• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 18:21

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Коментари към темата за отрицателните отзиви

Започната от BOJO, 24.03.2010 17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

BOJO

Цитат на: изгубеният рай - 25.03.2010 18:52
Щом толкова настоявате:един търговец ми дава телефона на г-н Казаков казвайки ми че зарежда от него риба на едро.Сваързвам се аз представям се казвам какво ме интересува...от отсрещната страна ми се казва че ще ме ПРОУЧАТ първо и тогава ще говорим.Чакам но отговор няма,а на мен ми трябва стока,звъня на г-на не ми вдига,пращам SMS-и пак никакъв отговор и така известно ервмв.Питам аз толкова ли е сложно да отговориш,или съм дребна риба за вас и даже и отговор не заслужавам.Не съм се обидила просто си заслувате минуса(мое мнение,и нямам нужда другите да го споделят)Поздрави *privet*

*ROFL* *ROFL* *ROFL* *ROFL* *ROFL*.... това горното сериозно ли е написано !!!!!

vasso

Аз пък си мисля, че всеки има право да напише каквото сметне за добре. Ако това е проблем за някого- нека го сподели. Не виждам защо има толкова много адвокати на дадени магазини тук. Процентно мненията определят наистина качественото. И да не забравяме, че няма анкета, в която резултатът да е 100%- нека приемем и негативните мнения- темата е за това.

gstavrakev

Цитат на: DISCUSBG - 25.03.2010 18:05.
За замразената храна - да, имате право да откажете покупката, касовият бон ще бъде сторниран.Няма проблем.Принципно на фризера има ценораспис на храните, всички цени са в лева, с ДДС, за един брой/пакет,кутия,опаковка/!!!Това правило е по закон и важи за всички търговски обекти в БГ!Желателно е да гледате, всичко е написано!
Храната която си купувате за 3,80лв. е 80 милилитра/като грамаж е по-малко, според мен 50-60грама!!!/.Сметната през килограм цената би била към 35,00-38,00лв. за половин килограм!Цената на нашата цветна храна е 20,00лв. за половинка.Не мисля , че са Ви я набутали - можело е любезно да откажете, под какъвто и да е предтекст.
Не коментирам количеството и качеството на храната. За даденото количество цената е добра. Но добре,че в момента на покуката имах достатъчно пари. Доволен съм от каймата. Ще имам за по дълго време.

изгубеният рай

И аз реших че не е възможно,затова звъннах от друг номер и г-на вдигна...но той си знае.Не разбирам за какво е цялата тази врява.Свят широк хора всякакви.На един му харесва на друг не.Нали това е тема във която всеки си дава индивидуалното мнение за магазин или търговец(или съм сбъркала)
END!!!

vasso

Наистина Дискус са едни от най-добрите тук и затова е цялата врява. Докато няма нормална конкуренция, при която да се борят за клиенти нещата няма да станат перфектни.

ludiqdoctor

Цитат на: изгубеният рай - 25.03.2010 19:55
И аз реших че не е възможно,затова звъннах от друг номер и г-на вдигна...но той си знае.Не разбирам за какво е цялата тази врява.Свят широк хора всякакви.На един му харесва на друг не.Нали това е тема във която всеки си дава индивидуалното мнение за магазин или търговец(или съм сбъркала)
Цялата тази врява е заради индивиди като тебе дето не знаят къде и защо ги сърби да не казвам че хал хабер си нямат от търговия, търговски и най-вече професионални взаимоотношения, морал и етика, но иначе пък са много обидчиви, постват ей такива неща по форумите, шото в Бг всеки знае само да мрънка и да гледа как да се.. на главата на другия. Ей за това е.
От всяко дърво да направим свирка, от всеки буркан - аквариум. И после...?

killiman

Да се изкажа и аз, относно проучването. Напълно нормално е. И аз го правя. За някои хора акваристиката е хоби, за други - работа. И е разумно за бизнеса, колкото и малък и мижав да е, да се спазва градацията производител/вносител - търговец на едро - търговец на дребно - краен клиент.

