• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
06.06.2024 02:53

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

denbosch

Цитат на: petshop1.com - 08.01.2011 10:46
Здравейте, колеги. Благодаря на denbosch, за казаните добри думи и описаното от въпросната случка. Както вече е изяснено, цените в сайта са по-ниски по ред причини. Освен това за покупките от сайта се добавят разходи за куриер, който в случая е 6 лв. 19,50 лв + 6 лв = 25,50 лв за тази помпичка. От там идва и тази разлика в цените на всички артикули от сайта и в магазина и всеки може сам да прецени как иска да пазарува.
Но както и да е - относно случая с нашата служителка - сами разбирате, че тя няма как да взема подобни решения. За съжаление в момента явно е нямало и никой от собствениците там. Все пак сме предупредили персонала при подобни случаи да се свързва с някой от тях. В тази ситуация сте прав, че сме Ви изтървали като клиент и обслужването не е било на ниво, за което ще си вземем поука.

Благодаря за отговора *privet*!Както написах и по-рано не сте ме изтървали като клиент,става въпрос само за този случай.Наясно съм,че служителите не са оторизирани да вземат самостоятелно такива решения,особено ако случая е прецедент.Не се  оплаквам от обслужването,когато и да съм влизал в магазина всичко е било точно.Не се оплаквам и от това,че персонала не е реагирал адекватно.Просто и аз съм изпадал в такива ситуации от другата страна,затова и повдигнах въпрос тук.Целта ми беше не да се оплача,а просто да дам един вид съвет!Ако случайно влизам в магазина и си купувам стока-ок,но както в случая,ако по случайност проверя в сайта /дали го предлагате,имам път наблизо и ми е удобно да мина/ и след като вляза виждам тази разлика,не е много приятно,независимо за каква сума става въпрос.

Преди доста години имахме клиент,който пазаруваше на едро и отвори голяма борса/работеща успешно и до днес!/.Направи ми впечатление,че никога не се пазари за цени и не пита за отстъпки,докато почти всеки друг започваше от вратата с това.Питах го и той ми каза така:"Аз за отстъпка не питам и не искам-в началото купувам от няколко места и после сравнявам цените.Който иска да пазаря от него,ще ми даде добра цена,без да се налага да се пазарим!".Пазарните отношения са сложно нещо и ние все още сме в началото на пътя до истинската пазарна икономика,истината е както обикновено някъде между търговеца и клиента!

// stanilabg,за нещо такова става въпрос! *THUMBS UP*

ivotri

Аз съм от Пловдив и несъм доволен от повечето магазини. Само гледад да те излъжат питаш нещо, нети казват в един магазин не ми казаха цена на рибите им как да ги купя
, само овъртът. Ако решиш да сменяш няква риба имах един 15 см анцитрус и отидох до синдикалния дом и тоя ми вика ми вземи една златна риба дето струваше 3 лв пък иначе,като ги пародава са доста по-скъпи в последствие малко по надолу го продадох за 5 лв. Големи тарикати са.

TiratroN

След положителният ми отзив за онлайн магазин "Д-р Стефанов " http://www.zoomagazin.eu (ето тук http://aquariumbg.com/forum/magazini/polojitelni-otzivi-za-targovci-i-magazini/msg307945/#msg307945 ),ще дам и един "-" за служителя ( служителката) който отговаря на имейли и онлайн в сайта.
Пращам имейл с два въпроса. Отговаря ми се на единият. И какво ? Да пиша отново ли?
Пускам онлайн запитване в сайта ,като задавам три въпроса формулирани максимално точно със всичките му препинателни знаци, учтиви обръщения и тем подобни .
Отговаря ми се на първият въпрос. Останалите се пропускат.
Задавам ги отново и получавам само потвърждаване на предишният отговор.
След като за трети път преформулирах въпроса си ,понеже не беше разбран (и останах с усещането че някой много бърза да ходи да пие кафе а аз го бавя) най-после ми бе "ударен" конкретен отговор (честно казано звучеше като изсмукан от пръстите). Благодарих както си му е реда и оставих отсрещната страна да отиде най-после да си вземе едно кафе.
В общи линии следващият път ще си помисля доста , преди да се реша да питам нещо.

