• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
16.06.2024 23:03

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Газов инжекцион

Започната от totishish, 22.08.2012 10:56

« назад - напред »

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

totishish

Колеги по тази тема има доста локуми да разтягаме. Мен лично ме интересува понеже не съм много запознат приликите и разликите между обикновена уредба и инжекциона Като оставим на страна разликата в цената. Искам мнения от колеги които коли са с газов инжекцион разход на гориво проблеми и препоръки. Как се държи колата на баир понеже съм карал кола с обикновена уредба и на баира едвали не трябваше да бутам колата. Общо взето какво ви е мнението и накрая препоръки за сервизи в Пловдив в които колеги са си слагали инжекцион.

Antuni

Цитат на: totishish - 22.08.2012 10:56
Колеги по тази тема има доста локуми да разтягаме. Мен лично ме интересува понеже не съм много запознат приликите и разликите между обикновена уредба и инжекциона Като оставим на страна разликата в цената. Искам мнения от колеги които коли са с газов инжекцион разход на гориво проблеми и препоръки. Как се държи колата на баир понеже съм карал кола с обикновена уредба и на баира едвали не трябваше да бутам колата. Общо взето какво ви е мнението и накрая препоръки за сервизи в Пловдив в които колеги са си слагали инжекцион.



С две думи без да се обяснявам на дълго и на широко до колкото може да се сбие текста:

Прилика една - Газова уредба и дотук свършват приликите. Разбира се хипотетично казано но с голяма доза истина. Моята е с инжекцион на LOVATO от три години насам аз лично ходих да го слагат. Всичко ми струваше 700лв но газаджията е мой човек заради това общо взето платих само консуматива. От тогава съм избил уредбата около 70 пъти и не мога да сметна колко пъти колата. :-D :-D
Разхода ми на гориво е с литър повече от на бензин и то говоря за градско. Тука искам да кажа че е много важна настройката на уредбата.
Загубата на мощност е минимална и да ти кажа честно само собственика на автомобила можа да я усети. Давал съм я на други хора които споделят че няма разлика във вървенето. А иначе за примера ти с баира нали се сещаш че 1000 кубиков мотор го качва по един начин и примерно 4200 да речем по коренно различен.
Общо казано няма да загубиш особено при тези цени на горивата. Аз в момента с 20лв примерно минавам 180км смесено и 170км чисто градско.
А иначе за сервизи в Пловдив колегите от града се надявам ще подскажат. И накрая достатъчно е само един автомобилен форум да посетиш и а почетеш и ще ти станат ясни доста неща!! *THUMBS UP*
0899808552

mkolev

И аз имам едно питане. Мисля да слягам газова уредба. Според вас колко ще скочат или вече са цените за поставянето.

Mirobg

 Нали знаеш какви сме ние БЪЛГАРИТЕ,"ден година храни". Колкото повече скочи бензина,ще скочат и цените.
Дянков казва,че излизаме от кризата,ама дали ....?
Един прост пример. В следващите 3 дни при нас ще се увеличат цените на свиското и телешкото поетапно.
Скочиха горивата и повлякоха крак ...
Едно пиленце закъсняло да излети на юг есента. Станало студено и както летяло, тупнало на земята със заледени крилца. Добре обаче минала крава и се изакала отгоре му. От топлото кравешко ако пилето се стоплило, крилцата му се размразили и то весело подало глава над лайното и зачуруликало. Чуло го ед

митко

Колата ми е Пасат2 пълен инжекцион, с обикновена газова уредба.Има разлика във вървенето, но качвам баирите на пета, спокойно.Разхода ми 10градско, 8 извънградско.Помисли дали си струва газов инжекцион за 900лв.или обикновена газова за 500лв.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

getsata73

Цитат на: митко - 22.08.2012 21:06
Колата ми е Пасат2 пълен инжекцион, с обикновена газова уредба.Има разлика във вървенето, но качвам баирите на пета, спокойно.Разхода ми 10градско, 8 извънградско.Помисли дали си струва газов инжекцион за 900лв.или обикновена газова за 500лв.
Митко, как има разлика във вървенето пък качи байр на 5-та, нека не заблуждаваме колегата.Защото имах същият пасат и на изкачването към Пещера-Батак направо нямам думи.Колегата купи голф  инжекцион, с обикновена ловато и също не е доволен все човърка нещо.Имаме един служебен форд галакси с ГИ ,с японски свещи за газ над 150 000 му направиха и си е ок.Така че за ГИ +1 ГЛАС
Аквариум 170 lt. населен с :
Анциструс 2бр.
Тернеция 4 бр.
барбус Тетразона 8 бр.
Барбус Калифорнийски(зелен)  7 бр.
Серпа 1 бр.
Крибензис 4 бр.
Лабео френатус 2 бр.
Едно е да искаш,друго да можеш,а трето и четвърто-да го направиш !      Н.Хайтов

