• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
05.05.2024 10:48

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Land Rover LRX

Започната от Daniel, 09.11.2008 13:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Daniel

За първи път виждам толко красив Land Rover (да не кажа че няма по хубав SUV автомобил) дано ви е интересно.

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg217.imageshack.us%2Fimg217%2F5553%2F9071213009mini1loy6.jpg&hash=d21709476a81597e7324a29b1b8cc9949b5c996ahttps://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg234.imageshack.us%2Fimg234%2F6918%2F9071213009mini2lvf0.jpg&hash=caa329958a0e9328f1bf14ebb6432996666dfd0f
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg223.imageshack.us%2Fimg223%2F169%2F9071213009mini3lid4.jpg&hash=ee8de176ddc6043d5271257faec6fe2701f7109ehttps://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg235.imageshack.us%2Fimg235%2F8325%2F9071213009mini5lbm6.jpg&hash=1e2a12f9159217f969c87630ee9ddcc1be42f7bb
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg235.imageshack.us%2Fimg235%2F6223%2F9071213009mini7ljd3.jpg&hash=867b63c51d81801796c4447bf1836329e3799ce7https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg143.imageshack.us%2Fimg143%2F7460%2F9071213009mini8lap0.jpg&hash=c156aad302fd59ef5c77d388dcdd15488e605021

Land Rover разкрива нова, вълнуваща визия на своето бъдеще с концепцията LRX - едно смело развитие в дизайнерската линия на марката, сигнализираща за преминаването в нова пазарна ера и същевременно оставаща вярна на своите основни ценности.

И докато компанията се подготвя да отпразнува 60-годишнината си през 2008 г., тривратият LRX със своя компактен размер, олекотено тегло и модерни технологии ясно очертава нуждите на променящия се свят и предлага възможност за намаляване на емисиите на СО2 до 120 г/км.

"LRX e Land Rover във всяко едно отношение", казва Фил Попъм, управляващ директор на марката, " но е един много различен Land Rover. Концепцията притежава характерния за марката дизайн и изключителни възможности, но пренася тези свои черти в сегмент, в който Land Rover никога до сега не е бил и с ниво на ефективност, което ще го направи един от най-екологичните автомобили в своя клас. Това е начинът на Land Rover да затвърди своя отговорен подход към развитието на бъдещите продукти."

LRX се определя като cross-coupe и значително разширява гамата на Land Rover. Въпреки, че е със 149 мм по-къс от Freelander 2 и с 205 мм по-нисък, LRX се възприема като премиум автомобил, създаден да допадне на нови клиенти в луксозния сектор - тези, които желаят много от предимствата на 4х4 автомобилите, но в много по-компактен вариант. LRX е естествено продължение на гамата на Land Rover, допълвайки вълнуващите модели на марката и определяйки един нов сегмент.

Неговият компактен размер е една от най-силните му страни, която ще допадне на всеки, желаещ неограничените възможности на един 4х4 автомобил с престижния печат на името Land Rover. В допълнение към това, по-малкото му тегло и повишена аеродинамика, благодарение на по-малката фронтална част, осигуряват значителни предимства по отношение на икономичност и по-ниски СО2 емисии.

LRX е създаден като високо ефективен, 2.0-литров турбодизелов хибрид, способен да се движи с био-дизел. В комбинация с другите технологии на Land Rover, този двигател може да намали разхода на гориво с до 30% в сравнение с други 4х4 автомобили със същите размери, както и да намали емисиите на СО2 до 120 г/км.

LRX притежава и системата Hill Descent Control , както и патентованата система на Land Rover Terrain Response, която оптимизира възможностите и комфорта и увеличава сцеплението.

При LRX тя има 5 режима, включвайки новият, ориентиран към по-голяма ефективност "Еко" режим. Главно за on-road употреба, той въплъщава всички интегрирани елементи от системата на автомобила за максимална икономичност. Останалите 4 режима на системата Terrain Response са "спортен" (който също е нов), нормално шофиране, пясък , както и програма за хлъзгави повърхности.

