• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
11.05.2024 23:49

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Nikiengi

Цитат на: lord_vetinari - 18.01.2014 09:32
1. От това което виждам - на бетата и няма абсолютно нищо.
2. Тези риби имат навика с дни да стоят легнали и на едно място, особено след пренасяне.
3. В зимния сезон да поддържаш в наличност 10 вида растения си е доста трудно!
4. Това, че аквата е стартирана преди месец не означава, че може да поддържа живот.
5. В разделен на 7 аквариум с бети ползвам 200 л/ч
Стига сте плюли по магазините!!!
В 90% от случаите си храните рибите с чернодробни помии `щот е по-евтино и после другите са ви виновни!
Акваристиката не е евтино хоби - крайно време е да го разберете и да спрете да мъчите рибите!

Абе колега, ти от небето ли падаш! Нали не си мислиш, че в този форум само ти разбираш от Бети!
Определено си мисля, че всичките ти точки по-горе, с изключение на т. 4 са много неточни (да не използвам друг израз). Бетичката определено е много болна и то не от ден-два, а поне от седмица, съдейки по заболяванията. Няма такива бети (освен болните) дето стоят легнали на едно място, дори и след пренасяне, за сведение след пътуване по Еконт 16 часа, купени от мен бети и пуснати в аквариума след 5 мин. не само обикаляха и се ежеха, но даже се и хранеха! Тва пък за растенията даже няма да го коментирам, през зимния сезон могат да се гледат растения много по-добре, отколкото през летния, дано се сетиш сам защо! А пък аз гледам 12 бети в разделен аквариум с 200 л./ч., ама е много важно през какво минава водата преди да мине през тази глава, а имам не-само тези 12, в момента са ми налични към 50! И това го казвам, не че искам да оплюя магазините, те по принцип и нямат нужда от защита, а защото ти пишеш без да разбираш.

lord_vetinari

Цитат на: Nikiengi - 18.01.2014 22:50
Абе колега, ти от небето ли падаш! Нали не си мислиш, че в този форум само ти разбираш от Бети!
Определено си мисля, че всичките ти точки по-горе, с изключение на т. 4 са много неточни (да не използвам друг израз). Бетичката определено е много болна и то не от ден-два, а поне от седмица, съдейки по заболяванията. Няма такива бети (освен болните) дето стоят легнали на едно място, дори и след пренасяне, за сведение след пътуване по Еконт 16 часа, купени от мен бети и пуснати в аквариума след 5 мин. не само обикаляха и се ежеха, но даже се и хранеха! Тва пък за растенията даже няма да го коментирам, през зимния сезон могат да се гледат растения много по-добре, отколкото през летния, дано се сетиш сам защо! А пък аз гледам 12 бети в разделен аквариум с 200 л./ч., ама е много важно през какво минава водата преди да мине през тази глава, а имам не-само тези 12, в момента са ми налични към 50! И това го казвам, не че искам да оплюя магазините, те по принцип и нямат нужда от защита, а защото ти пишеш без да разбираш.
А на теб сигурно трябва да ти викаме "разбирача" - аман от професори...и да "гледаш" и "развъждаш" растения са 2 коренно различни неща, г-н Крал на Бетите!!! На практика в момента и вноса и местното производство са почни в застой - изключвам 2-3 бутикови търговци с още по-бутикови растения.

Nikiengi

Не колега, не е необходимо да ми викаш както и да е, но самия факт, че ти знаеш че по магазините има или няма растения, а аз не съм търсил защото не ми се налага повече от две години говори сам по себе си.  :-)

lord_vetinari

Цитат на: Nikiengi - 18.01.2014 23:22
Не колега, не е необходимо да ми викаш както и да е, но самия факт, че ти знаеш че по магазините има или няма растения, а аз не съм търсил защото не ми се налага повече от две години говори сам по себе си.  :-)
Самия факт, че не можеш да вденеш какво се опитвам да кажа говори сам по себе си! Опитвам се да обясня, че магазинът не всеки път може да зареди и поддържа наличност от растения, поради независещи от собствениците и работниците причини, а това че ти имаш много и различни растения в аквариумите си е  похвално! Не гледай всеки път от своята камбанария - постави се на мястото на средностатистическия търговец, който по няколко часа на ден обяснява на клиентите, че не може скалария да вирее в кръгла колба 5 литра, колкото и да им харесва! И нещо за модът, който ми е изпратил заплашително съобщение - От кога иронията и сарказмът са извън правилата в този форум? "Когато малкият човек започне да хвърля голяма сянка мракът е близо..." - тълкувай си го сам!

