• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
21.07.2025 16:21

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 20:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

zoomaniak

Раким е прав. Не си прецаквайте Интернет репутацията...пишете като вежливи и нормални хора в Интернет. До 1 година това ваше мнение ще отблъсне поне 300 нови клиенти, които ще са прочели предишните позитивни мнения и като стигнат до негативното и КАКВО СТАВА ТУКА.

Репутацията в бизнеса е всичко!
Да продаваш е изкуство, отговорност - всичко останало е Хаос, който се опитвам да овладея... във всеки работен ден.

AQUASAUR

Браво момчето ми! Така е - ние тук в Бг / нали такова е съкращението, че да не сбъркам/ сме гола вода.... ама дали и тук не важи правилото "Каквото повикало-такова се обадило"? Не е лошо да критикуваш - но даваш ли си сметка за своето поведение и отношение....? Говоря хипотетично - не Ви познавам и нямам и желание..... Пиша по изключение тук , защото Христо не ми позволява да отговарям на помиите , с които ни заливате - нас търговците понякога в тези форуми/не отричам, че понякога си го заслужаваме - но и купувачите не винаги сте цвете за мирисане/, ние на кого да се оплачем ....?Предлагам нова тема на форума: "Невъзпитани и некоректни купувачи" - боже, що писане ще се изпише...... Колкото до това как управляваме "бизнеса" си - сигурно все пак се справяме, щом от бурканчетата с рибки на "Кирковския пазар"/ благодаря на колегата за милото напомняне/ сме стигнали до тук - не говоря за сегашния ни магазин - сигурно не малко от Вас помнят магазина ни в Мусагеница - това тук е "скатаване" до приключване на кризата.... Благодарна съм на всичките ни Клиенти през тези години - да! -имало е недоволни /мисля, че е неизбежно/, но мисля, че пъти в повече са доволните и благодарни клиенти, тези на които с часове сме обяснявали как да си направят аквариума, как да си излекуват рибките, ........  ,тези които сме заразили с любов към това чудесно хоби!
    Скъпи купувачи! Ако повече Ви харесва как Ви обслужват в Англия , Щатите или Капалъ чаршия - моля -  пазарувайте оттам!!!!! Ние сме в България - и аз като Българка, моля клиентите ни, да се отнасят със същото уважение и достойнство, което очакват да получат от нас ! Иначе диалогът помежду ни никога няма да се получи и винаги ще има обидени....! Ако някой се е почувствал обиден - ИЗВИНЕНИЯ! Но ако някой очаква на надменно и неадекватно отношение - роболепничене - сбъркал е адреса..... ще минем и без него!
Това е всичко, което имам да кажа - повече не смятам да отговарям на каквито и да било коментари и провокации! Дори това до тук ще ми навлече гнева на Христо - особено факта , че пиша  от неговия  ник....        
 Успех на всички и само усмихнати, 20годишни, секси продавачки в магазините! МАМА БОЖКА *thanks

Buhoff

Уважаема госпожо,
препоръчвам Ви да прочетете следният цитат :

Клиентът е най-важният посетител. Той не е зависим от нас - ние сме зависими от него. Той не прекъсва работата ни - той е нейната цел. Той не е натрапник за бизнеса ни, а част от него. Не ние му правим услуга като го обслужваме, той прави услуга на нас като ни дава възможността да го обслужим." , за да може да оправдае очакванията и на най-взискателния клиент.

Махатма Ганди

Ако Ви е харесал опитайте се да го спазвате. Ще бъде полезно за бизнеса Ви.

rakim

Това че съм бил не значи че живея в Англия бе госпожо.Но докато реагирате на критиките като ,,мама Божка,, други се държат човешки и с уважение към купувачите си,аз във вашия магазин няма да дойда така или иначе.Просто се обадих защото ми направи впечатление цялата ситуация,и вашата реакция която е абсолютна ,,чалга,,.Спокоен съм защото рано или късно ще стане като в другите държави,а там такива филми няма.И между другото,ако идете на ресторант някоя вечер и аз съм сервитьор на който не му е ден и съм намръщен, държа се грубо и неотзивчиво с вас,няма да има проблеми нали?Просто ми е криво,какво като вие сте дошли да си прекарате добре...
540л Южна Америка

Mirobg

Това просто НЕ е държание на продавач. И ако смятате,че всеки който е прочел как усмивате клиентите си ще стъпи във вашия магазин???
Едно голямо :-(
Едно пиленце закъсняло да излети на юг есента. Станало студено и както летяло, тупнало на земята със заледени крилца. Добре обаче минала крава и се изакала отгоре му. От топлото кравешко ако пилето се стоплило, крилцата му се размразили и то весело подало глава над лайното и зачуруликало. Чуло го ед

geniusloci

Как да кажа, тези две мнения... чест ви прави, че не сте си спестили заяждането и тук. Не знам колко е сериозна кризата, но освен да пожелая още много "доволни" колкото мен клиенти, друго не искам да пиша *privet*

И не ми приписвайте някакво специално отношение към вас, аз съм описал какво се случи. В магазини винаги съм крайно любезен, винаги се правя на недочел и неразбрал, но досега подигравки не бях предизвиквал с това.

ЦитатНаистина има интересни рибки, но ако купиш нещо за 1-2лв сякаш ги караш насила да бъркат в аквариумите.
Бе аз повече бях замислил да оставя 200-300, понеже ми трябваха и други неща. Оставих ги днес другаде, за радост си намерих повечето от търсените риби. Изобщо не се скъпя, нито обикалям магазините да гледам цени, но времето ми струва адски много и си го ценя.

