• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
15.05.2024 06:16

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Моля изкажете мнение

Започната от Ramirezz, 12.09.2009 10:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Ramirezz

Здравейте , искам да задам въпрос към по опитните акваристи във форума , тъй като аз съм начинаещ
и имам аквариум едва от една седмица.

Ето малко информация за аквариума ми :

Литри : 35.5
Грунд : 3 - 5 мм
Филтър : дунапренов / камъче , компресор /
Нагревател : нямам представа каква марка е но е с терморегулатор
Риби : 6 гупи / 3 мъжки , 3 женски / , 4 неонки / син /

Въпросисте са ми следните :

1. Има ли проблем в това , че филтъра ми е дунапренов като имате в предвид , че аквата ми е 35 литра?
2. Колко често и каква част от водата трябва да сменям?
3. Добре ли е да сифонирам водата от родилката след всяко хранене на малките?

ПП : Прочел съм предварително всички статии относно стартирането / смяната на водата / оборудването на аквариума ,
но бих желал да прочета и лични мнения от съфорумците.

Благодаря за отделеното внимание.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg268.imageshack.us%2Fimg268%2F3307%2F90123518.gif&hash=7cabc140ed3e707dfb3248fcb669e93f979a13df

Tiro

По точките ;)
1. аз бих си ползвал компресора (стига да не ме бърка шума)
2. бих сменял максимум на 7 дни (събота или неделя) по 30-40% от водата (може би една туба 10л  *dontknow* знам, че е по малко от 30%, но може би така щях да правя)
3. незнам за каква родилка говориш, но малките искат по често хранене и по голяма чистота. Да добре е след като са се нахранили да махнеш остатъците да не замърсяват водата.
120л. Гупи, Сае, Звезден Анциструс

Ако искате да получите от мен отговор на въпрос, задайте го на БЪЛГАРСКИ!!!