядка и една баба,които недовиждат договор. Към договорът вървеше "нов страхотен телефон" Те бяха отишли просто да си запишат някаква карта.
Дядката се почуди,но бабата го хареса. Вкара ги момичето в компа и кво да види "Дължите 500 лв на Глобул" .... "ама няма проблеми ще ви дадем и тази карта" . Направи им дговор за 2 мин и даде да го подпишат. Аз бях точно зад тях. На договора пишеше 70 лв месечна такса за 2 години. Дядката не го прочете и се подписа. Бабката дори не погледна. Общото четене на договора нямаше и 1 мин,а беше доста дълъг.

Асен Евгениев

Цитат на: iek - 19.02.2011 13:00
обикновено "жертви" са по-възрастни хора и жени

Така е, но и други могат да гризнат дървото. Отивам в банката да плащам вноска и девойката започва
да ме омайва с някаква страхотна застраховка на кредита ми, като ми подава лист с няколко точки,
коя от коя по примамливи. Поисках договора, тя го принтира и ми го подава - цели 10 страници ситен
шрифт!!! А зад мен 15 човека опашка. Казах на девойката съвсем учтиво, че ако нещо не ми хареса,
ще се върна да анулира договора и ако се ослушва, ще го нанижа на врата и. Естествено, вътре имаше
такива клаузи, според които тази застраховка АБСОЛЮТНО НИКОГА нямаше да влезе в сила. Върнах се
и я анулираха, след солидна доза псувни и панаири. На повечето обаче не им се вдигат скандали и се
примиряват. Те и на това разчитат. И продължават да ни шибат, като измислят все нови и нови измами.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Eliz

Че в Хенди са нагли-вярно,че въпросната госпожа от "фермана" е виновна-пак вярно,НО забележете как въпросния господин нарича благоверната си.....патка.Майко мила.Съжалявам за спама,но някои хора нямат елементарна култура  *spam  =-O

Black Adder

Цитат на: Eliz - 19.02.2011 16:06
НО забележете как въпросния господин нарича благоверната си.....патка.
Mи какво сега, човека е бил афектиран, объркал е А с У и ти веднага на проблем го направи  :-D
А то да бяха само Хенди - с мед да ги намажеш, навсякъде в системите на мобилните оператори (Дядо Попе, и трите ли? -И трите, и трите!) това е практика. Продавач-консултантите гонят бонуси, програми, точки. За тях това е начина да си вдигнат заплатата.
Не ги виня.
Всеки дето си слага някъде подписа е длъжен да чете, а не да си мисли за вчерашната печена мисирка дето е ял. Щото после никой не му е виновен, независимо дали е взел телефон, хладилник или кола на кредит или си е продал апартамента.

Асен Евгениев

Цитат на: Black Adder - 19.02.2011 18:06
Всеки  е длъжен да чете, а не да си мисли за вчерашната печена мисирка дето е ял. Щото после никой не му е виновен,

Защо тогава слагат таван на такситата заради солените сметки от 100 лв. и нагоре? Пътниците да бяха чели тарифите,
преди да се качат. Щом озаптяват едните кожодери, редно е да озаптят и другите!
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

borislav

Нали си спомняте една реклама за насърчаване потребителите да си търсят правата, в която хората ги правеха на маймуни.За съжаление ние сами се правим на маймуни с това ,че не си знаем и не си защитаваме правата.Тези договори,които ни предлагат и в банките и в ТЕЛЕкомпаниите юридически се наричат договори при общи условия и са изготвени изключително в полза предлагащата страна.
Договорът при общи условия се тълкува според правилата на чл. 20 ЗЗД във вреда на своя автор и ограничително, като се акцентира върху обичаите в практиката и добросъвестността.
Способите за защита на страната, на която са наложени общи условия са:
- липса на правно действие и недействителност на целия договора
- недействиетелност на отделни клаузи
- право на съда да замества отделни уговорки с други които са справедливи
- съдебна забрана за установяване на неизгодни общи условия
- възможност за отмяна на уговорки по административен ред и др.
Закони:
Закон за кредитните институции
Кодекс на застраховането
Закон за защита на потребителите
Закон за защита на конкуренцията
Закон за пощенските услуги и др.
Снимки на аквариумите :                                                          
https://picasaweb.google.com/100568025807081987532/qzfXwC?authuser=0&feat=directlink

petarvalchev

borisav човека е пуснал жалба в КЗП.

