• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
20.07.2025 00:13

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

tonino


АМАЗОН

Цитатд-р Стефанов и такива като него водят нещата до колапс
Абсолютно вярно!

BOJO

Цитат на: АМАЗОН - 09.06.2011 17:22
Абсолютно вярно!

За мен това е меко казано нелепо. Търсенето определя цените. Защо да дам  280 лв на онлаин търговец като цената от Германия ми излиза 70+ 19 евро. И Българския търговец ми пише спестявате 35 лв. Или аз съм тъп или германиците са по бедни. Това че определни търговци са зле си е техен проблем . Защо да си купувам храна по 35 лв като мога да дам 8 евро на гръцки магазин.
Какво ме интересува че не може даден търговец да си договори отстъпки. Днес ходих на Пловдив . Купих си дунапрени и вати за Ехаим. Доволен съм и от обслужването и от цените. За този търговец колапс няма.

77

не е толкова виновен др стефанов.
слаб ни е пазара и няма големи отстъпки за местните вносители и съответно търговци.
който има някой лев заради по ниските цени купува от германия или англия през нета и се получава омагьосан кръг...
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

ceco

Цитат на: BOJO - 09.06.2011 23:06
Днес ходих на Пловдив . Купих си дунапрени и вати за Ехаим. Доволен съм и от обслужването и от цените. За този търговец колапс няма.
A кажи кой е този търговец де !

Асен Евгениев

Цитат на: BOJO - 09.06.2011 23:06
Защо да дам  280 лв на онлаин търговец като цената от Германия ми излиза 70+ 19 евро
Точно.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

deadline78


Асен Евгениев

От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Luton

Гледам да не участвам в такива дискусии, ама не разбирам!
Каква е причината в Германия или Англия да е по евтино от колкото в България?
Много хора от форума пазаруват от тук и аз им съдействам и почти всеки път се изумявам, когато ми кажат..-Тук е двойна цената!
Защо примерно глобални марки, да имат по-високи цени в БГ от колкото тук? Не виждам логиката!
Да оставим настрана, че почти всички стоки са по евтини, не само тези свързани с хобито.

Срамота е в Англия да купувам с пъти по-евтин кашкавал, сирене, мляко, месо или хляб. Отколкото в България!
Е, не го разбирам, това.

zoomaniak

ЦитатСкъпарските стоки в момента се изчистват по всевъзможни начини. Защо да е олигофренска практика? Пазарът регулира всичко - лоялна, нелоялна конкуренция, всевъзможни производители и търговци - всеки се опитва да изкарва пари. От това обаче страда най-вече хобито.

Пазара нищо не регулира. Управителите на даден БРАНД трябва да са регулаторите. Не може да продаваме по-скъпо отколкото в Европа. Това и вие знаете. Пазара вече е започнал да се срива и ще става все по-лошо и по-лошо. Защото никой управител на никой БРАНД не регулира нищо. Оставил е Търговците да се оправят - ами те са вълци и се самоизяждат. Това не е оправяне на нищо.

Хобито страда, то умира. Една от причините е, че БРАНДА е оставен да се саморегулира от пазара. Клиента се лашка а на ляво а на дясно. Иска нещо тънкана, взима китайско - после защо нямало резервни части.

Аз съм предупредил всички, че нещата отиват на зле. Управители на БРАНДОВЕ вече свалят едрови цени, това е показател за много сериозен колапс. Ами късно е вече да върнем времето назад...

Управителите на БРАНДОВЕТЕ трябва да се грижат да има пазар и хобито - иначе до 2-3 години ще затворят врати и техните складове...
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

NO CARRIER

Цената е такава, защото са малко големите вносители и всеки се оправя по единично и си слага цени както сам намери за добре.

