• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
25.04.2024 19:33

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

grivata

Не знам какво недоволствате от магазините на www.aquarium.bg, но аз съм изключително доволен от магазина им, който се намира до Подуене - от пиле мляко има, освен това техниката и храната, както и препаратите са на най-ниските цени, които съм срещал, растенията и рибките са на съвсем нормални такива. Изключително подредено и чисто, а относно персонала - аз все попадам на един брадясал пич, мой набор, който е изключително културен, търпелив и услужлив. От магазините, които съм посещавал в страната и София на този етап, това е най-добрия магазин в България за мен...(все още не съм посетил магазина на Аквадизайн, за когото чета много добри неща, както и този на кимбайците в Редута, за който чувам че предлага изключително красиви вносни видове).

180л, 100/45/40

Pseudotropheus elongatus mpanga
Pseudotropheus saulosi Coral Red
Melanochromis Auratus
Ancistrus

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs23.postimg.org%2F8qgsom52f%2F20131115_120933.jpg&hash=7feae3ac4434990f61b3755d3f6296fd63e07141

Tzveti

Привет,
След положителните коментари (след моя) ще трябва да уточня... ;-)
Темата е "Отрицателни отзиви" за инфо има отделна тема за положителните (ама там ще похваля АКВАДИЗАЙН :-D)..
Ако човек разгледа сайта им (http://aquarium.bg) може да се заблуди "15 години" на пазара и бла, бла глупости.
При нас фактите са такива:
Поръчваме, капарираме и чакаме, чакаме (ходим да питаме), пак чакаме, пак отиваме... Две седмици са доста време... Най-гадното е, че можеше да се обадят и да кажат "ами пак ви забравихме"!, и ние да се преориентираме.. След две седмици в крайна сметка в неделя закупихме всичко от АКВАДИЗАЙН на бул. Ситняково (аквариум, помпи, декорации и тн. (wasntme))...
Нямам желание да им отварям очите след 15г.... Отношението към клиентите е безобразно ... а служителите са некомпетентни!


kokolqja

На 16.06.2014 поръчах вътрешен филтър с UV лампа за аквариум от онлайн магазин Зоосвят.Ето линка на артикула който закупих  http://www.zoosviat.net/shop/index.php?main_page=index&cPath=1_29_130       На 17.06.2014 получих въпросния филтър.Поставих филтъра в аквариума включих в ел.мрежата и филтъра заработи напръв поглед след 3 дни забелязах че премигва лампичката която е на филтъра,извадих го,махнах горният корпус предназначен за почистване и забелязах че епроветката в която се намира лампата е пълна с вода.Потърсих господина от Зоосвят от когото закупих филтъра по телефона за да се уточном как ще отстранят проблема.От магазина ми отговориха,че са в отпуск и ще могат да ми помогнат след 10.07.2014г.И така прибрах филтъра в кутията му и изчаках да мине 10.07.2014.На 11.07.2014 потърсих пак гореспоменатият господин и той ми каза:Изпратете я до онлайн магазин Зоосвят,ние ще я изпратим до вносителя.Направих каквото ми каза господина и днес 23.07.2014г. получавам пратка от Спиди (въпросния филтър).Отварям кутията и вътре намирам филтъра с констативен протокол.Отворих кутията и видях че филтърът е в отчайващо състояние.Стъклото на епроветката е счупено,пластмасите около резбата на захвата на UV лампата е натрошен на парчета,UV лампата е откъртена от основата си.Изпратил съм подробни снимки на състоянието в което ми е върнат филтъра.Обадих се на господина и му казах че не е отремонтиран проблема а даже е натрошен филтъра.Изпратиха ми потрошен филтър след като аз им изпратих здрав който само пускаше вода в епроветката.Не мога да повярвам че имат такова отношение към клиентите си.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs24.postimg.cc%2Fdk93r9h7p%2F230720142062.jpg&hash=9d5266e95af0e087f95d9bc60fd74805acaa6ddd

