• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 18:10

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

valnata

Не докато разглежда рибките била сложена в торбичка и бил издаден касовия бон. :-D Като има минуси нека са обосновани било то за продавач, управител или магазин. Такива недомлъвки и увъртания са безмислени и темата не е предназначена за тях. :-) До тук не се знае за какво са минусите. Единия недоволен клиент не му вдигнали телефона, а другия не казва защо е недоволен, и ту оттегля минуса ту го слага на друг. :-D Кажете вината на магазина, управителя или продавача. Какво направи, как ви ви прецака, или с какво ви обиди. Стига с тези обвинения без покритие и то точно към най-коректните в бранша.  :-P

митко

Не съм адвокат на никой търговец,но на такива хора постигнали толкова много,вложили средства и рискували в тази наша объркана държава,допринесли много за хобито, им свалям шапка.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

goro

Цитат на: изгубеният рай - 25.03.2010 12:26
,,Първото правило на бизнеса е да постъпваш с другия така, както той би искал да постъпи с тебе." — Чарлз Дикенс                                      Така че "господин"Казаков има от мен един голяяяяяяяяям минус(-)                                                                                                                                                             Здравейте г-жо "Изгубеният рай",не познавам толкова добре колкото Вас правилата на бизнеса,още повече на акваристичния!Не разбирам за кой г-н Казаков давате"голяяяяям минус".Може би не ви е известно,но ние сме двама:г-н Георги Казаков и г-н Атанас Казаков.Бихте ли конкретизирали кого визирате?                                                       
Щом толкова настоявате:един търговец ми дава телефона на г-н Казаков казвайки ми че зарежда от него риба на едро.Сваързвам се аз представям се казвам какво ме интересува...от отсрещната страна ми се казва че ще ме ПРОУЧАТ първо и тогава ще говорим.Чакам но отговор няма,а на мен ми трябва стока,звъня на г-на не ми вдига,пращам SMS-и пак никакъв отговор и така известно ервмв.Питам аз толкова ли е сложно да отговориш,или съм дребна риба за вас и даже и отговор не заслужавам.Не съм се обидила просто си заслувате минуса(мое мнение,и нямам нужда другите да го споделят)Поздрави                                                                  
Здравейте отново-първо телефонът не Ви е даден от"един търговец",а от Иво от Русе,който ми е личен приятел.
Нормално е при запитване за оферта да поискаме :
-фирма
-адресна регистрация
-булстат/ЕИН
-МОЛ
Всичко до тук намирам за напълно нормално и не разбирам какъв Ви е проблема кой какво "не Ви е вдигнал"!
Не вярвам нашата фирма да ви е задължена с нещо или да Ви дължи пари!!???
Сега да си дойдем на темата:кой от какво е недоволен-клиентите ги разбирам и те наистина са винаги прави,но Вас г-жо"Изгубеният рай" не Ви разбирам въобще!!!!!?????
Защо Вие си мислите,че ползвайки статута на зоомагазин имате право да ползвате"ЕДРОВИ" цени???????
С какво смятате,че Вие сте различна от клиента,който влиза в някой от моите магазини и си купува 20 неона????????
Поздрави:Георги Казаков
www.discus.bg
ПП:Предлагам на модератор или администратор да промени отново темата в "Механизъм на работа на българските зоомагазини" и се ангажирам да отговарям цялостно на въпросите за едрови и дребнови цени!
Г.Казаков
моб.0888697355
факс.:052/601919
имейл:v_discus@abv.bg
www.discus.bg

iek

Идеята на тази тема е да се даде възможност за отговор и на засегната страна и не е конкретно за магазините "Дискус", просто вие извадихте късмета да сте първи.

изгубеният рай

Здравейте и на Вас.Нестава дума за това дали е нормално или не да се прави проучване,а за пренебрежителното отношение на г-н А.Казаков(и аз и той знаем за какво става дума),не сам казала че сте ми длъжни с нещо,имам право на глас и го изразявам.Не ви прави чест подигравателния тон(уважение се заслужава не се налага)Добре че има и други дето са много по напред с материала(без да парадират с това)които правят разлика между търговец на едро и клиент.С уважение В.Петрова     гр.Русе  0893485972
END!!!

DISCUSBG

 Точно от ПРОУЧВАНЕТО /Вие го написахте с големи букви, за да се подиграете, не аз!/ започва проблема!Още при първия ни разговор категорично отказахте да ми кажете име на фирмата,адресна регистрация,булстат, данъчен номер и МОЛ, под предтекст , че това били лични данни.Интересно как са такива, когато Комисията за защита на потребителите Ви задължава да ги напишете на вратата на търговския обект - ако не сте го направила глобата е от 500 до 2000лв.Значи на вратата може, а аз да ги знам не може....!Същите данни ги има и на всеки касов бон, издаден от касовия Ви апарат! :-D При издаване на фактура пак ги давате - тогава не са лични ли????
Не може на всеки звъннал по телефона и представил се за колега да изпращам оферти!Поне според мен е така!Ако си бяхте направили труда да се разходите до София/Пловдив или Варна/, и да се запознаете лично с мен ,или с някой от колегите ми, може би нямаше да се чувствате пренебрегната сега!
Никога не съм парадирал с каквото и да било!!!Може да го правите Вие, или Дикенс, или двамата заедно.............