изгубеният рай

Ум умува,ум робува,ум патки пасе.Аквариумите ми са заредени и без Дискус бг(а минуса си е минус)независимо дали на някой му харесва или не.И да се попетя това е мое мнение и не отговарям повече на провокации.Хайде сас здраве *DRINK*
END!!!

valnata

Аз съм клиет на магазина им във Варна и мога да само положителни неща да кажа. Няма за мен по-компетентни и точни хора в града. Бил съм в магазина когато хора искат да си закупят неподходящи за съжителство риби и хората им обясняват, че не става. Искаш съвет и ти дават--без да плащаш за това. На мен лично ми дадоха два  нови крана за канистъра  (на доверие-- без да ме познават) и можех да си ги присвоя без да се замисля ако бях някой простак. Това са много точни хора с много знания и не е коректо по тоя безумен начин да се оплюват. Щото не знам магазин постигнал тяхното ниво. Това не е само търговия, там има и човещина и разбиране. Трабвало да се изказват мения ама такива минуси за това, че на някой му е скъпо са безумни. Той НЕДОВОЛНИЯ клиет не си направил труда да запита дали може да върне храната, обаче после недоволства. :-D А  мението на "изгубеният рай"  не подлежи на коментар. След толкова забележки не се усети и не спря с ненужните хвалби на въпросния-нейния магазин. Гледайте да постигнете нивото и качественото обслужване на тези хора, които не се циганят за 20-50 лева и рискуват да ги дадат от собствения си джоб. Недейте да плюете и обвинявате хората за това, че не искат да работят с вас. Явно има защо да не ви вдигат телефона.... :-D

vasso

Проблемът е, че неща като учтивост, КОМПЕТЕНТНОСТ,съвети, не би трябвало да правят впечатление- те са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за уважаващ себе си магазин. Липсва конкуренция... Би трябвало да прави впечатление другото- гадното отношение и липса на компетентност и да се приемат за ненормални. Разбира се, минусът за цените е неоснователен- всеки си определя цени и не задължава никого да пазарува.

valnata

Не мога да коментирам продавачите в София и Пловдив. Във Варна обаче хората са учтиви, даже прекалено. Казваш задължителни обаче в другите магазини продавачите не знаят че анциструса хвърля хайвер... :-D Говоря за друг голям магазин и там са учтиви, но ти предлагат риби които са несъместими и ако не бях писал тук щях да си платя ремонта на един аератор(не че са ми проблем 5 лева обаче те не могат да взимат решения и да мислят)... :-D В магазин АКВАРИСТИКА-Варна такова нещо е недопустимо. Просто барачките с по два аквариума не ги коментирам колкото и да са учтиви. Относно минуса за"скъпотията" клиента си е виновен, защото не е поискал да му върнат парите. Хората не са му отказали. :-)

gstavrakev

Цитат на: valnata - 25.03.2010 21:42
Трабвало да се изказват мения ама такива минуси за това, че на някой му е скъпо са безумни. Той НЕДОВОЛНИЯ клиет не си направил труда да запита дали може да върне храната, обаче после недоволства.
1. Не съм НЕДОВОЛЕН клиент на магазин Дискус. Отеглям си минуса за магазин Дискус и го сламам за човека който ме обслужи в магазина.
2. Не съм искал да връщам храната.
3. Не ми е скъпо, просто бях изненадан в цената.
4. Мисля, че тази тема е създадена за да споделиш отрицателното си мнение. За адвокатите на магазините не коментирам.
5. Както бях написал в по горния си пост - ВИНАТА СИ Е МОЯ.
Цитат на: vasso - 25.03.2010 21:56
Проблемът е, че неща като учтивост, КОМПЕТЕНТНОСТ,съвети, не би трябвало да правят впечатление- те са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за уважаващ себе си магазин. Липсва конкуренция... Би трябвало да прави впечатление другото- гадното отношение и липса на компетентност и да се приемат за ненормални. Разбира се, минусът за цените е неоснователен- всеки си определя цени и не задължава никого да пазарува.
Минусът не ми е за цената, а за начина по който ми беше продадена стоката. Купувал съм и други неща от магазините  Дискус и съм оставал доволен от обслужването.