Освен това, продава на висока цена, защото хората не са се усетили, че вече има интернет и могат да си купят по-лесно от там, и са принудени да се набутват тук. Има и друго. Куриерските ни услуги са доста скъпи, което допълнително вдига цената.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

wwladoo

Мислех да не пиша, и да не се намесвам и пиша в темата, но явно на много хора, не са им ясни много неща!!Не само в търговията с акваристични стоки, а по принцип!!Какво значи вносител-всеки може да бъде вносител,но има един друг момент--официален вносител или официален представител за дадена марка--а понеже в БГ е достатъчно малък пазара т. е. почти няма такъв какво говорим тогава за цени и се опитваме да говорим за такива---ми те хората от определените фирми си преценят,че няма такъв за тях тука и затова нямат представителство или официален вносител!!!!И си внасят разни хора,които са през ръка и не могат да докарат никакви отстъпки,защото се искат количества,които са непостижими за пазара ни и какво става--никакви цени--това е!!! ;-) :-)
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

tomatomov197

   Не зная дали има официални представители тук , но дори да няма , не може един филтър да струва 300лв. а в Германия да е 200лв.   Да живее интернет  :-)
С добра дума и пистолет се постига повече, отколкото само с добра дума.

zoomaniak

Само преди да купите нещо през интернет - извън България потърсете и резервни части за него дали има дали няма и ако има - къде се намират те. Защото месечно ми се обаждат поне 10 клиента да търсят резервни части за модели филтри, които изобщо не се внасят в България. Дори части, които са в гаранционни условия.

И точно, че сулю и пулю се прави на вносител прецаква пазара още повече. Зачестиха случаите на следното отношение:

- Здравейте, купихме от вас този продукт и нещо се развали. А е в гаранция. Може ли да го оставим за ремонт.
- Да може ама вече не внасяме тази марка. Можем да ви предложим друг заместител с 10% отстъпка.

Това са ми го разказвали мои клиенти - препатили от куфарни вносители.

Дори великите вносители "официалните" нямат резервни части за 30 стотинки - един клиент 2 месеца си чака 2 куки за вътрешен филтър по 30 стотинки едната. И беше много радостен, че един Търговец е знаел за какво иде реч.

Пазар винаги е имало и ще има. Въпроса е, че все по-малко и малко търговци искат да продават дъмпинговани стоки - за какво му е да продава стока от която печели 1лв.

Сега модата са азиатските марки - добра цена - но нямаааа резервни части. Просто така ги произвеждат. Гаранция 1 година - кво му плащаш. Другата година ще се купува направо ново.

Така бизнес не се прави и пазар не се гради.

Като няма регулиращ орган - нещата са яко в Хаоса. Но това е България.

Да не говорим, че има колеги които незнаят от какво искат да печелят - ОБОРОТ или НАДЦЕНКИ. Заради това има 300-200лв разлики. Това важи и за вносителите. Движението на стоката от складовете им до магазинната мрежа е толкова бавно, че не може и дума да става за оборот-печалба. Но това ще се оправи скоро, все повече и повече клиенти ползват интернет и оффлайн търговията се прецаква. Интернет търговията не може да генерира нужният оборот към складовете на вносителите и те ще усетят спад - въпрос на време е.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Antuni

И аз не исках да се меся но вече втори поуст се повтаря за модата (китайски) а сега вече и като цяло (азиатски) стоки за които нямало резервни части!! Ами не си прав резервни части колкото искаш. Въпроса е там че няма нужда от тях защото колкото китаеца съм продал едно оплакване няма за нещо счупено по него или неработещо. Това че (сулю и пулю се прави на вносител прецаква пазара още повече), нека клиентите да преценят и като се опарят от подобни вносители втори път няма да има. От препирни за предложени продукти от даден магазин разговора започва да се отмества в друга посока от което няма полза. За останалото няма да коментирам. Пазар че няма то е ясно!!
0899808552

Similar topics (3)

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 113452

3789

Публикации: 359
Прегледи: 211225

3788

Публикации: 368
Прегледи: 283761