И докато мислих и умувах върху тези неща се сетих за едно време когато бях запален по чата (говоря за IRC мрежа където може да си пишеш с непознати хора, а не за Скайпоподобните чатове).
Тогава всекиденвно се натъквах на една интересна особеност която си е направо правило при общуването: Ако приказваш с 16 годишна мацка , нека изречението да съдържа не повече от 5 думи в прав текст , без думи по-дълги от 8 букви и по възможност да няма препЪВАтелни знаци(така или иначе те няма да бъдат забелязани). Ако решиш да питаш нещо , то трябва да е само по един въпрос на изречение и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО не трябва да задаваш втори въпрос преди да ти бъде отговорен на първия - почти 100 % ще ти бъде отговорено само на първия , а вторият ще бъде пропуснат и ще се наложи да го пишеш отново.

Интересно защо ли това правило важи в случая :)

pro_filer

Минус за Изгубения Рай! Крайно некоректно отношение. Миналата седмица попитах за Отоцинклус и ми беше отговорено че има, но че не могат да ми го изпратят. Реших аз да намеря начин да си доставя рибите и помолих приятел от Русе да иде до магазина, да ми купи и съответно да ги пусне по автобуса. В магазина се оказа, че имат само един Отоцинклус и служителката ми препоръча по-ефективния в борбата с черната брада Gyrinocheilus aymonieri (като изрично бях споменал, че не искам САЕ, по простата причина че има вероятност да тормози другите риби и не е толкова ефективно в борбата с брадата). Разбрахме се да ми даде Отоцинклуса и 1 Gyrinocheilus aymonieri. Оставил моя човек да опаковат рибите и се върнал след половин час. Попитал какви са - отговорили му каквито се разбрахме с момчето по телефона:). През това време сядам аз на компютъра да видя какво съм си купил и установявам че рибката не я препоръчват да се гледа с живородки понеже става агресивна като порасне, освен това че далеч не е толкова ефективна при борба с алгите:). Вземам си аз рибите и какво да видя 2бр. Gyrinocheilus aymonieri =-O. Реших че е станала грешка и писах на магазина. Отговорът обаче ме изкара извън нерви. Дамата решила да не ми сложи Отоцинклуса защото: "реших че Отоцинклуса няма да издържи пътуването". Е не! Аз се хващам да организирам транспорт на рибите за да стигнат така или иначе до мене, занимавам трети лица с цялата тая дивотия в студа, и въпреки всичко получавам.... И то след като изрично реших да попитам! Може би идеята е била че толкова ще забележа рибите или че ще кажа "майната му" и ще си затрая, не знам. Не съм за парите ама ме е яд че си организирах това приключение за НИЩО. Здраве да е!
Поздрави!

wwladoo

Цитат на: pro_filer - 02.03.2011 20:10
Минус за Изгубения Рай! Крайно некоректно отношение. Миналата седмица попитах за Отоцинклус и ми беше отговорено че има, но че не могат да ми го изпратят. Реших аз да намеря начин да си доставя рибите и помолих приятел от Русе да иде до магазина, да ми купи и съответно да ги пусне по автобуса. В магазина се оказа, че имат само един Отоцинклус и служителката ми препоръча по-ефективния в борбата с черната брада Gyrinocheilus aymonieri (като изрично бях споменал, че не искам САЕ, по простата причина че има вероятност да тормози другите риби и не е толкова ефективно в борбата с брадата). Разбрахме се да ми даде Отоцинклуса и 1 Gyrinocheilus aymonieri. Оставил моя човек да опаковат рибите и се върнал след половин час. Попитал какви са - отговорили му каквито се разбрахме с момчето по телефона:). През това време сядам аз на компютъра да видя какво съм си купил и установявам че рибката не я препоръчват да се гледа с живородки понеже става агресивна като порасне, освен това че далеч не е толкова ефективна при борба с алгите:). Вземам си аз рибите и какво да видя 2бр. Gyrinocheilus aymonieri =-O. Реших че е станала грешка и писах на магазина. Отговорът обаче ме изкара извън нерви. Дамата решила да не ми сложи Отоцинклуса защото: "реших че Отоцинклуса няма да издържи пътуването". Е не! Аз се хващам да организирам транспорт на рибите за да стигнат така или иначе до мене, занимавам трети лица с цялата тая дивотия в студа, и въпреки всичко получавам.... И то след като изрично реших да попитам! Може би идеята е била че толкова ще забележа рибите или че ще кажа "майната му" и ще си затрая, не знам. Не съм за парите ама ме е яд че си организирах това приключение за НИЩО. Здраве да е!
Поздрави!
Прочетох и всичко разбрах--ама едно нещо не разбрах-- нормално Отоцинклуса върви два пъти по скъпо от Геринохелиос  Амониери--нещо не ми се вързват нещата :-)
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

