• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
10.05.2024 21:17

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

газова уредба или метанова.!?

Започната от Balkandjiev, 27.08.2010 19:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Balkandjiev

Газова уредба или метанова бихте си поставели.!?

Lucio

 Имам лична кола на газ/Пропан-бутан/ и служебен ван на Метан. Въпреки, че е по евтино ако трябва да избирам бих се спрял на Пропана  :-D .

BOJO

нито едно от посочените  :-D, ще съсипеш колата

petarvalchev


Асен Евгениев

Метан, ако въртиш по 400 и повече километри на ден. Иначе няма далавера,
минусите надвишават плюсовете.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Antuni

Колегата Lucio е написал правилно аз съм минал през всичко от метан но когато беше на смешни пари в началото на италиански автомобил FIAT BRAVA през сумати и дизели от PASAT 4 който препоръчвам на хората които им трябва кола за ежедневието с разход 5-5.5лтр/100км говоря за 1.9TDI през PEUGEOT 406 HDI за който мога да кажа много добър двигател но по малкия 90коня по големия прави малко мизерии разхода му е 5-6 лтр средно през AUDI A8 2.5TDI който продадох на скоро и който ще ви учуди също със смесения си разход за 6 цилиндров дизел и тежка лимузина средно гори 7.5- 8 лтр на 100клм но колата както се сещата има яка потдръжка само консумативите в които влиза водната помпа която естествено струва един джоб с пари са м/у 500 и 800лв а това е без окачване където имате алуминиеви накрайници и са лети и се продават цели не можеш да смениш само болт или друго!! И сега най накрая съм с Газов инжекцион колата ми е BMW 318i и гори както на бензин и върви както на бензин!! И най важното Газта има графити и се получава смазване където трябва естествено не както на бензин но няма такова зверско износване както на метан!! Дори с инжекциона където има правилно и точно изгаряне на газта няма почти износване!! *THUMBS UP*
: 27.08.2010г 21:09ч
Само да добавя бях започнал да работя и да сабирам коли за автосалон по едно време но стигнах до 4-5 автомобила и хвана кризата естествено легнах по очи и това беше опита със салона!! Та ако ви трябва каквато и да е информация на която ще съм ви полезен за автомобилите с радост ще ви отговарям!! *THUMBS UP*  Особено на колегите които се двоумят какъв автомобил да си купят!!
0899808552

BOJO

Тогава кажи им как да си сметнат цената на качествен газов инжекцион в гориво и за колко време ще го избият. Ама и за по честите смени на масло им кажи+ филтри . Ако си такси или търговски пътник сметката е друга :)


1.9 TDI e най добрия двигател на ВАГ Груп. Вярно си е да му се невиди.

за дизел - мощните дизели си харчат, тези коне не щат да тичат с въздух  :-) Ако е за градка кола , бих взел малка кола на бензин и никакви метани или газови уредби.

Caxapa

 *offtopic Едно допълнение и от мен. Преди няколко месеца проучвах пазара на коли тук при мен във Виена и ме питаха колко километра навъртам по пътищата за година. До 15000 ми предлагат и казват, че е оптимално да се обзаведа с бензинов автомобил. Над петнайсет хиляди е било добре и рентабилно да е дизел.

Antuni

Цитат на: BOJO - 27.08.2010 22:38
Тогава кажи им как да си сметнат цената на качествен газов инжекцион в гориво и за колко време ще го избият. Ама и за по честите смени на масло им кажи+ филтри . Ако си такси или търговски пътник сметката е друга :)


1.9 TDI e най добрия двигател на ВАГ Груп. Вярно си е да му се невиди.

за дизел - мощните дизели си харчат, тези коне не щат да тичат с въздух  :-) Ако е за градка кола , бих взел малка кола на бензин и никакви метани или газови уредби.

Ами как да си го сметнат ето как:
Газовия ми инжекцион струва 820лв със всичко със 30000км или една година гаранция!! На някаква промоция го боднах тогава!! Ами аз лично с моето каране средно ще си избия инжекциона за няколко месеца!! На 10000км сте го избили че и отгоре сметнете си горивото в бензин като разход и след това газта която идва на половина на бензина и воала!! А за смяната на маслото и филтрите вместо да ги смените на 9-10хил км ще го смените на 8хиляди макар че и това е ала бала пак се навъртат към 9000км така че!! Това говоря при качествени масла а не каквото ви падне!! В тая връзка никой да не слага така рекламираното LIKIE MOLY няма такова гадно масло слагам го и веднага започват да се чуват хидравличните повдигачи просто чудничко и идва някой да купи колата и познайте ето отговора!! - А ама тя тая кола издухана бе те бутала ше излязат да ме видят какво правя и повдигачите траката ааааа не не мерси!!  *JOKINGLY*
: 27.08.2010г 23:11ч
За да караме дизел той трябва да е най много на 5-6годинки за да има какво да му вземете и вие!! Иначе започваме с ремонтите ГНПта Турбини и така натам! Е тогава файдичката се губи от дизела!!
0899808552

