• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
19.07.2025 22:26

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

wwladoo

Благодаря колежке,за пожеланието--и ти бъди жива и здрава---магазина който си направила е ОК,много хора са доволни-продължавай в същият дух,аз както виждаш приех критиката за въпросните растения и сам си признах без да ,,шикалкавя,,,за мен също е приключена тематаПоздрави  :-)
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

gecatax

Цитати цените ми пак са по ниски от на някои колеги дето продават онлайн
Хубаво е да се знае кой са? Това си е за мен може и на Л.С.
По темата-Всеки си има избор от къде да купува и моето мнение поръчай малко и ако ти хареса поръчай пак.
Поздрави!

-250л.

wwladoo

Няма да отговарям на тирадата на колегата Morphined,за мен е губене на време оттук нататък,аз не съм постъпил некоректно за мен,явно е трудно да се разбере човек с някои хора,само че аз ще добавя--за въпросният адрес му обясних на блг.кликваш на Гугал -Еконт-адреси във Видин,и ще му излезат и няма нужда да ходи никъде да търси адрес,а на др. ден му писах,така или иначе ще ходиш да пускаш парите,нали каза,че е на 100м от теб(мисля че е нормално да знаеш  имената на улиците, които са на 100м от теб,но нищо)Ще ти напиша и това-приятелски съвет,по спокойно колега,разбирам млад си импулсивен,нервен-но това ти пречи много,според мен-приемаш нещата,не така както са.И накрая,аз въпреки всичко,изтрах и ти отказах заявката Чак след последното ти ЛС и обидното за мен,цитирам Дословно---Ами тогава да не ти губя времето да ходиш ЧААААК до Еконт,да ловиш риби,пък да ги опаковаш,има да ме псуваш цяла година че съм ти затрил времето!!!Това е въпроса е приключил за мен,напълнихме темата с глупости ненужни,неградивни в конкр. случай.А по въпроса с кръстоските и хибридите,го оставям без коментар....и не съм ти написал аз ,,доктор Менгеле,,за да го цитираш при мен.
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

TiratroN

Леле,леле...мале, мале :)
Чета темата за отрицателните отзиви и направо се чудя що за магазини сте посещавали и що за простоти
: 23.10.2010г 13:01ч
Леле,леле...мале, мале :)
Чета темата за отрицателните отзиви и направо се чудя що за магазини сте посещавали и по-конкретно за тия в София.
Аз знам за 9 магазина във Варна включвайки в бройката Аквамания и Дискус. Доста от тях са въпросните "квартални магазинчета" :)
Не се сещам за нито един на който да напиша отрицателна рецензия.
Относно знанията на персонала-не очаквам едно магазинче от квартала , в което работи мацка дето още ходи на училище, да получа някакви супер яки съвети относно акваристиката.Затова и просто не задавам такива въпроси на такова място :)
Относно учтивостта- аз лично доста се дразня от нехайно поведение, но също така не обичам да ми ходят по петите и да чакат да си поръчам нещо. Искам да се разходя,да погледам и ако имам въпроси тогава ...
Относно хигиената в магазинчетата- хубаво е когато аквариумите са чисти ,лампите светят добре и всичко се вижда. Нямам претенции ако аквариума е леко зеленясал, тук таме имало умряла риба . Като цяло не съм се сблъсквал с толкова фрапиращ случай та да удрям минус на някой магазин.(още помня времето в което аквариумите с риби за продажба нямат нито грунд нито растения в тях. А като гледам доста магазинчета във Варна всеки аквариум е направен все едно е основен. Похвално, и красиво)

И тъй като тази тема е за коментари, реших да не спамя излишно в никоя друга , била тя за плюсове или минуси. Обещавам че при първата причина за минус ще го дам :)
Засега ги съжалявам Софиянци че има толкова безхаберни продавачи при тях ...уволнете ги хахаха :)

Цитат на: denbosch - 07.01.2011 17:14
От мен - за магазина на Петшоп1 във Варна!

Минусът е за това,че не мога да разбера как се връща клиент,който ти идва на крака с парите в ръка и ти можеш да му продадеш стоката с добра печалба при това?!