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs1.postimg.cc%2F6e0cybajj%2F230720142064.jpg&hash=04c2d234d5db313d99440650e4a05993e088592b

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs13.postimg.cc%2F9g41y1tlz%2F230720142065.jpg&hash=c3cbb1dbcbc95199a107531e9bb038da084fbbb6

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs8.postimg.cc%2Fmkgtxviid%2F230720142066.jpg&hash=ae23d0655f335714c2b71ed32375172398a5221f


Не съм сигурна дали темата е точно за тук ако не е моля администратора да я премести където мисли че и е мястото.

ceko

Не е лошо да ходиш да си го купиш на място  :karamse: 

все още не сме достигнали до нивото да купуваме по този начин  :ranting: 
тоест да ни продават  :-! 
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs27.postimg.org%2Fub3yubpcf%2Fuk_GRe_He.gif&hash=fab23b0277348359ae200ce5eefc4c477c5a3876

ivashki

Ще споделя моето двукратно разочарование от интернет-магазина "д-р Стефанов". Първият ми опит да пазарувам от тях беше през февруари. Поръчах капак с осветление SunSun HDD 500, вътр.филтър Hailea BT 200 и една храна за рибки, с опция - взимане от техен магазин. След като изтече обявеният на сайта срок от 5 работни дни ми се обади тяхна служителка, извини ми се, че капака не е доставен, защото доставчикът им бил некоректен, но мога да отида да си взема другите неща. Дотук нищо нередно, помолих момичето да провери дали е наличен друг, по скъп капак със същия размер и тя обеща, че ще провери. На другия ден отидох да си взема филтъра и храната и попитах в магазина, дали има някаква информация за наличност на капаци - продавачката не знаеше, а и досега никой не ми е отговорил. Филтърът пък нямаше гаранционна карта и ми казаха, че нямал гаранция. Попитах защо в сайта им пише, че има 2 години гаранция, отговорът беше "мии.... пазете си касовата бележка". Както и де е, засега работи. След това получих благодарствен мейл с обичайните вежливости и покана да оставя коментар за продуктите на сайта им. Та, написах за въпросния капак, че поръчката ми № "еди кой" си не е изпълнена и неразбирам защо се предлага все още продукт, който не е наличен. Коментарът тутакси беше изтрит, а капакът остана да се предлага. Този месец направих втори опит да пазарувам от там, но уви - също неуспешен. Реших да си взема по-голям аквариум и ми хареса като размер и цена Resun SM 800. Поръчах с доставка, поръчката ми беше приета и зачаках. Като минаха 5-те работни дни и никой не ми звънна се обадих аз, та служителката обеща да провери, та ми се обади по-късно друг служител да ми съобщи, че аквариума го нямало при доставчика. Понастоящем, още си го предлагат на сайта, както и капака. Нищо сериозно, но докато чаках доставката отказах други оферти. Немога да разбера, защо продължават да предлагат неналични продукти, за които вече са получавали поръчка и не са я изпълнили. И толкова ли е трудно, след като получиш поръчка, да разбереш по-бързо, че не можеш да я изпълниш и да уведомиш клиента, а не чак след седмица.

kokolqja

Така е но аз съм от Провадия и за един филтър до София няма как да отида.Пуснах жалба в Комисия за защита на потребителя и сега чакам.Формата за попълване изисква 1000 глупости да попълниш може би за да си кажеш бе ади бе 70 лева майната им,но аз имах търпение и няма да ги оставя така нещата.

Зоосвят

Нека да погледнем как стоят нещата при мен . Ще гледам да съм кратък:

Филтъра е получен от клиента на 17.06.
От 27.06 до 10.07 бях в отпуск - магазина не работи , съответно и телефоните.
Първият разговор с клиента бе проведен след това . Каза че бил протекъл и не работел.Казах му да изпрати филтъра с касовата бележка по Спиди за наша сметка и ще видим каква е повредата. Озадачих се - за първи път в онлайн продажбите  имам рекламация за която не е виновен куриер...
При получаването на филтъра ( особено по куриер ), всеки нормален човек го отваря да види какво е състоянието.
Факт: От 17 до 27  никой не се е обаждал в магазина за рекламация, или за връщане.