pro_filer

Беше ми обявена същата цена. Нямам идея колко върви, до сега не съм купувал :).

marta

Цитат на: TiratroN - 27.02.2011 16:37
След положителният ми отзив за онлайн магазин "Д-р Стефанов " http://www.zoomagazin.eu (ето тук http://aquariumbg.com/forum/magazini/polojitelni-otzivi-za-targovci-i-magazini/msg307945/#msg307945 ),ще дам и един "-" за служителя ( служителката) който отговаря на имейли и онлайн в сайта.
Пращам имейл с два въпроса. Отговаря ми се на единият. И какво ? Да пиша отново ли?
Пускам онлайн запитване в сайта ,като задавам три въпроса формулирани максимално точно със всичките му препинателни знаци, учтиви обръщения и тем подобни .
Отговаря ми се на първият въпрос. Останалите се пропускат.
Задавам ги отново и получавам само потвърждаване на предишният отговор.
След като за трети път преформулирах въпроса си ,понеже не беше разбран (и останах с усещането че някой много бърза да ходи да пие кафе а аз го бавя) най-после ми бе "ударен" конкретен отговор (честно казано звучеше като изсмукан от пръстите). Благодарих както си му е реда и оставих отсрещната страна да отиде най-после да си вземе едно кафе.
В общи линии следващият път ще си помисля доста , преди да се реша да питам нещо.

И докато мислих и умувах върху тези неща се сетих за едно време когато бях запален по чата (говоря за IRC мрежа където може да си пишеш с непознати хора, а не за Скайпоподобните чатове).
Тогава всекиденвно се натъквах на една интересна особеност която си е направо правило при общуването: Ако приказваш с 16 годишна мацка , нека изречението да съдържа не повече от 5 думи в прав текст , без думи по-дълги от 8 букви и по възможност да няма препЪВАтелни знаци(така или иначе те няма да бъдат забелязани). Ако решиш да питаш нещо , то трябва да е само по един въпрос на изречение и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО не трябва да задаваш втори въпрос преди да ти бъде отговорен на първия - почти 100 % ще ти бъде отговорено само на първия , а вторият ще бъде пропуснат и ще се наложи да го пишеш отново.

Интересно защо ли това правило важи в случая :)

За този магазин, мога да кажа, че си пазарувам всичко за кучето + 2 аквариума от там и като цени и коректност на доставките е много добре, но собственика д-р Стефанов, който е единствения работник в магазина т.е. няма никакви други служители - той е доста цапнат в устата и ако не е в настроение отсвирва всеки. Винаги си взимам поръчката от магазина (близко ми е) и много рядко го виждам в настроение... Като цяло съм преглътнала факта, защото стокато му е на ниво, а и има голямо разнообразие и добри отстъпки! Но някой път вкиснатия му език ме кара да се замисля!

TiratroN

Цитат на: marta - 03.03.2011 12:01
За този магазин, мога да кажа, че си пазарувам всичко за кучето + 2 аквариума от там и като цени и коректност на доставките е много добре, но собственика д-р Стефанов, който е единствения работник в магазина т.е. няма никакви други служители - той е доста цапнат в устата и ако не е в настроение отсвирва всеки. Винаги си взимам поръчката от магазина (близко ми е) и много рядко го виждам в настроение... Като цяло съм преглътнала факта, защото стокато му е на ниво, а и има голямо разнообразие и добри отстъпки! Но някой път вкиснатия му език ме кара да се замисля!
Ами така кажи де :) Благодаря за разяснението. Ще го имам предвид за в бъдеще и няма да му се връзвам толкоз на човека. Едно е ако го прави от нехайност и безхаберие но съвсем друго е когато характерът му е такъв. Хора всякакви - ще се приспособяваме. Иначе стоките и отстъпките са доста добри .