zariio

Цитат на: lord_vetinari - 19.01.2014 10:11
Самия факт, че не можеш да вденеш какво се опитвам да кажа говори сам по себе си! Опитвам се да обясня, че магазинът не всеки път може да зареди и поддържа наличност от растения, поради независещи от собствениците и работниците причини, а това че ти имаш много и различни растения в аквариумите си е  похвално! Не гледай всеки път от своята камбанария - постави се на мястото на средностатистическия търговец, който по няколко часа на ден обяснява на клиентите, че не може скалария да вирее в кръгла колба 5 литра, колкото и да им харесва! И нещо за модът, който ми е изпратил заплашително съобщение - От кога иронията и сарказмът са извън правилата в този форум? "Когато малкият човек започне да хвърля голяма сянка мракът е близо..." - тълкувай си го сам!

И откога е заплашително да кажеш на някой да го дава по-спокойно след като очевадно говори с ирония?
Осъзнаваш ли,че както ти го казва и Ники почти всичко от първия ти пост е невярно?Как реши,че бетата е абсолютно здрава?Твоите здрави бети по този начин ли изглеждат?
И въобще какво целиш с включването си при положение,че има решение на проблема?
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs9.postimg.org%2F49ki5eazv%2F10494175_10152367057258271_2072129839_o.jpg&hash=c59af89265d29439b6cc64736d6ad480b08a97c1

DISCUSBG

 Пожелавам на всеки квартал по едно такова малко, обикновено, квартално магазинче, може и по две-три да има, още по-добре!Дано да имат много работа и по-малко недоволни клиенти! *privet*
Не знам!

Caxapa

Тази тема както и другата тема с отрицателни отзиви не са създадени да си разтягате локуми и да вземате страна. Темите са създадени за да се видят както плюсовете, така и минусите . Търговеца е  изявил готовност да даде друга рибка с замяна на загубената.  Всички останали коментарии кой как гледал  растения и какви риби предлагал за аквариуми тип колба са чист СПАМ. Нека не се налага да заключваме и тази тема докато се уталожат страстите!

DISCUSBG

Не знам!

Drago Rs

Здравейте,до скоро имах проблем с Ихтио.Отидох в магазина на Тропикал в Русе.Питах момчето което продава дали имат нещо за ихтио и тои почна да ми предлага храна за рибки.Казах му,че това е болест и тои отиде при медикаментите и почна да ми чете кое за какво е.Питах го не знае ли кои препарат за какво е вика не.Така,че исках да кажа че момчето което продава там не е много запознат с това какво продава :) отнася се лекарствата :) Храните по ги знае коя за какво е.За рибките не знам не съм пазарувал от там виждат ми се надути цените.

Nikee19

да и аз не съм доволен от този магазин цяло лято ме лъгаха ,че ще получат тестове 5 in 1 и аз се отказах да ги питам повече скоро пак ми трябваше нш което е от техните продукти не помня какво беше те го нямат