valnata

Тази тема е за отрицателни отзиви колега. Как те обслужи продавача, и защо той има минус? Защото ти не попита дали може да я върнеш ли? Това, че си изненадан от цената значи ли, че трябва да има  минус за магазина и продавача. Адвокат на магазина не знам да е писал. Аз не съм им адвокат а доволен клиент и има защо. Щото там не са хора за един ден(в повечето магазини са такива). Щом разбираш, че вината си е твоя е хубаво. А защо не си доволен от начина по който ти беше продадена стоката? Издадоха касовия бон преди да дадеш паричките?? :-D Въпроса е, че не си се отказал от храната. Нито продавача нито магазина има вина. Ако има вина продавача я кажи. Аз до тук не разбрах какво е съгрешил.

Асен Евгениев

Цитат на: изгубеният рай - 25.03.2010 18:52
Щом толкова настоявате:един търговец ми дава телефона на г-н Казаков казвайки ми че зарежда от него риба на едро.Сваързвам се аз представям се казвам какво ме интересува...от отсрещната страна ми се казва че ще ме ПРОУЧАТ първо и тогава ще говорим.Чакам но отговор няма,а на мен ми трябва стока,звъня на г-на не ми вдига,пращам SMS-и пак никакъв отговор и така известно ервмв.Питам аз толкова ли е сложно да отговориш,или съм дребна риба за вас и даже и отговор не заслужавам.Не съм се обидила просто си заслувате минуса(мое мнение,и нямам нужда другите да го споделят)Поздрави *privet*
Нека и аз да споделя. Преди две години се чудех какъв магазин да отварям, за дамска конфекция /по линия на половинката/
или зоомагазин. Имах работа в Пловдив и отидох да се запозная с Наско. Човека ми извади всевъзможни оферти, предложи ми
съответните отстъпки, предложи да ми изработи аквариумите за магазина според моите претенции, разведе ме долу в базата
си при хилядите рибоци и т.н. и т.н. И всичко това при условие, забележете, че бих могъл някога да му стана евентуално
клиент. По-голям плюс от този здраве му кажи.
В крайна сметка отворихме магазин за дамска конфекция, щото от това жена ми разбирала повече, отколкото аз съм разбирал
от акваристика. :-D
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

митко

Цитат на: gstavrakev - 25.03.2010 22:24
1. Не съм НЕДОВОЛЕН клиент на магазин Дискус. Отеглям си минуса за магазин Дискус и го сламам за човека който ме обслужи в магазина.
2. Не съм искал да връщам храната.
3. Не ми е скъпо, просто бях изненадан в цената.
4. Мисля, че тази тема е създадена за да споделиш отрицателното си мнение. За адвокатите на магазините не коментирам.
5. Както бях написал в по горния си пост - ВИНАТА СИ Е МОЯ. Минусът не ми е за цената, а за начина по който ми беше продадена стоката. Купувал съм и други неща от магазините  Дискус и съм оставал доволен от обслужването.

И как по-точно ти продадоха храната?Доведоха те от къщи и те накараха да я купиш ли?
A.jacobfreibergi"Otter Point", A.Stuartgranti"Chilumba", A.sp."Red dragon"
A.sp."German Red", A.sp.Rubescens, A.sp.Baenshi"Benga"
A.sp.Hansbaenshi "Red flash", O.lithobates"Zimbawe", L.sp."Yellow Collar"(Masimbwe)
P.taeniolatus"Red empress", C.borleyi(Kadango), L.caeruleus, M.sp."Zebrа Ch

Similar topics (3)

3789

Публикации: 359
Прегледи: 194247

3788

Публикации: 368
Прегледи: 258560

3796

Започната от sho


Публикации: 92
Прегледи: 104553