Здравков

Принципно газта все още е най-рентабилното гориво, спред мен това за намаляването на мощноста е заблуда... колкото повече са отворени дюзите които подават гориво към двигателя, толкова повече бяга колата но и разхода скача естествено, говорил съм с професионалисти на тази тема и от тях знам че с газта двигателя работи по-добре защото изгаря по-добре, тези системи си имат и лоши страни: намалява обема на багажника, периодично се скапват гарнетата и гарнитурите. И все пак всичко е относително, според колата и майстора.  :-)

dalgia

Хубавото на газта е че е че е по евтина.И аз бях пред същата дилема преди две години да слагам или да не слагам.Сега съжалявам че не го направих по рано.Изби си парите за няколко месеца,със повече каране естествено.На практика имаш още една горивна система,която си иска и съоътветната поддръжка естествено,ама мисля че за нас българите не е проблем,защото все ровичкаме нещо по колите си <поне  аз съм така>. Ако колата ти е пълен инжекцион и имаш парите,слагаи газов инжекцион,по малко ще са ядовете.Аз съм със обикновено електрическо ловато на моно инжекция и съм доволен.Разхода е 8-8,5-исвънградско и около 10 градско.Абе всичко май зависи от заткормилното устроиство. :-D

Mirobg

 Аз съм с Хюндай Купе 16 винтила,115 коня,пълна инжекция и съм с обикновенна. Разход ми дава +1-2 литра само градско,извънградско разхода е същия като на 95. Разлика във возия почти не се усеща. Качвам си байри без проблеми. Само дето по често сменям въздушния филтър, че зацапа ли малко .....
Едно пиленце закъсняло да излети на юг есента. Станало студено и както летяло, тупнало на земята със заледени крилца. Добре обаче минала крава и се изакала отгоре му. От топлото кравешко ако пилето се стоплило, крилцата му се размразили и то весело подало глава над лайното и зачуруликало. Чуло го ед

rakim

Разликата от ГИ и обикновена ГУ е от земята до небето.1+ за инжекциона,иначе не мисля че ще скачат цените за поставяне напротив.Поне така се развиват нещата до сега във времето.То с тези цени на дизела излиза по евтино да караш 150кс кола на на газ от колкото нафтата,а с ГИ-то колата си върви като бясна само данъка е по голям заради конете.Между другото според мен на хората ползващи газ за гориво трябва да им се дават облекчения,най малкото не замърсяват природата толкова колкото останалите.В Германия и Испания го има това,за други страни не знам.
540л Южна Америка

trupai

Здравейте,
Аз управлявам автопарк от 120 автомобила. 50 от автомобилите са Рено Меган и Дачия Сандеро, на които са монтирани газови инжекциони от дилъра на Рено, който ни ги продаде. Дилъра покрива  пълна гаранция за автомобилите с монтирани АГУ. Имам някои наблюдения, които искам да споделя с вас :
- Уредбите са Tomasseto с бутилки Stako. Супер качествени уредби, за 4 години от 50 автомобила имам сменена само една рейка на ижекцион.Няма нито един изгорял или повреден компютър.
- Разхода е от 0.5 до 1л. повече от разхода на бензин
- Колите палят задължително на бензин и сами обръщат на газ, това предпазва бензиновата помпа от повреда.
- Над 4500оборота/мин. уредбата автоматично превключва на бензин, това предпазва изпускателните колектори от повреда.
- Проблеми с автомобилите Рено Меган от това,че се движат на газ няма никакви
- Проблем при Дачия Сандеро е, че през 30 000км. задължително трябва да се прави реглаж на клапаните (те са с механични повдигачи, при Рено са с хидравлични)
- Според производителя през 20 000км. трябва да се прави  обслужване, което включва смяна на два филтъра и струва 36лв. Имам автомобили по на 300 000+ км, които са обслужване не повече от пет пъти.
Като заключение мога да кажа, че е изключително рентабилно да се кара кола с газов инжекцион, ако се въртят повече километри инвестицията се избива за няколко месеца!
Този, който цял ден работи, няма време да печели пари - Джон Рокфелер

