• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.04.2024 01:23

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Едно питане на начинаеща

Започната от tsvety, 04.09.2007 17:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

tsvety

Здравейте,
Аз съм начинаеща в областта, но начинаеща с голямо желание да се научи и да си създаде един хубав аквариум с щастливи рибки.
От два дни съм във форума и не спирам да чета , имам да изчета още материал.В тази връзка благодаря на създаделите на този сайт и хората и които го поддържат - страхотен е. Майка ми с цел да зарадва внучка си купи 20 рибки/могат да живеят заедно/, но малък аквариум с помпа и термометър. Естественно, започнаха да умират.Аз се ядосах и отидох да купя по-голям аквариум - 75л. Фирмата на която е аквариума е SUNSUN, със филтър е и с осветление, но закупех и допълнителен филтър пак SUNSUN който вкарва и кислород във водата, защото този който е към оборудването на аквариума, май не извършвал тази маниполация.

Въпроса ми е-Качественна ли е тази марка и това добре ли е като начало???За съжаление останаха само 5 гуми, 2 черни рибки и 3 сомчета. Растителност почти няма - 2 стръкчета:)))))))))
Чакам и предложения на къде да продължа.Информацията ми дойде много и сега незнам какво по напред да направя.ПОМАГАЙТЕ и аз искам да имам хубав аквариум някой ден.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg87.imageshack.us%2Fimg87%2F7189%2Faquariumtsvetylowreskg3.th.jpg&hash=13b6d8d120d9e58144dd62defb877522f4b65b63
"Любовта е болка"-казал заека...
Нека ме боли.........

kratun

Здравей и на теб! След толкова въпроси, ще получиш същите на степен втора отговори от форумците, т.е. пак ще "зациклиш" от много инфо. Аз не съм от най-добрите тук, но ще имам удоволствието да ти отговоря пръв.