Нито мен за момента ще ме съборят тези пари,които дадох или щях да дам отгоре,нито пък Петшоп1 ще се притеснят особено,че не съм си купил нещо.А пък и още повече,че ще продължа най-вероятно да си купувам дреболии от там,защото е чист,подреден и на удобно място.Но пак повтарям,че не разбирам тази политика!
Цитат на: MeTogu - 07.01.2011 19:12
Така е!По-добре по-малка печалба,от колкото изтърван клиент.
Политиката добре я казахте , само дето рядко някой се сеща за това че клиентът е важен и за това , че един път доволен клиент ,ще посети магазина и друг път.От там нататък ще препоръча магазина на друг. А и да не намери това което търси , няма да си каже "тука пък вечно няма каквото търся".
Petshop може да не се притеснят че не си си купил нещо, но аз например се притесних от това. Напоследък ми се налага да поръчвам от онлайн магазини и петшоп го виждам доста често. Само че като видя негативен отзив и следващият път при условие че те имат стока която я има някой друг , ще предпочета другият. Просто заради нагласата - не нарочно. Но ако прочета още два три негативни поста за тях - е вече ще е нарочно. И това ще е заради това че не си си купил нещо. А когато го прочете и някой друг - пак ще е заради това. Хайде сега да смятаме колко клиенти изгубват :)
В случая не говоря конкретно за петшоп, защото всяка фирма може да го "загази" по същият начин.Едно е всеки да си живее на село и да отиде до града да си купи нещо от първият магазин който му попадне пред очите, а съвсем друго е когато мога да си поръчам нещо от София вместо от Варна (живея във Варна), просто защото е по-евтино с два лева. А е евтино защото някой се сетил да ми направи отстъпка ...примерно.

Мисля си ...за всички фирми ... за политики на фирми и прочие.
И си казвам...шефовете им може би са такива - дръвници. Не им пука за нищо а работниците дори да искат , какво могат да направят на своя глава? Ще се помъчат , ще привлекат някой друг клиент , после шефа им ще ги оплюе щото той не я вижда работата така и ответната реакция е готова- другия път всеки да си седи на задника здраво.Друг е въпроса ако даденият работник не му се работи...но за това е виновен отново шефа. Абе то си имаше правило - работниците си приличат на шефа . :) Ама това е в една много философски погледната сфера . Ако ви се замисля за това , замисляйте се. Иначе ще вземете да ми се обидите.

Обикалям магазините и питам за една стока. Всеки ми предлага това което има. Е хубаво, само че аз държа на моето. Какво им пречи да ми кажат "ще проверим за доставка и ще ти съобщим цена дали те удовлетворява" . Начини за съобщаване много - не му е тук мястото да ги изреждам.
И хубаво - в София най-вероятно ще го има. Аз съм тръгнал да давам 150 лева. Ще дам и 160 без проблем. Те да го намерят на добра цена и нямат грижи за печалбата си. Нито ще ходят те да го взимат , нито ще загубят повече от 20-30 минути за цялата далавера. И тук с големи букви ще подчертая : не говоря за доставка от ТЕХЕН СКЛАД. Примерно в "техния склад" го няма . Е... СВЕТА ЛИ СЕ СВЪРШИ С ТОЯ ВАШ СКЛАД? Мислете бе хора! Все пак това ви е работата цял ден- да продавате на клиентите. Не вярвам на ден да минават по 500 клиента които правят покупка по 15 минути всеки та да ви е кът времето и да не можете да си вдигнете главата от работа.
Далеч съм от мисълта че във всеки магазин трябва да има всичко. Виж ако направят един мол само за акваристика тогава това може да се осъществи . Само дето все още тая идея дори не е в зародиш та камо ли да я очакваме :)
Та за политиката говорех... и за това че когато някой иска да прави пари, трябва да знае как :) И поне шефа ако е тъпак , да остави работниците на мира та да просперира малко. Ама то пък де толкоз акъл у тъпак :)
Айде лека вечер.

п.п Говорим за политики на фирми . Да не тръгне някой да ми се обижда сега :) Аз също работя и знам какво може и какво не може и как някой иска пък на друг не му пука , а трети го мързи да диша. :)
Поздрави.

П.П.

Цитат на: petshop1.com - 08.01.2011 10:46
Здравейте, колеги. Благодаря на denbosch, за казаните добри думи и описаното от въпросната случка. Както вече е изяснено, цените в сайта са по-ниски по ред причини. Освен това за покупките от сайта се добавят разходи за куриер, който в случая е 6 лв. 19,50 лв + 6 лв = 25,50 лв за тази помпичка. От там идва и тази разлика в цените на всички артикули от сайта и в магазина и всеки може сам да прецени как иска да пазарува.
Но както и да е - относно случая с нашата служителка - сами разбирате, че тя няма как да взема подобни решения. За съжаление в момента явно е нямало и никой от собствениците там. Все пак сме предупредили персонала при подобни случаи да се свързва с някой от тях. В тази ситуация сте прав, че сме Ви изтървали като клиент и обслужването не е било на ниво, за което ще си вземем поука.
Чест ви прави :)

Caxapa

До Бургазлията с Дискусите! Ти нали вече писа венъж в цели четери поста за въпросният магазин на втория етаж. Всички разбраха и не е нужно повече спам. Колегите От региона разбраха предупреждението ти и го отбягват докато търговеца не покаже качество и квалитет в бранша. Ако очакваш да скочим и да го набием, няма да стане. Ние не сме силова групировка а БАЕ.
Поздрави!