Silviq 86

Не си купувайте риби от ЗООЦЕНТЪРА на околовръстния път в София!!!!!!!!!!!!! Купих си 2 риби от там и след няколко дни всички риби в аквариума ми се разболяха!!!!

Caxapa

Цитат на: Silviq 86 - 30.03.2011 22:33
Не си купувайте риби от ЗООЦЕНТЪРА на околовръстния път в София!!!!!!!!!!!!! Купих си 2 риби от там и след няколко дни всички риби в аквариума ми се разболяха!!!!
А да сте чели препоръките, че новозакупени риби се държат в карантинен аквариум поне седмица време преди да ги пуснете в общия аквариум?  А да сте спазили условията и да не сте допуснали да предизвикате болеста с този стрес на който сте подложили рибите като сте ги пуснали веднага в аквариума си?
Въпроси, въпроси които първо трябва да уточним и едва тогава да хвърляме обвинения срещу търговците или колеги от които сме се сдобили с риби.
Очаквам подробно описание на начина на закупуване, транспортиране и пускане в акварима Ви на новите рибки. Едва тогава може да обвиняваме така директно и открито който и да е било.

zmeq

Цитат на: Caxapa - 30.03.2011 22:40
А да сте чели препоръките, че новозакупени риби се държат в карантинен аквариум поне седмица време преди да ги пуснете в общия аквариум?

Бих определил това изказване като меко казано несериозно.
Повечето хора в този форум не са професионалисти и нямат възможност да имат по няколко аквариума + карантинен.
А и всеки, които ти продава нещо, трябва да гарантира за него.
Като си купиш салам от магазина, дали го носиш на изследвания преди да го ядеш?

kosturska

Един огромен минус за мъжът при тубифекса на съботния пазар. Нямах още един аквариум, за да отделя рибите за седмица-две, а и те изглеждаха повече от добре. Така с неговите 5 риби загубих 200 гупи от различни видове...
Ако някога дойде ден, в който не сме заедно, трябва да знаеш някои неща... Ти си по-смел, отколкото вярваш, по-силен, отколкото изглеждаш и по-умен, отколкото си мислиш. Но най-важното нещо е, че независимо дали сме разделени, аз винаги ще бъда там за теб и винаги ще те обичам!
Мечо Пух

Caxapa

До колегата Змея! Когато записваш детето си на детска градина или училище не правиш ли проучване първо с какво име се слави училището и учителите? Същото е и за рибите.  Наблюдаваме ги в карантиния аквариум и при добро държание ги пускането в общия. Друг е въпроса дали всеки има възможност да има карантинен аквариум. Но по принцип има толкова много писано по тази тема, че едвали аз ще съм първия който казва да внимаваме с новитв рибки.  Не заставам зад никого но е много лесно да лепнеш лошо име на някого още повечето от човек който не е спазил тези условията на карантина. Ако са спазени всички изисквания по преселяването на рибките може да говорим за евентуални проблеми в аквариумите на набедения търговец. Надявам се да съм бил изчерпателен с поясненията си и да не спамим. Въпросният колега оплакал се От този магазин може да изложи на кратко как е процедирал с новите рибки. Да добави и снимки и едва тогаваняма да започнем да се произнесем по въпроса От какво и при кого са се разболели рибите.

NO CARRIER

Не се притеснявайте, после с удоволствие ще ви продадат лекарство за болестта.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

deadline78

Голям мазен минус на магазин Зоосвят за това че заразиха мнозина от бургаския регион с няква болест дет рибите спират да ядат и получават бяло натрупване по тялото.Този магазин ми направи впечатление че внася много риби от външен пазар като директно ги пуска за продажба рибите след като пристигнат и така ние си лепваме болести от драпнатите очички и се чудим кво е тва чудо и после се чудиш дали да продължиш с ходбито си.Магазина е в Бургас Карфур етаж 2.Идете и се уверете как се пласирват много болни риби а дискусите са им под сяква критика! :coffee:

Similar topics (5)

38259

Публикации: 26
Прегледи: 18894

23272

Публикации: 18
Прегледи: 13664

10750

Публикации: 5
Прегледи: 8319