• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
25.04.2024 04:48

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Отрицателни отзиви за търговци и магазини

Започната от Boby_, 26.04.2006 11:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

zmeq

Цитат на: DanyGod - 02.11.2010 16:15
Търговец не може да ти гарантира по никакъв начин, че рибата няма да се разболее у вас  =-O. Може да ти гарантира, че излизаш от магазина със здрава риба!

Барби, ако повече от един човек си купи риби и все се разболеят е доста вероятно да се помисли, че проблема може да идва от магазина.
Ако риби ми в нас за ОК, а като донеса нови те се разболеят?
Къде да търсим проблема?

DanyGod

1. Не съм ничие "Барби"!
2. Акцентирам на това, че нито един търговец, няма как да ти гарантира подобно нещо. А не защитавам този или онзи!

wwladoo

Цитат на: zmeq - 02.11.2010 15:26
Все пак нашето хоби е акваристиката, а не професия.
Не мисля, че всеки може да има карантинен аквариум, защото е решил да си купи нови рибки.
Ние сме клиенти и този, който ни продава е длъжен да ни даде качествен продукт -> риби, които няма да се разболеят.
И все пак темата е за негатиени мнения, а не за коментари към тях  ;-)
Спирам,да коментирам--може и неправилно в тази тема да съм писал,просто исках да предпазя някои колеги и визирах само Ихтио-а карантинния аквариум не е професионализъм,а просто предпазливост.И естествено ако е коректен даденият търговец е длъжен да ти даде здрави риби!!!
: 02.11.2010г 17:05ч
Цитат на: DanyGod - 02.11.2010 16:15
Търговец не може да ти гарантира по никакъв начин, че рибата няма да се разболее у вас  =-O. Може да ти гарантира, че излизаш от магазина със здрава риба!
Колежката е абсолютно права!!!! ;-) :-)
: 02.11.2010г 17:05ч
Цитат на: zmeq - 02.11.2010 16:49
Барби, ако повече от един човек си купи риби и все се разболеят е доста вероятно да се помисли, че проблема може да идва от магазина.
Ако риби ми в нас за ОК, а като донеса нови те се разболеят?
Къде да търсим проблема?
Може колега,--написал си може,но е 50 на 50 процента, а за ихтио е доста по малък процента--но май,четеш през редовете какво съм написал--рязка смяна на УСЛОВИЯТА на живот--визирам рязка смяна-на параметри и тем подобни!!Твоите риби може да са супер,и новите да хванат ихтио или някакво гниене поради тия причини,но явно ...няма смисъл от спорове,причините са другаде!!!
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

митко

Аз като написах ,че е зле магазина,нямах предвид ихтио,то въобще не ме притеснява.Босеманито ми има язва на две места,не мога да я оприлича на нищо.Лекувам с Аквафуран и вече има резултат,слава богу.Трябва просто да отидете да видите за какво става въпрос.Имаше един аквариум с Астронотуси,на които им гниеха плавниците,В друг умрели риби.Аквариума с Атерините е супер мизерия.Сега ще кажете:"Защо купи от там".Ами много дълго търсих мъжко Босемани ,и само там имаше,взех го на риск.Мисля да поправя тази несправедливост с нямането на атирини по магазините. *CRAZY*
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

Val0507

1st=I want to apologize to the administrator
mnogo e vajno da se pishe na kirilitza. no njamam v momenta fonetichna, a i njamam BG bukvitchki na klaviaturata. Obeshtavam v naj-skoro vreme da go redaktiram!

2nd=Moga da razkaja 2 pouchutelni istorii:
Predi da razbera za Poduenskiq pazar NOV V NOVATA AKVARISTIKA pazaruvah ot ZooCenters.
Tova e unikalen sluchai v ZooCenter bul.Bulgaria. Otivam s plemennika mi do tam. Az si kupuvam neshto za akvariuma; toi shturtsi za tarantulata. <Vse oshte sum tvurde bos v NOVATA akvaristika< Sled kato veche sme izlezli ot magazina edin ot prodavach-consultantite ticha sled nas!
- Izvinete, vchera da ste si kupuvali ribki ot tuk? - pita toi
- Ne. - otgovarqm az
- Zashtoto vchera edin bashta s edno momchentse iskashe da si kupi rozovo danio, puk nie sme mu dali LABEO!!!

Ne mojah da povqrvam.......
naj-loshoto e che sa pritesneni ot razlikata v progajnata cena.