kuvert

От мен минус за "Моя Зона". Поръчах си вчера артикул от онлайн магазина им и във формата посочих,че ще го взема от магазина им на бул. Сливница 84. Получавам днес обаждане,че артикула е наличен. Качвам колата,пускам GPS-а  и отивам на посоченият в сайта им адрес-"Сливница 84"-до LIDL. Гледам-няма никакъв LIDL, a метростанция Сливница!!! Звъня по тел.-магазина бил в блок 173 на бул. Сливница (има-няма 3-4 км.) Както и да е Отивам в магазина,получавам си стоката и плащам с дебитна карта.Продавачката ми подава бележка за подпис,благодари ми и с усмивка ме пита искам ли бележка! Учтиво отговарям че искам(като си мисля,че ме пита за касова бележка).А тя ми вади дубликат на бележката от ПОС терминала!!! Гледам и не мога да повярвам! От години плащам с дебитна карта и винаги са ми издавали дубликат на бележката,за да мога да докажа какво съм плащал! В този магазин е при изрично поискване от клиента!!! Както и да е. Взех бележката от ПОС терминала и поисках касова бележка. И последва шок-"НЕ МОЖЕМ ДА ВИ ИЗДАДЕМ КАСОВА БЕЛЕЖКА! А И ЗА КАКВО ВИ Е?" Онемях! В много магазини ми се е случвало да "забравят" да ми издадат,но поискам ли-вежливо ми дават веднага!
Леко изнервен отговорих,че искам бележка за да си платят данъците и попитах защо не може да ми се издаде такава. И получих най-тъпият отговор-защото съм поръчал през онлайн магазина! Вече изнервен обясних на продавачката,че изляза ли без касова бележка ще се върна с данъчните. Вместо да се сконфузи,дамата ме погледна и подигравателно ме попита "защо се правя на интересен за 10 лева,какви данъци ще платят от мойте 10 лева и т.н" Вече с изнервен тон за пореден път поисках касова бележка,при което тя взе телефона и започна да звъни (вероятно на шефа). След като никой не и вдигна, злобно заключи,че не може повече да чака и ми чукна касова бележка!!!
Ухилен си я взех! Погледнах часа на плащане на ПОС терминала и часа на издаване на касовата бележка-5 минути водих преговори с продавачката,за да си получа хартийката! :-D
Не съм от заядливите хора и разбирам желанието на търговците да скатаят някой лев от оборота! Но в този магазин държанието на продавачката беше меко казано нагло. Затова с удоволствие вдигнах телефона и преразказах цялата история на горещият телефон на НАП. Да се оправят! :popcorn:

vesko_aa

:-D
Не съм от заядливите хора и разбирам желанието на търговците да скатаят някой лев от оборота! Но в този магазин държанието на продавачката беше меко казано нагло. Затова с удоволствие вдигнах телефона и преразказах цялата история на горещият телефон на НАП. Да се оправят! :popcorn:
[/quote] E то си личи,а ти за глутара даваш ли касови бележки,че и това се проследява от данъчните :-D

kuvert

Цитат на: vesko_aa - 31.01.2014 20:08
:-D
Не съм от заядливите хора и разбирам желанието на търговците да скатаят някой лев от оборота! Но в този магазин държанието на продавачката беше меко казано нагло. Затова с удоволствие вдигнах телефона и преразказах цялата история на горещият телефон на НАП. Да се оправят! :popcorn:
E то си личи,а ти за глутара даваш ли касови бележки,че и това се проследява от данъчните :-D
Издавам! Ако си платил глутарала с кредитна карта!
Някъде да си видял да съм се представил за юридическо лице,да съм се представил за търговец???

vesko_aa

Някъде да си видял да съм се представил за юридическо лице,да съм се представил за търговец??? Ами тогава нямаш право да търгуваш,или си го вписваш сам в даначната декларация като допълнителен доход. *ROFL*

kuvert

Разбирам солидарността ти-и ТИ и "МОЯ ЗОНА" сте търговци/онлайн търговци! Всяка касова бележка е удар по джоба Ви! Но да ти вметна,че когато определяте цените си калкулирате и ДДС-то върху тях! Така,че като Ви го плащаме-ще трябва да отиде там,където му е мястото-в данъчното!
Поздрави!

Similar topics (5)

22577

Започната от gipsa


Публикации: 9
Прегледи: 7022

41499

Публикации: 21
Прегледи: 23950

3791

Публикации: 284
Прегледи: 193613

59743

Публикации: 2
Прегледи: 7876

3457

Публикации: 1
Прегледи: 5028