• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
19.07.2025 17:25

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

zoomaniak

Аз оплаквания от азиатски стоки също не съм имал. Продават се като семки - но освен ти да ме зареждаш с резервни части не знам - аз получавам само отрицателни отговори на ниво резервни части от великите вносители, нито се продават отделно нито нищо. Все пак клиентите почват да се интересуват все по-сериозно и сериозно за всичко - задават въпроси, некупуват така слепешката вече.

Иначе китайските стоки са добри. Кофти е просто да внесеш аквариуми и да ги продаваш - пък после да обясняваш, че виждаш ли осветление като резервни части нямаш. Десетки са обажданията, които търсят осветление за китайските си аквариуми. Различните стандарти прецакват нещата.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Antuni

Това че клиентите некупуват на сляпо е още по добре. Но да си кажем честно липсва пазарната култура както в клиената така и в продавача. Някои клиенти дори не знаят как да сравнят определени артикули а други незнаят защо точно ги купуват. Но същото важи и за някои от продавачите (важното е да се вземе лева а от там на сетне който трябва да му мисли). А за осветлението за китайски аквариуми имам толкова резервни лампи че и в Китай не са ги чували!! :-D
0899808552

nikolay0876

" А за осветлението за китайски аквариуми имам толкова резервни лампи че и в Китай не са ги чували!! '' Ти може и да имаш, но е факт че стандартите им са само техни и в никой стандартен магазин за осветителни тела не можеш да намериш пури примерно които да станат на китайчето.

zoomaniak

Antuni

Имаш ли резервни лампи за Ресун стерилизаторите.

Защото те са добра оферта, но великият им вносител НЯМА ЛАМПИТЕ и като и свърши живота си купуваш нов стерилизатор - тъпотия. Да не припомням преди проблема с щипките на Ехейм филтрите. Купуваш си филтър за 300-500лв - чупиш щипката и я няма. С 1 000 000 молби се внесоха щипки и се продават и до днес - но така не може да се работи.

После защо не купуват от България.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Antuni

Колега nikolay0876 първо в никой стандартен магазин няма подобни защото в стандартните магазини за осветителни тела не се предлагат Китайски аквариуми нали така.

Колега zoomaniak ще погледна утре какво е положението за тези резервни лампи. А за щипките за Ехейм филтрите още я помня тази тема!!
0899808552

zoomaniak

Antuni - благодаря. Пиши ми на ЛС после. щото сложих червен предупредителен надпис да се знае, че няма резервна лампа. Иначе виновен за всичко излиза Търговеца.

И друго забелязвам. Никой вносител - ама никой в BG не се е подсигурил за топ 10 от най-належащите и амортизиращите се части за неговите марки. Никой не е казал къде е сервиза на продуктите и дали въобще се отремонтират в чужбина или в някое мазе в квартала.

Целият бизнес се държи на магия и на нечовешки драми когато открият факта, че не се знае къде се отремонтирват нещата - срок и ала бала важни неща.

И накрая ще кажа, че точно заради такива отношения към продуктите-клиентите-пазара и човешките отношения ПАЗАР НЯМА И ДА ИМА В БЪЛГАРИЯ.

Защото дори няма една читаво написана гаранционна карта. Сравнете купуването на аквариум с купуването на плазмен телевизор. Сравнете документите и т н.....сравнете сериозността на вносителите и т н....

На някой пука ли му. Аз и да протестирам се тая. НО пазар има, и ще има АКО пазара получава нужното уважение и всички по веригата.

Ще завърша с един мой любим цитат:

Махатма Ганди

Цитат"Клиентът е най-важният посетител. Той не е зависим от нас - ние сме зависими от него. Той не прекъсва работата ни - той е нейната цел. Той не е натрапник за бизнеса ни, а част от него. Не ние му правим услуга като го обслужваме, той прави услуга на нас като ни дава възможността да го обслужим."

Един съфорумец ми го показа и си го сложих на Блога и ми стана мото. Въпроса е, че с цитиране на цитати бизнес не се прави и пазар не се гради.

Дано се оправят нещата.
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

nikolay0876

"Колега nikolay0876 първо в никой стандартен магазин няма подобни защото в стандартните магазини за осветителни тела не се предлагат Китайски аквариуми нали така." Колега супер несериозно е това твърдение, в магазина за авточасти не продават автомобили, но като кажеш крушка примерно H1, H4 или H7, няма значение за какъв автомобил я купуваш или от кой производител е крушката тя просто си отговаря на параметрите. С осветителните тела е пак така примерно Т8 на 60 см пура си 18 вата, Т5 на 59 см е еди колко си, без значение дали е произведена в  БГ, в Германия или в Румъния. Но не стои така въпроса с Китайските, Т8 на 59см е 20 вата. Няма такъв стандарт никъде освен в Китай, няма значение дали ще си купуваш пурата за аквариум или друго осветително тяло. Та не е нужно да се продават аквариуми в магазина за осветление само и само за да има този или онзи вид нестандартни пури.

Antuni

Колега именно говориме за стандарти и в тон с твоя пример айде да речем на вкарана  Американска Х5 да видиме ще съвпадне ли нещо с частите които се предлагат за европейските. Даже калниците им са различни със см но са различни!! Не му е тука местото за този спор!!
0899808552

nikolay0876

Крушките със сигурност са еднакви.

NO CARRIER

Няма смисъл да се държи стока, която я купи някой веднъж на 2-3 месеца, я не.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Nikiengi

Аз пък си мисля, че първо клиента не трябва да купува на сляпо това което купува, а да огледа, да пита, да се увери че това което взема е точно това което му трябва и ако държи да пита и за резервни части и тогава да купува! Като иска да има резервни осветителни тела е има аквариуми с европейски стандартни лампи, само че малко по-скъпи. А най-важното според мен е, че КОЙТО ТЪРСИ - НАМИРА! Ако не е от търговеца, по итернет и т.н. Това е мое мнение, не задължавам никого с това. :-D :-D :-D

tonino


zoomaniak

ЦитатДа не говорим,че по-голям процент от онлайн търговците продават неща, които не са виждали и пипали.

Да - ние като ни минават аквариумите през офиса - само стоим и ги гледаме. Няма да го отворим. Няма да му видим капака. Седим и гледаме в празното.

*JOKINGLY* *JOKINGLY* *JOKINGLY*
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

Benzacillin

Мдааа...с очите си видях нещастна женица да стои в магазин (един от известните) и да се моли на продавача да направи нещо по въпроса, защото трети месец е без лампи на аквариум за 1000 лв.
Аквариумът е закупен от същия магазин. И отговорът беше: ами в момента няма, ама ако изчакаш още месец два .... може и да има евентуално  *BRAVO*
Какво е виновен вносителя в случая, като отговорността е на този, който е сключил сделката с крайния потребител. Взел е парите нали... Потребителя си търси правата от магазина, а магазина от вносителя - така е редно. Като вносителя не отговаря на изискванията на търговеца, просто не пазарува от него. Никой не е умрял за точно тази марка аквариуми.

zoomaniak не продавай неща, от които ще се срамуваш после пред клиентите си - това е идеята.

tonino


Similar topics (3)

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 113443

3789

Публикации: 359
Прегледи: 211176

3788

Публикации: 368
Прегледи: 283715