Ot Poduenskiq pazar sum kupuval ribi samo ot Mishokalkana. Bqh si poruchal desetina tetri. Kato mi gi podavashe. mi kaza da im sloja nqkakvo lekarstvo protiv ihtio na Sera/ne vqrvam che se e sumnqval v ribite, koito mi e prodal. po-skoro v usloviqta, koito sum suzdal v akvariuma/ Ne slojih nishto.zashtoto sum siguren v otlichnite usloviq, koito sum suzdal za ribite.

Izvodi si pravete sami
Turgovtsite, koito otglejdat ili vnasqt ribi, imat suvsem druga motivatsiq, razlichna ot momchetata/momichetata, koito prodavat po magazinite.

NO CARRIER

Над полето за писане имаш едно черно правоъгълниче с надпис EN. Като цъкнеш на него ти позволява да пишеш с подредба по БДС или фонетична подредба ако цъкнеш втори път.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

biska

Цитат на: Duke_BG - 08.03.2007 15:05
един Тлъст минус  от мен за магазина на ул. Гурко срещу Туб. диспансера в Бургас
смърди ужасно, има една продавачка която хал хабер си няма за какво става въпрос, и на всичко отгоре даваше съвет на клиентка която скоро си е купила аквариумче да измие целя аквариум с веро вкл и камъните и гъбата и да смени всичката вода !!!!

[/quote
Не знам защо продават тези хора риби ,след като се занмават главно с канари.Определено  не разбират от акваристика и аз няма да вляза там да си търся рибки.Така че нека минусите да станат два.

denbosch

От мен - за магазина на Петшоп1 във Варна!

Отивам да си купя ето това http://www.petshop1.com/prod.php?id=514 ,обявената цена в сайта е 19.50лв,а в магазина е 25.14лв ?! Споделих това с момичето,тя любезно ми отговори,че наистина е така,но това е положението.Благодарих и излязох,твърдо решен да си го купя от друго място дори и на по-висока цена.Е,намерих го при техни колеги и си го купих за 23.40лв,но това не е толкова важно.Всяка фирма и магазин има право да си определя цени,отстъпки и прочие както за реалните магазини,така и за виртуалните такива-спор за това няма!Не става въпрос дори и за тези почти 30% отгоре-наясно съм,че реалните магазини за разлика от виртуалните имат повече разходи.

Минусът е за това,че не мога да разбера как се връща клиент,който ти идва на крака с парите в ръка и ти можеш да му продадеш стоката с добра печалба при това?!

Нито мен за момента ще ме съборят тези пари,които дадох или щях да дам отгоре,нито пък Петшоп1 ще се притеснят особено,че не съм си купил нещо.А пък и още повече,че ще продължа най-вероятно да си купувам дреболии от там,защото е чист,подреден и на удобно място.Но пак повтарям,че не разбирам тази политика!

Само за сравнение-говорих с приятел на тази тема и той ми сподели за верига магазини за компютърна техника с магазин във Варна.Ако отидеш в магазина и кажеш,че искаш даден артикул,но в сайта на друга верига е на по-ниска цена,проверяват и ако е така,го получаваш на по-ниската цена.Не съм го проверил лично и затова не го твърдя на 100%,но според мен така е правилно.

MeTogu

Така е!По-добре по-малка печалба,от колкото изтърван клиент.
Дай на глупака малко власт и му гледай сеира!

vali7447

Цитат на: MeTogu - 07.01.2011 19:12
Така е!По-добре по-малка печалба,от колкото изтърван клиент.
Абсолютно подкрепям   *BRAVO*
Tanganyika 540 L

Cyphotilapia sp. "North" (Burundi)
Neolamprologus leleupi (Yellow)
Julidochromis marlieri (Burundi)
Julidochromis ornatus

wwladoo

Цитат на: MeTogu - 07.01.2011 19:12
Така е!По-добре по-малка печалба,от колкото изтърван клиент.
Да така е Мето,--но аз и ти,както и колегата ,бихме го решили проблема за секунди,но не и продавачка-кво и пука на пукалото!!! ;-) :-) :-D
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

Асен Евгениев

Цитат на: MeTogu - 07.01.2011 19:12
По-добре по-малка печалба,от колкото изтърван клиент.
Което навежда на мисълта, че цените в магазина трябва да са като на сайта. :-)
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