deadline78

Ок разбрах го!А и знам че продавачите не са виновни и не са за бой но да си управят малко тертипа на работа!Силови групировки няма те просто са глупава глутница мастии. *bg*

wwladoo

 *offtopic Колкото до миризмата в някои зоомагазини колежке, има по тежки случаи :-!!---върха на сладоледа -- в зоомаг. собственика работи с маска на носа и устата--това е супер нямам думи -няма да споменавам  подробности *CRAZY*
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

Mirobg

То,че мизерията в магазина е голяма,две мнения няма. Но продукцията му от златни е много качествена. Не го защитавам,нямам такова намерение.
Едно пиленце закъсняло да излети на юг есента. Станало студено и както летяло, тупнало на земята със заледени крилца. Добре обаче минала крава и се изакала отгоре му. От топлото кравешко ако пилето се стоплило, крилцата му се размразили и то весело подало глава над лайното и зачуруликало. Чуло го ед

NO CARRIER

Слагам си бележка, утре ще чистя. Има тема за коментарите.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

ogogogo

За съжаление geniusloci е поредния клиент на Ицо който е недоволен от него.
Аз съм ходил няколко пъти и резултата беше същия.Едни риби си били чифт и си ги пазел за
него,други си ги снимал,трети били за изложби и т.н.
А пък не дай боже да попаднеш на жена му,тогава със сигурност ще бъдеш обект на отвратително
отношение.
Той си подбира на кой да се мазни и кой да отсвири.
И най-дългия път започва с една крачка!
http://i629.photobucket.com/albums/uu14/ogogogo_photo/1-11.jpg

defilers

Аз попаднах на жена му, но беше преди обяд и реших, че просто не е закусвала жената (разбирай все едно и бях изял баничката). Има какво да се види в малкото магазинче но отношението найстина не е на ниво.

marta

Точно заради това отношение там, вече ходя само при спешна нужда от нещо. Наистина има интересни рибки, но ако купиш нещо за 1-2лв сякаш ги караш насила да бъркат в аквариумите.

AQUASAUR

Само така! И от мен един голям "-" за магазина в Ст.град....!Абе викам му на онзи псевдотърговец - собственика /нищо че ми е съпруг  :duvar: .... и хич не му се подмазвайте, че бил мъж на "средна възраст" - кво като е модератор на форума - няма да посмее да Ви изтрие темичките - направо си е дъртак - цели 25 г вече е в тоз бизнес/ до кога бе либе мое ненагледно ще държим в магазино риби дет не ги продаваш.... :ranting:, а той - по цял ден щрак от тук, щрак от там- на 5  дни я извади една свястна снимка я не само ми святка в очите с гадните светкавици, че не една ами по три мола ви се - пък после що съм била нервна и раздраздразнителна и съм се мятала на клиентите като гладно псе на кокал с мръвка..... O:-) - аз съм толкоз добро, отзивчиво, учтиво и скромно същество..... ама на такъв ми бил късмето  - не случих с мъж....бил най-добрия аква-фотограф,бил сред най-добрите акваристи в Б-я - пфу :buff: - пални глупости.... И не мойто момче не ти се присмях на предложението да направиш снимките вместо него ...... сигурна съм че щеше да се справиш илядо пъти по-добре - просто видях че имаш убав телефон и исках да те изчеткам бе! *SORRY*- от де да знам, че носиш тежката артилерия у раницата и че си "кръшнал" от работа само зарад нас!!!!! :-[ Крайно време беше да дойде някой проФи да го научи как се праят снимки...! :-D
Извиняам се на сички убидени и недоволни от обслужването в НАШИЯ магазин! Обещавам , че нема поече да прая така! И се надявам да успеете да прочетете посланието ми преди грозния , лош АКВАЗАВЪР да го изтрие щото така и не можах да си регистрирам отделен потребителски пост, а пиша в неговия    
                                                                   С много големо прискърбие "Мама Божка" - некултурната продавачка в магазина (wasntme)

Benzacillin

От мен пък един плюс за тях.
Че са особняци....особняци са.
Че гледат тяхните си риби в магазините си - гледат ги.
Ама обичат хобито. Ако си търпелив, все има какво да научиш.

@Мама Божка  :-D виждаш ли колко по-лесно беше с бурканите пред Зимния дворец - няма магазин - няма ядове  *DRINK*

rakim

Чесно казано,не знам защо пишеш по този начин но не бих стъпил в магазина ти никога.Вие търговците в Бг така и не разбрахте че ако ни няма нас,вие горите.В Англия продавача ме изчака на входа да вратата на магазина(после разбрах че това е собственика),стисна ми ръката и ми благодари за вниманието което съм му отделил!!!Тука....само селски истории...
540л Южна Америка

Similar topics (3)

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 113450

3789

Публикации: 359
Прегледи: 211220

3788

Публикации: 368
Прегледи: 283754