Позиционирането на LRX може да се опише като придвижване от традиционния SUV автомобил към кросоувър с външен вид, приличаш повече на лек автомобил и по-спортни възможности. И докато характерът му е подчертан от изключителната пъргавина, маневреност и поведение, LRX обещава и най-широкият обхват от възможности в своя клас.

Интериорът на LRX показва ясно как един компактен Land Rover може да бъде, просторен, практичен, многообразен и изтънчен. Безупречно изработеното купе предлага комбинация от мека кожа с цвят "rich tan" и "dark chocolate" с фини алуминиеви елементи, а структурата на седалките, инструменталният панел и архитектурата на покрива не само придават отличителна индивидуалност, но помагат и за намаленото тегло.

"Стръмната" централна конзола отразява спортната динамика на LRX. Електронният дисплей използва "подвижни" LCD графики, за да създаде триизмерен образ, който може да бъде индивидуализиран за различните шофьори.

Въпреки че LRX е компактен, интелигентното използване на пространството го прави впечатляващо просторен, а редица уместни дизайнерски решения го правят и изключително практичен. Втори touch-screen с напълно интерактивен дисплей дава възможност за контрол на системата iPhone в LRX.

Представените структури на седалките, покрива и инструменталния панел са само един оригинален подход, който дизайнерите на Land Rover използват, за да намалят теглото на автомобила.

Друг пример за това е заместването на стъклата от страничните прозорци с поликарбонат от SABIC Innovative Plastics, който е близо 40% по-лек. Освен това, поликарбонатът спира и UV-лъчите (и така предпазва материалите в интериора от избеляване), като същевременно специална нанотехнология в материалите намалява инфрачервените лъчения, запазвайки температурата в интериора ниска през лятото.

"Решени сме да превърнем отговорността към природата и обществото в ключов елемент на бъдещия дизайн на нашите продукти, като същевременно продължаваме да създаваме практични автомобили със силно емоционално въздействие", казва Фил Попъм.

kiril_m

Много ме кефи тоя звяр. Пресъздали са по модернистичен начин точно тези черти, които го отличаваха от всчко друго в неговия клас. Ама за цената не ми се мисли... Сигурно струва колкото аквариумите на всички ни, взети заедно :-D

torsade

Това ленд роувърите не бяха ли камиончета - вседеходи? Този красавец за какво е предназначен? Да ти е жал да го изцапаш или одраскаш.
Охлювът не ни е враг!

Деян

Няма да го драскаш, ще си го караш из града.  :-)

kiril_m

Абе, вижте го как изглежда само! Ясно е, че е градска гъзария - срамота е да ходиш на лов с него, въобще не се вписва.

Boromir

Ами това е бъдещето хора!Дай боже всекиму такава кола!
Shrimp Breeding Lover

zmeq

Цитат на: Boromir - 09.11.2008 15:43
Ами това е бъдещето хора!Дай боже всекиму такава кола!

Не бих казал, че това е бъдещето.
Голяма двуместна кола за в града?!?!
Петролът не е вечен, само цената му скача.
Американците взеха да се отказват от големите си морги, а ние ще ги почваме?
За хората с комлекси може и да е супер това, ама за мен е просто нещо за изложения  :-[

Raven

Бъдещето е в алтернативните енергиини източници- и тук японците пак са напред с техните разработки за водородни и хибридни двигатели.

А американците си ревът че скапаната им автомобилна индустрия се скапва.
https://aquariumbg.com/contest/showthumb.php?picnum=48-3-8-140.1.JPG


Баннете всички! Администраторът ще познае Своите.

onyxman

Отвъд  е звяр да, ама отвътре не ме кефи хич.Все едно е космически кораб
: 10.11.2008г 17:05ч
Отвън  е звяр да, ама отвътре не ме кефи хич.Все едно е космически кораб

Boromir

То точно отвътре е фасона! :-D
Shrimp Breeding Lover

Деян

Цитат на: zmeq - 10.11.2008 08:37
Не бих казал, че това е бъдещето.
Голяма двуместна кола за в града?!?!
Петролът не е вечен, само цената му скача.
Американците взеха да се отказват от големите си морги, а ние ще ги почваме?
За хората с комлекси може и да е супер това, ама за мен е просто нещо за изложения  :-[

Не е двуместен.