NO CARRIER

И аз искам голяма водка за 60 ст., ама няма. Обикновено цените в интернет са по-ниски, защото не се плаща на продавачки, не се плаща наем на магазин, в някои случаи не се плаща и наем на склад. Така че, не можете да се сърдите, че цените в онлайн магазина и истинския магазин са различни, с предимство за интернет пазаруването. Е, България е изключение, разбира се. Обикновено цените по сайтовете са с 10-20% по-високи. Вместо да се радвате, че сте намерили нещо по-евтино, вие се оплаквате. Шапка ви свалям.  *dontknow*

П.п. Тоя, заедно с другите коментари, ще бъдат преместени в съответната тема.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

petshop1.com

Здравейте, колеги. Благодаря на denbosch, за казаните добри думи и описаното от въпросната случка. Както вече е изяснено, цените в сайта са по-ниски по ред причини. Освен това за покупките от сайта се добавят разходи за куриер, който в случая е 6 лв. 19,50 лв + 6 лв = 25,50 лв за тази помпичка. От там идва и тази разлика в цените на всички артикули от сайта и в магазина и всеки може сам да прецени как иска да пазарува.
Но както и да е - относно случая с нашата служителка - сами разбирате, че тя няма как да взема подобни решения. За съжаление в момента явно е нямало и никой от собствениците там. Все пак сме предупредили персонала при подобни случаи да се свързва с някой от тях. В тази ситуация сте прав, че сме Ви изтървали като клиент и обслужването не е било на ниво, за което ще си вземем поука.

stanilabg

Цитат на: denbosch - 07.01.2011 17:14
Само за сравнение-говорих с приятел на тази тема и той ми сподели за верига магазини за компютърна техника с магазин във Варна.Ако отидеш в магазина и кажеш,че искаш даден артикул,но в сайта на друга верига е на по-ниска цена,проверяват и ако е така,го получаваш на по-ниската цена.Не съм го проверил лично и затова не го твърдя на 100%,но според мен така е правилно.

Тук това е практика от години. Аз самия съм си купувал по този начин неща - говоря за компютърните магазини. В самия сайт на продавача/фирмата, под всеки артикул е написано, че "...ако намерите по-ниска цена от нашата, ще ви го продадем на по-ниската цена". Освен това някои от хипермаркетите имаха такива лозунги "Ако в диаметър 10 км от нашия магазин намерите продукт на по-ниска цена от нашата, ще ви дадем 10 пъти разликата". Т.е. купувате си нещо за 4,50 ? в друг магазин, отивате при тях с касовата бележка, и ако това същото нещо при тях струва 5 ?, ви дават 10 х 0,50 = 5 ?. :-) В повечето случай е ставало дума за хранителни продукти.

А иначе е нормално цената да е различна между нормален и и-нет магазин. Например, ходя да си купувам дискове от един магазин за компютърна техника, където за да ми дадат дисковете на цената, която е показана в сайта на магазина, трябва да съм си ги поръчал най напред по и-нет. Т.е. като ги поръчам по и-нет, не ми ги носят в къщи, а имам право да ги взема на тази цена, но като отида лично до магазина. Разбира се, вече ме познават и като ги попитам дали ще ми ги продадат за и-нетовата цена, ми ги продават, но пък имат условие да ги заплатя в брой. *dontknow* В началото като не ме познаваха и отказваха, им казвах да изчакат да се обадя на жената да направи поръчка и винаги е минавало без обаждане - защото за да поръчаш, трябва да си се регистрирал и така виждат (до мислят си), че наистина може да ги поръча жена ми - едва ли някой ще седне тепърва да се регистрира и след това да поръчва, за някакви си центове разлика. И така, за да не се събират много хора в магазина и всеки да се прави, че се обажда на жена му, или пък да не обидят клиента, че не му вярват, ти го продават за ниската цена. Така беше преди време, сега виждам че дават почти на всеки който попита за и-нет цената, но искат от него поне да им я каже - дали въобще е посещавал сайта им. Разбира се, правят и разнос по къщите, но там е друго положението - компютри, телевизори и др. обемисти неща.

Similar topics (5)

22577

Започната от gipsa


Публикации: 9
Прегледи: 7005

41499

Публикации: 21
Прегледи: 23642

3791

Публикации: 284
Прегледи: 192813

59743

Публикации: 2
Прегледи: 7749

3457

Публикации: 1
Прегледи: 4968