Радвам се , че има хора , които са по-напред с материала от мен!Значи има конкуренция, а не както твърди съфорумник, по-горе в темата, че няма!
Спазването на схемата Вносител-Търговец на едро-Търговец на дребно-Клиент, за мен е невъзможно в България!Държавата ни е много малка и бедна/за съжаление!/, за да могат Клиентите да понесат такова товарене на цената!Бих го обяснил подробно в друга тема.Мисля, че не е правилно, клиент, пазаруващ си за 500-1000лв. или повече, да бъде таксуван различно от колега, зовящ себе си ЕДРОВАК, пазаруващ за същата сума или по-малка дори!
Не знам!

изгубеният рай

Така ви е удобно така го тълкувате.Написах проучване с големи букви защото неразбирам какво ще научите за дейноста ми по име,дан.номер,булстат и тн.,освен дали фирмата е легална или не ,а тъй като тези неща ги пише на раб.време и касовия бон няма как да не е :-D апропо не съм отказала просто попитах защо ви са тези данни.А коментара кой за колко пазарува и що е то едровак ме навежда отново на мисълта че сте решили че съм дребен клиент и не заслужавам не само оферта а дори отговор на въпроса ми.(-)Но най смешното :-D е че след като написах (-)минуса ми отговорихте.Във никакъв случай не се чувствам пренебрегната,просто не харесвам подобно надменно поведение,та ако ще и да сте най добрите и най великите.Беше ми приятно да поспорим но имам работа.Успешен ден! *lock
END!!!

bicho1976

Цитат на: venkov - 31.05.2010 20:16
Първо ми продава телескоп,като ме убеждава че няма бетата ми да го закача...нали се сещате какво стана после.
*spam Абе и ти си за ......,с 40 мнения,защо не прочете малко преди да тръгнеш на покупки.

митко

Колега,когато отиваш да си купиш риби на всяка цена, само и само нещо да шава,така се получава.Когато тръгнеш да купуваш нещо което диша трябва да си наясно какви условия би трябвало да му предоставиш да живее и да  се развива нормално.Читави магазини има много,а и във форума всеки ще ти даде съвет,така,че това ,че продавачката не е в час не значи,че и ти нямаш вина.Ако аз бях направил такова нещо,и после прочета условията за отглеждане на тези два вида ,не бих писал.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

Giorgio_Armano

мдааа така е колеги  освен интерес и хоби акваристиката се превърна в търговия в  която са намесени некомпетентни хора за съжаление.
мисля 4е трябва отдавна да сте свикнали с това.
за вас майтап за мене истина  но има назна4ени продава4и из зоомагазините които си нямат ни най малко понятие от акваристика. или зоология .за вас майтап за мене истина но имах тежък слу4ай
не могат да разли4ат неон от кардинал
тежко ни и горко
АКВАРИУМИ,ТЕРАРИУМИ,СИСТЕМИ ЗА ГАРА РУФА,СЪМПОВЕ и ВСИЧКО ОТ СТЪКЛО
Качество по добро от цената.
тел.0899007268

venkov

Не бих казал че имам вина както казвате,защото нямах намерение да си купувам рибка този ден и това ми дойде ей така.Мисля че тези хора затова са там,не само да ми вадят рибката от водата...нали така?
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F14x1pmx.jpg&hash=eeb8e392c28178fc8bebf3ada9c75cf38f4d6945
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdobavi.info%2Fcars%2FRover%2Fm26448.gif&hash=faa5c0cda8a33d430caa0b5621cf9df37a9dc354

bicho1976


митко

Именно за това говориме,че човек трябва да бъде отговорен.А ако е куче,просто така ли ще ти дойде,или не ,защото не става го да  метнеш в тоалетната, или да го изхвърлиш през балкона.
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

vasso

Изобщо не съм съгласен, че колегата има вина. Никой не е длъжен да разбира и от риби и от печки и коли и т.н. Затова има консултанти и продавачи. В САЩ да я беше осъдил тази продавачка...

venkov

Да ама не сме щатите... А както казах аз не мога да упражнявам функциите на продавач във който и да е магазин..Все пак затова той е там.  *DRINK*Таковали сме им майката в крайна сметка.  :-D   icon_axe
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F14x1pmx.jpg&hash=eeb8e392c28178fc8bebf3ada9c75cf38f4d6945
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdobavi.info%2Fcars%2FRover%2Fm26448.gif&hash=faa5c0cda8a33d430caa0b5621cf9df37a9dc354

Similar topics (3)

3788

Публикации: 368
Прегледи: 258560

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 104552

3789

Публикации: 359
Прегледи: 194247