• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
10.06.2025 09:02

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми

какво стана с "куката"

Започната от DarKness, 09.11.2006 16:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

elblanko

Цитат на: spingod - 30.01.2008 11:19
Здравейте,
Марин съм от Куката. Искам само да дам няколко отговора на писаното по-горе.
Магазин Куката, който се намираше на ул.Цар Асен 96, го уби собственика на помещението, защото го продаде без да ни уведоми за това, и ни даде една седмица ултиматом да се изнесеме от там. Няма да ви казвам какво ни костваше това, колко време, нерви, пари и похабени риби ни струваше, но както и да е...по този въпрос толкова.
Всички стоки в сайта, и в двата, са с цени каквито са навсякъде, освен рибите. Защо? Ами замислете се, защо до сега никой не се е осмелил да продава риби онлайн в България. Защото това е доста трудоемко и нерентабилно, защото това е жива стока, която може всеки момент да даде фира, защото не става въпрос за продажби в големи количества - винаги може някой да си поръча само една рибка, защото от една продадена риба онлайн не се става милионер и на никой не му се занимава да рискува. Е, ние го направихме - и какво, цените били високи. Ами добре тогава, що не вземете да пробвате вие? Но преди да започнете искам да ви обясня някои неща - как се образува цената на рибата.
Цена(внос) + Фира(винаги има смъртност) + ДДС + Надценка(не си мислете че става въпрос за много) + Данък(при продажбите онлайн винаги издаваме фактура) + Доставка(пак има риск) = ?   Е, при тези условия искам някой от вас да ми образува крайна цена.
Е да, винаги можете да си намерите алтернатива в други магазини, но моля ви, поне недейте да коментирате нещо от което не разбирате. При това акваристи име не само в София, което смятам че ни поставя на ниво, което заслужава друго отношение.

Поздрави!
Аз знам от един доста мъдър човек че недоволни от цените винаги има, в тия случай винаги е по добре да не коментираш, колкото и да ти се иска да поставиш клиента на мястото му.
Не ''убивайте'' времето, защото то ще ви го върне.
                                                                                                                                Антон Светозаров
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Falfa.kachi-snimka.info%2Fimages%2Fviu1343311821a.gif&hash=826485123ec157466e56654f744135d3a56dfb37

dido

Занимавате се с глупости,  *lock темата за да потъне в небитието.

 

Similar topics (1)

387

Публикации: 2
Прегледи: 3709