митко

Ако си караш колата само в града и един път в годината до морето,не ти трябват главоболия. Моя случай е такъв,макар,че съм с горелка,под 10 не падам.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

Luton

Аз съм по 25-30 литра бензин градско, та нема смисъл да се притеснявам! :-D
Глупавия кмет заяви,че хората които карат такива коли, трябва да се върнат на островите от които са дошли! :-)

Иначе ако въведат в София и големите градове такса център, както е при мен
има смисъл да си на газ, защото не плащаш таксата, която  си е пара даване всеки ден!
Автомобилите с вградени газови инсталации, плащат и по евтина годишна такса!
От гледна точка на сигурността, никога не бих карал кола на газ! Виждал съм три изгорели автомобила до сега
и трите бяха с газова инсталация, съвпадение или....кой знае!

valnata

Винаги съм карал дизел *THUMBS UP* Взех си аудито на две години и досега не ме е изоставило. Гори малко, е вече стана за смяна, щото одъртя ама ще ме търкаля още малко.. :-D Такива метани и газ не ща и да чуя. Имам познати с такива коли и все нещо вътре мирише, все изпитвам страх заради бутилката.. И вървежа на колата е зле.. Не знам може всичките да са попаднали на калпави майстори, но аз никога няма да сложа такова нещо.

"За да караме дизел той трябва да е най много на 5-6годинки за да има какво да му вземете и вие!! Иначе започваме с ремонтите ГНПта Турбини и така натам! Е тогава файдичката се губи от дизела!!"

Това е верно.. *THUMBS UP* Едно ново дизелче и си царя на пътя. *THUMBS UP*

zambo

Цитат на: Balkandjiev - 27.08.2010 19:22
Газова уредба или метанова бихте си поставели.!?

1 глас за пропан - бутана .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

Peakone

Човека пита газ или метан да си сложи вие почнахте да му говорите развивате теории как щял да съсипе двигателя, пък как дизела по-добър ама големите мотори си харчели и т.н. ... Явно той е решил вече да се газифицира!

Както вече бе споменато ако не въртиш по цял ден няма смисъл от метан.
Ако имаш повечко парички и колата ти е пълен инжекцион слагай газова инжекция! Ако е с пластмасови колектори не си прави експерименти с обикновена газова!

Вече 2 години и половина карам Ланча Капа 2.0 20V 150 коня с газова инжекция и не съм имал абсолютно никакви проблеми, а разлика м/у газ и бензин не може да се усети!

Не ги слушай с небивалиците, че ще скапеш мотора... ако всичко е монтирано като хората и я поддържаш цял живот трябва да я караш тая кола, че да я скапеш не заради друго ами заради газта.

ПП  Пък и атмосферен дизел - не мерси, а TDI може да са добри мотори, но JTD са по-добри ;-)

Antuni

Цитат на: Peakone - 28.08.2010 14:39
Човека пита газ или метан да си сложи вие почнахте да му говорите развивате теории как щял да съсипе двигателя, пък как дизела по-добър ама големите мотори си харчели и т.н. ... Явно той е решил вече да се газифицира!

Както вече бе споменато ако не въртиш по цял ден няма смисъл от метан.
Ако имаш повечко парички и колата ти е пълен инжекцион слагай газова инжекция! Ако е с пластмасови колектори не си прави експерименти с обикновена газова!

Вече 2 години и половина карам Ланча Капа 2.0 20V 150 коня с газова инжекция и не съм имал абсолютно никакви проблеми, а разлика м/у газ и бензин не може да се усети!

Не ги слушай с небивалиците, че ще скапеш мотора... ако всичко е монтирано като хората и я поддържаш цял живот трябва да я караш тая кола, че да я скапеш не заради друго ами заради газта.

ПП  Пък и атмосферен дизел - не мерси, а TDI може да са добри мотори, но JTD са по-добри ;-)

*offtopic

Колега малко на изуст тука я подкара всички излагат мнения а аз дори незнам колко пъти съм писал ако си чел внимателно че газта не вреди и че лично аз карам с газов инжекцион и съм изключително доволен!! А останалото което се разискваше са съпоставки за да може колегата по лесно да си направи сметката!!
0899808552

Similar topics (1)

4314

Започната от ВЕТЕРАН


Публикации: 6
Прегледи: 2375