Цитат на: vaskoto1от КЗП чакам входящ номер на жалбата. :Mr Green Fun

Явно всичко това има ефект с разпространението на този пост, защото
Цитат на: PSYHOКолеги, като човек работил в Хенди мога да кажа две неща:
Първо като работник там или лъжеш или умираш от глад (аз умирах от глад и затова се махнах), такава им е системата.
Второ: Днес разговарях с приятел който работи в Хенди и той ми каза, че са получили специална заповед днес, да не лъжат хората и че който от персонала измами човек ще си лови пътеката. Явно всеобщия бунт постигна нещо :)

Това е от форума на шкода в отговор на същото това мнение. Явно има някакъв ефект.

petarvalchev

Цитат на: vaskoto1в сряда излиза седмичен труд с репортаж по случая.
огромни благодарности на небезизвестния наоколо rosy. той им е звънял за становище, но са му отказали и просто са го амбицирали още повече... :twisted:  death
имам входящ номер на жалба от кзп, мтел се свързаха днес с мене-тия просто не са намерили църква да се кръстят!
death  :twisted:  death



Цитат на: vaskoto1имаме много позитивен развой на нещата!
благодарение на патардията, която се вдигна покрай тоя случай, както и ексклузивно благодарение на преките действия на rosy днес М-тел се свързаха с мене и ми дадоха входящ номер на жалбата, с който жена ми да отиде в най близкия център на М-тел за да се заличи документално цялата простотия на отрепките от хенди.
хепи енд. :011:
благодаря от все сърце на всички, които помогнаха с такова желание! това е начина! всички трябва да заставаме едни зад други в такива моменти, защото всички сме потърпевши! така се създава отговорно общество! само така няма да има своеволия на монополисти и "големи" клечки.
обществото е сила! а тоя форум-още по голяма сила!
:обичам ви  :обичам ви  :bowdown  :bowdown  :bowdown  :bowdown

Rendaka

Вери фъни!!! Стилът на писане предполага човек умеещ да се изразява в колебаещи се около ограничдни изречения, но за сметка на това е доста кумичен и успя да ми задържи вниманието, въпреки желанието ми още в началото да приключа с губенто на времето си. Изглежда и не обича да го правят на водоплаваща птица, за разлика от жена му, която той така опреличава, а й тя донякъде доказва, а колкото до това, че е подведена - на всеки се случва. Не ми е ясно едно - защо , след като няма номер на договора, а само някакъв подпис защо не са си замулчали и да са трупали сметки, които никога нямаше да платят, понеже има едно малко законч със странното съкращение ЗЗД, а там си мисля, че имаше нещоо анонсирано в тази насока. Доказването на подписа е доста по сложно , а й се съмнявам ако се даде ход на дело да се стигне до там, с оглед на гореизложеното. Както и да де.... важното е , че ми беше забавно да го прочета, а й най-малкото това е някакъв опит, било то и анти-реклама :)

Поздрави!!! :popcorn:
Цитат на: JolandaWell don`t be  :oops: sorry for this commonly question,that`s why this forum is for :wink:

borislav

ЗЗД не изисква договора да е с номер. Подписът е напълно достатъчен да бъдеш осъден и да се издаде изпълнителен лист .
Снимки на аквариумите :                                                          
https://picasaweb.google.com/100568025807081987532/qzfXwC?authuser=0&feat=directlink

Similar topics (5)

27190

Публикации: 3
Прегледи: 2155

22564

Публикации: 21
Прегледи: 5882

9619

Публикации: 2
Прегледи: 2254