• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 19:40

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Пазаруване от интернет магазини

Започната от 77, 31.01.2010 20:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

77

Проверете всеки магазин, от който мислите да поръчвате по следния начин:
1.    Дали приемат поръчки по телефон? Имат ли обявен телефон? Това е показател за един истински онлайн магазин, а не само за един човек с един уеб сайт. Най-вероятно ще ви помолят да направите самата поръчка в магазина, за да се регистрира, но обявеният телефон е знак за откритост и професионализъм.
2.    Ще ми изпълнят ли поръчката най-скоро? Малки компании може да подържат на склад само най-търсените продукти. Ако те трябва да поръчат от друго място вашите продукти, след като вие сте ги поръчали, срокът на доставка може да бъде по-дълъг, отколкото очаквате. По време на процеса на поръчка, продавачът трябва да ви отговори, ако продуктът е на склад и да ви даде дата на доставка с обратен имейл. Преглеждайте пощата си още същия ден за отговор.
3.    Трябва ли да се доверите на онлайн магазина за информацията от кредитната ви карта? Винаги има известен риск при закупуване от компании, с които нямате никакъв опит или никога не сте чували. Старателно изследвайте всяка компания и обмисляйте покупката да е от сайтове, които предоставят задоволителен рейтинг и добри коментари от потребителите.
4.    Има ли готовност за обслужване на клиенти? Ако има проблем с поръчката, тогава е хубаво да знаете, че можете лесно да получите незабавна помощ. Продавачът следва да предостави телефонен номер на уебсайта за обратна връзка. Можете и предварително да се обадите, за да поискате информация.
5.    Каква е политиката за връщане?  Също така, да поискате рекламация, ако вашата пратка е повредена при транспорт, разбира се след протокол от куриерската компания. Изобщо, доколко ще бъдат удовлетворени вашите искания, разбира се без да се прекалява.
6.    Има ли в сайта описание за компанията собственик на магазина? Тя трябва да предостави достоверна информация за компанията, име, адрес, телефон, а не просто неясно изявление за начина, по който иска да ви обслужи с голям избор и перфектно отношение.
7.    Имат ли личните ви данни защита? Проверете дали компанията, собственик на магазина е регистрирана в Комисията по защита на личните данни, както трябва да е! Вие попълвате лични данни при регистрация и тази регистрация за компанията, която ги събира е задължителна. Можете да направите запитване до самата Комисия или да потърсите в самия сайт информация.
8.    Има ли достатъчно допълнителна информация в магазина? Има ли достатъчно описание на продуктите, за кой са подходящи?.  Някои онлайн магазини предлагат и форуми или блогове, които са доста полезни и самите вие можете да се включите или да прочетете доста полезна информация в тях. Всичко това прави магазинът по-сериозен, достъпен и доверен. Явно е, че стремежът на екипа е да се помогне на потребителите като те са по-информирани. Оценявайте това.


https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

Luton

По-принцип не е добре да използваш карта с директно плащане
винаги трябва да минава през PayPal, освен ако не вярваш на сайта или търговеца
добре е че......, примернo VISA има и допълнителна защита при плащане online
освен цифри(дългия номер, старт ден и трите цифри отзад) искат и допълнителен
банков код от цифри и букви, който се отваря след приемането на плащането
от издателя на картата(банката) и ако не са въведени коректно следва "CANCEL"
Така че най-големия проблем е да не нагазиш в някоя измама
и в последствие, да ти точат картата

NO CARRIER

Явно е реклама. :)

Георги: Рекламата е изтрита.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

teodora.stan4eva

Здравейте , аз съм нова в този форум и ако някъде нещо не напиша както трябва моля поправете ме :-)  rulez . Да продължа по същество . Имам си сладководен аквариум ама нещо вече ми е скучен и искам сега да си направя морски  :-| . Попаднах на този сайт http://www.saltwaterfish.com и искам да питам някой пазарувал ли е през от него ?

камен чочев

Този сайт е американски и няма да ти е много удобно да пазаруваш от него. А пък за нещо живо да не говорим. Виж в тези:
https://www.aquaristikshop.com/
https://www.sewatec.de/
http://www.aqua2004.de/
http://www.faunamarin.de/en/
http://www.aquaristic.net/
както и ebay.co.uk и ebay.de

teodora.stan4eva

Благодаря много за информацията много ще ми е полезна ! *thanks

miTko

Въпросът ми към по-отворените е следния: Какво се случва ако поръчам стока от сайт в чужбина, но не цъкна отметката DPD(от врата до врата)? Къде получавам стоката и как ще бъда известен?
Разни мои АКВАРИУМИ 

cantiga

Може и да греша, но ми се струва, че DPD в случая  означава Deutscher Packetdienst (Немска пакетна служба), което си е един от многото изпълнители тук (DHL, UPS, GLS, Hermes...). Всеки онлайн магазин избира с коя служба да изпраща. Опцията евентуално ще е друга фирма, но стоката пак ще ти дойде до вратата. Защо смяташ, че DPD означава "до вратата"?  В коя държава поръчваш? :)
Поздрав!
Светослав

miTko

Ами сайта беше англоезичен и изобщо не е немски. Ще поровя да го намеря отново.
Разни мои АКВАРИУМИ 

cantiga

Цитат на: miTko - 11.09.2012 17:22
Ами сайта беше англоезичен и изобщо не е немски. Ще поровя да го намеря отново.
Ясно. Ако го намериш го покажи, че и на мен ми стана интересно.
Поздрав!
Светослав

hyp


pathfinderrr

аз бих ти препоръчал това http://www.akvariumi.eu/katalog/juwel/item/juwel/rio-240.html (не е задължително да го купиш от тях и за тази цена), но като конфигурация е много добро. Освен това при такъв голям аквариум е хубаво да имаш гаранция за качество (juwel дава 2 г гаранция).

Друг вариант е конкурентния http://www.zoosviat.net/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1_30&products_id=1154.

Така според мен не поемаш рисковете на баш майстора и "направи си сам" мераклийте, а получаваш най-доброто качество, за нещо което може да бъде доста рисково - например четвърт тон вода в хола ти...
<O(((((<{


asito

Ей тоя сайт кърти с евтини цени.Засега поръчах храна за кучето,да видя как ще е доставката.

http://www.zoofast.bg/

lord_vetinari

Цитат на: asito - 18.06.2013 11:11
Ей тоя сайт кърти с евтини цени.Засега поръчах храна за кучето,да видя как ще е доставката.

http://www.zoofast.bg/


    Рекламации по отношение на физически дефекти на Стоката или несъответствие с договора може да се подават:

    в писмена форма на адрес:

Krakvet Marek Batko sp.k.

Kokotów 657

32-020 Wieliczka

    по факс на номер +48 12 376 43 47

    чрез електронна поща: office@zoofast.bg

ако има проблем има да си чакаш. Дано всичко е на ред, че много хора напоследък пропищяха от интернет магазини

Similar topics (5)

10750

Публикации: 5
Прегледи: 8216

3788

Публикации: 368
Прегледи: 258561

903

Публикации: 1
Прегледи: 6068

59614

Публикации: 3
Прегледи: 8543