митко

Цитат на: getsata73 - 23.08.2012 11:15
Митко, как има разлика във вървенето пък качи байр на 5-та, нека не заблуждаваме колегата.Защото имах същият пасат и на изкачването към Пещера-Батак направо нямам думи.Колегата купи голф  инжекцион, с обикновена ловато и също не е доволен все човърка нещо.Имаме един служебен форд галакси с ГИ ,с японски свещи за газ над 150 000 му направиха и си е ок.Така че за ГИ +1 ГЛАС

Ами, ей така!С четири човека и пълен до дупка с багаж го карам с 140.Ако някой не вярва да заповяда да се обзаложим.Пасата е 90година 1,8 112к.с.От години съм в този форум и досега никого не съм заблудил за каквото и да е.Преди четири години имах Рено Лагуна с подобен двигател и същата газова и пак не съм имал проблеми или забележки.Продадох я на мой познат който и до днес я кара само на газ, и споделя, че колата си върви повече от прилично.Има и нещо друго, в стремежа си човек да спести някой лев, слага газ при знайни и незнайни майстори.Също така често би трябвало да се прави и диагностика на газовата уредба.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

getsata73

Цитат на: митко - 23.08.2012 16:37
Ами, ей така!С четири човека и пълен до дупка с багаж го карам с 140.Ако някой не вярва да заповяда да се обзаложим.Пасата е 90година 1,8 112к.с.От години съм в този форум и досега никого не съм заблудил за каквото и да е.Преди четири години имах Рено Лагуна с подобен двигател и същата газова и пак не съм имал проблеми или забележки.Продадох я на мой познат който и до днес я кара само на газ, и споделя, че колата си върви повече от прилично.Има и нещо друго, в стремежа си човек да спести някой лев, слага газ при знайни и незнайни майстори.Също така често би трябвало да се прави и диагностика на газовата уредба.
митко моята дума не е за каране по магистрала там съм карал и със 170 пълен,а за катерене на планински път където излизат слабостите на газта !A от  PASAT 1,8 88год.имам само хубави впечатления, карах го 6 години и ако газта не му разказа играта щях да си го оставя за 2-ра кола  *DRINK*
Аквариум 170 lt. населен с :
Анциструс 2бр.
Тернеция 4 бр.
барбус Тетразона 8 бр.
Барбус Калифорнийски(зелен)  7 бр.
Серпа 1 бр.
Крибензис 4 бр.
Лабео френатус 2 бр.
Едно е да искаш,друго да можеш,а трето и четвърто-да го направиш !      Н.Хайтов

bicho1976

Със старата ми кола Пежо 405 1,9 ,124кс.Разход извън градско 10/100.Това с обикновена газова уредба.Колата беше пълен инжекцион. Десет години никакъв проблем,така я продадох без да съм отварял изпарителя даже.
За вървенето,баир със среден наклон 140км на пета.Колегите които пътуват Русе-Варна се сещат за кой баир става дума.
Сега съм с една Брава 1,4,миналата есен сложих и на нея газова уредба,вече съм я избил два пъти.Тук малкият мотор си оказва голямо влияние че и климатика като пусна слизам да бутам на баир. :duvar:

ddimitrov

На кратко. Цялото семейство караме общо 3 коли на газ в момента, преди това през нас минаха още 4. Всички карбуратори и моно инжекции. В момента на моно-тата караме с обикновени газови с всички ламда емулатори и чудесии за този вид уредби. Проблеми никакви с мощност, палене, гаснене и други. Колите не спират всеки ден. Имам двама приятели който карат пълни инжекциони, опел астра полицейска и едно пежо 406. И двамата са доволни от газовия инжекцион, опела съм го карал, разлика на бензин и газ няма във вървенето. Пежо-то не съм, но каза, че 180 ги поддържа  *CRAZY*
Моя съвет е слагай качествена уредба за да си доволен. Няколко от уредбите сме ги слагали на Ведраре Газ. За тях мога да кажа само - разбират какво правят, адски точни и коректни. На близко са ти. Успех.

П.С. Има една голяма заблуда с газовите. Всеки мисли ще харчи по-малко за гориво, а реално харчи пак толкова, само че кара повече :)
www.mitak.info - още снимки на аквариума и мой личен блог
www.lakomnik.net - винаги нещо вкусно за хапване
www.panoramni.com - блог с панорамни снимки от България

Similar topics (1)

27467

Публикации: 31
Прегледи: 12919