При получаването на филтъра съответно и аз го отворих за да видя дали няма повреди от транспорта.
Корпус - здрав. Извадих корпуса от главата и всичко се разпадна.Но стъклената епруветка  беше здрава. Лампата изгоряла.Частта с резбата беше на парчета. Липсваха доста счупени части от резбата.
Снимките и констативния протокол бяха изпратени на мейл на клиента  ( ако някой се интересува - мога да му го препратя).
На 21.07 изпратих обратно помпата ( със здрава епруветка ), касовата бележка и протокола по  Спиди за наша сметка.

Малко снимки :
Получената помпа с касовата бележка :


Помляната резба от неправилно обслужване (пренатягане) - вижда се какви големи парчета липсват и пукнатините:




Общ вид на помпа "работила само 3 дни" :






Няма да коментирам нищо - всичко се вижда.

Само ще кажа, че има Господ Бог . Той гледа и тези, които не Го гледат и Той решава - спрямо делата.
С нетърпение чакам Защитата на потребителите да видя какво незаконно съм направил.

И една ГОЛЯМА МОЛБА към тези ,които не ми вярват :
Много Ви моля НЕ пазарувайте от магазин Зоосвят :  http://www.zoosviat.net/shop/
Предпочитам да си гледам рибките! Животът е малък!

Caxapa

Без да вземам страна и становище но филтъра който е изпратен рекламационо на ЗООСВЯТ  е работил много повече от месец. Бих казал  даже повече от няколко месеца от следите които има от употреба. Остава вече всеки от двете страни да докаже как и в какво състояние  е изпратил  филтъра. От обяснението на Зоосвят разбирам, че е подменена само епруветката в която се помещава лампата но като цяло корпуса който също е бил натрошен си останал така и не е бил подменян  нов.

NO CARRIER

Нищо не пречеше да сложите един надпис на сайта, че магазинът няма да работи в посочения период.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Зоосвят

Цитат на: NO CARRIER - 25.07.2014 22:54
Нищо не пречеше да сложите един надпис на сайта, че магазинът няма да работи в посочения период.
Надписа за ваканцията беше сложен седмица по-рано на главната страница на онлайн - магазина.
Информация имаше и във формата за заявка, която се получава като мейл от клиента. Така уведомен, клиентът решава - дали да изчака , или да анулира заявката.


Публикациите са слети: 28.07.2014 15:59

Цитат на: Caxapa - 25.07.2014 18:37
От обяснението на Зоосвят разбирам, че е подменена само епруветката в която се помещава лампата но като цяло корпуса който също е бил натрошен си останал така и не е бил подменян  нов.
Нищо не съм подменял - каквото дойде - това и изпратих обратно
А епруветката си беше здрава . На снимката се вижда. Изпратих си я здрава.

Caxapa

Моя е грешката в недочитане на целия коментар. Но сега като се връщам в постовете  излиза, че филтъра е работил едва 3 дена и след установеното премигване на лампичката е изваден от аквариума и прибран в кутията. За 3 дена да позеленее така един корпус.... НЕ.. Очаквам да даде някакви сносни обяснения "жалващият се" потребител.

Lasho

Цитат на: ivashki - 24.07.2014 17:00
Ще споделя моето двукратно разочарование от интернет-магазина "д-р Стефанов"....

И аз съм към тоя клуб. Чаках една седмица и докато не им писах мейл не ме отразиха. После ми изпратиха поръчката. Едно от нещата които бях поръчал беше 100 ватов нагревател. Получих обече 25 ватов. Понеже беше китайче и струваше 6-7 лв. не се занимавах да го разхождам пак с куриери. Та така. Доста блеят в тоя магазин.
И рече Господ на Ной: Прави бекъп, че ще форматирам...