Ribarche

Браво бе мъЖе !!!! Как бързо нахулихте една жена  *thanks . Тя се опита да подходи с малко хумор ,за да смекчи малко лошия тон ,а вие го приехте много лично ...... . Защо не показвате мъжество там където трябва , и когато трябва ? Няма нищо по-хубу от това да си седиш пред компа и да изсипеш цялата си душевна помия върху една ЖЕНА  .

boxko

Айде стига бе !? Не мога да повярвам, че тука може да се развърти такъв диалог  =-O. Търговец, самозабравил себе си, тръгнал от буркани и отворил магазин, апък пише още с правописни грешки. Не стига, че блещи всичко, каквото и душа сака, ами и по адрес на клиента, който просто си търси отношението, което заслужава само поради факта, че ще и даде два лева да си купи кафенце, ама айде тя не е зависима нито от кафе, нито от клиент и ще прави каквото си иска, нали сте в НЕЙНИЯ магазин. Ех, времена и нрави. Сигурно с бурканите сте била по-зле, но пък навярно по-човечна. Кой беше казал "пази, Боже, сляпо да прогледне" ? Мамо Божке, не съм идвал във вашия магазин, но колкото и да е хубав няма да си взема храна за папагалите от теб  :-D, нито за рибите  :-D. Пък и то ви и трябва ! Сега сте се скрили там просто да не ви мачка кризата. Ах, тази криза. С такова отношение дълго ще ви държи за гащите и няма да пусне. После ще се молите да влизаме и да купуваме храна за папагалите  :-P, ама това... времето да покаже. Може пък (дай, Боже, на мама ни Божка) да си отворите магазин и до НДК, и на паветата, и още в цялата страна.
Желая успех на вашия магазин, по-малко данъчни полиции, ХЕИ-та, вандалщини, прости клиенти, бедни клиенти, клиенти, пазаруващи на дребно, клиенти, пазаруващи на едро, но рядко, клиенти... каквито вие не искате. Айде и без тях да мините.  

камен чочев

Такива саркастични коментари няма как да ме привлекат към вашия магазин. А що се отнася до помията, никъде не можах да открия такава за магазините на Боян и Сашо, на Петя и Марио, към Дискус и доста други. Общо взето негативните мнения се въртят около едни и същи търговци и магазини. И общо взето ( за съжаление ) отговорите им са едни и същи.

nikolay0876

Никой търговец, на каквото и да било,НЯМА право на такова отношение към каквито и да било клиенти. Не го знам този, прекрасни снимки прави, но...такова отношение не бива. И сега към администраторите на форума: този човек не заслужава да е модератор.

NO CARRIER

Нека ние да преценим дали е заслужава да е модератор или не. Благодаря за разбирането!
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

77

Хората по света са чували за някакви акваристи от България,благодарения на десетина човека.
Един от тях е Христо,благодарение на неговите уникални снимки.

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

nikolay0876

Цитат на: 77 - 30.04.2011 03:34
Хората по света са чували за някакви акваристи от България,благодарения на десетина човека.
Един от тях е Христо,благодарение на неговите уникални снимки.


А бе лошо няма, ама такъв тон и отношение... ако ще и да е олимпийски шампион- щом е търговец трябва да е такъв.
: 30.04.2011г 00:12ч
Цитат на: NO CARRIER - 30.04.2011 03:14
Нека ние да преценим дали е заслужава да е модератор или не. Благодаря за разбирането!
Така е. Сайта си е Ваш- Форума явно също, така че преценяйте си. Но не мога да Ви разбера- това си е мойто право.

denbosch

Понеже днес се дразним по едни спортни форуми искам само да вметна следното,а пък който иска ще ме разбере:
Един от най-красивите моменти в живота ми ,който ще помня завинаги е победата на България над Германия на Световното първенство по футбол през 1994 г.Головете на Стоичков и Лечков ще помня докато съм жив!!!Ако срещна някъде Стоичков ще го прегърна и ще му стисна ръката!Лечков...виж там е доста по-сложно,просто ще се направя,че не съм го видял!Въпреки огромната радост и гордост,която ми е доставил!
Нищо лично-не познавам никой от участниците в спора,просто чета мнения!Не се опитвам и не искам да обидя когото и да е!Хора сме-всички бъркаме волно или неволно!Да си признаем,че сме сбъркали обаче-не всички умеем!

wwladoo

Цитат на: 77 - 30.04.2011 03:34
Хората по света са чували за някакви акваристи от България,благодарения на десетина човека.
Един от тях е Христо,благодарение на неговите уникални снимки.


Да колегата е прав--за това свалям шапка на такива като Христо за популяризирането на хобито *privet* а и мисля доста е направил и за този форум.  Нямаше да се включвам,но само да вметна,аз не прочетох той да е писал нещо по въпроса........съпругата му от неговият профил да но не и той,така че.........не съм имал контакти с него в маг. му,не мога да кажа нищо за отношението му към клиентите!!!!!
човек се учи цял живот--АКВАВИКТОРИЯ-БГ--ПРОДАЖБА НА АКВАРИУМНИ РИБКИ,СКАРИДИ,ОХЛЮВИ,РАЦИ И РАСТЕНИЯ

Similar topics (3)

3789

Публикации: 359
Прегледи: 211391

3788

Публикации: 368
Прегледи: 283932

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 113485