Моля пишете на кирилица! Не е все едно: "Пенка отиде на къра." и "Penka otide na kura."

asito

Стъкларско ателие на ул. Мир във Варна-не ходете там. Трябваше ми да потопя конуса за люпене на артемия в аквариум, щото в мазата е хладно, а ми трябва 25 гр да кажем. Та измислих стъклен капак с дупка през която да влезе конуса и да е потопен в топлата вода. Размери 32х 19см с дупка 10см диаметър. Първо ми бяха объркали размера на дупката, после след чакане половин час, гледам-накълцали стъклото и дупката е назъбена и като кълцана с ножица. Майстора ехидно ми вика, че не можело по-добре, викам може.Казах му че не ми трябва за нещо кой знае кво и ще взема все пак капака. Върха беше, че поискаха 4 лв, хахаха. Спешно ми трябваше и платих без да се обяснявам, но няма да стъпя там повече-на страхшни в буквалния смисъл цени бачкат, а качеството явно куца на моменти. Тъпото е, че не ги е срам да си предлагат некадърно изрязаните стъкла, при това на добри цени. Предполагам, че не всеки техен продукт е кофти, но не ми се участва в томбола-ок ли ще е или не. Слагам снимки, не се вижда много добре, но може да се добие представа...






Giorgio_Armano

Цитат на: asito - 17.10.2014 18:37
Стъкларско ателие на ул. Мир във Варна-не ходете там. Трябваше ми да потопя конуса за люпене на артемия в аквариум, щото в мазата е хладно, а ми трябва 25 гр да кажем. Та измислих стъклен капак с дупка през която да влезе конуса и да е потопен в топлата вода. Размери 32х 19см с дупка 10см диаметър. Първо ми бяха объркали размера на дупката, после след чакане половин час, гледам-накълцали стъклото и дупката е назъбена и като кълцана с ножица. Майстора ехидно ми вика, че не можело по-добре, викам може.Казах му че не ми трябва за нещо кой знае кво и ще взема все пак капака. Върха беше, че поискаха 4 лв, хахаха. Спешно ми трябваше и платих без да се обяснявам, но няма да стъпя там повече-на страхшни в буквалния смисъл цени бачкат, а качеството явно куца на моменти. Тъпото е, че не ги е срам да си предлагат некадърно изрязаните стъкла, при това на добри цени. Предполагам, че не всеки техен продукт е кофти, но не ми се участва в томбола-ок ли ще е или не. Слагам снимки, не се вижда много добре, но може да се добие представа...





Не бих се съгласил с теб колега.
Хората там са си професионалисти.
Това коет показваш на снимката не се прави със замба а се реже с пергел.
Мисля че разбираш че няма как да стане перфектна дупка.
Относно сумата която си платил не мисля че е висока.
АКВАРИУМИ,ТЕРАРИУМИ,СИСТЕМИ ЗА ГАРА РУФА,СЪМПОВЕ и ВСИЧКО ОТ СТЪКЛО
Качество по добро от цената.
тел.0899007268

asito

Може и да не съм прав, но като купувам нещо очаквам да има търговски вид поне. А и ръбовете на дупката са така назъбени, че ако не пипам внимателно много лесно ще се порежа.Ако ме бяха предупредили, че така ще изглежда, друга щеше да е ситуацията.Преди година за 5лв съм купувал 6л аквариум, затова това парче стъкло 30х20см ми се струва скъпо. Хммм, може пък и цените да са се вдигнали докато съм отсъствал от страната. Както и да е, лично аз ще ползвам услугите на други ателиета ако имам нужда.Уважавам мнението ти- големия ми аквариум е твоя изработка и е перфектен,но много неприятно ми стана, че трябва да плащам 4лв за нещо, което нито вид има, нито е безопасно за ползване...

Similar topics (5)

15261

Публикации: 3
Прегледи: 3813

59614

Публикации: 3
Прегледи: 8613

1880

Публикации: 8
Прегледи: 10051

42394

Публикации: 2
Прегледи: 3389