• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
29.07.2025 01:20

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми

Черен петък

Започната от stefan_doc, 20.11.2014 19:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

stefan_doc

Предстои /а според някои медии - не предстои :-D/ Черен петък в EMAG.
Някой спомня ли си миналата година дали имаше намаление на акваристичните стоки?

sVGNsali

Наскоро имаше такова нещо в емаг.
И да, на всякакви аква стоки и аксесоари имеше сериозни намаления..
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

bunzip2

Точно днес четох, че тази година черният петък, щял да ни пропусне.
Надявам се да не е истина.

asito

В амазона почва на 24.11.2014.Май ще е седмица.Всеки ден различни стоки намалени.Утре ще има в Гранд Мол Варна.Предполагам не всички магазини,но примерно Лии Купър щели да имат 50% намаление

bunzip2

Оф, за тея мол-ове съм малко скептично настроен. И без тва там нещата са на 50% повече от колкото може да си ги намериш по нормалните магазини :). Въобще... краставица с два домата е работата.
Ще чакам emag аз.

asito

Не съм пазарил от емаг, но в нета има доста отрицателни отзиви за гаранционната им подръжка.Тъй че, който пазари от там да има едно на ум.

bunzip2

Почти от първа ръка мога да кажа как стои въпроса с гаранциите.
Тъй като емаг работят работят с куриерски служби спиди и еконт, имало е доста случаи, когато клиенти изпращат пратки за гаранционно обслужване към емаг.
Резултата е, че получават облужване първия път. В смисъл, дефектния продукт се праща заедно с гаранционната карта към емаг, след което в повечето случаи бива подменян и после връщан без гаранционна карта, а въпросната задържат там.
Което означава, че при повтрен проблем, на практика няма гаранция вече.
Но при първоначална нужда, гаранцията си важи нормално :)

Virosss

Черният Петък по традиция е последният Петък от месец Ноември, тоест ако има Черен Петък, то следва той да е на 28 Ноември (другият Петък), така, че ослушвайте се другата седмица за изгодни оферти. Почти сигурен съм, че от Емаг ще предложат пак нещо интересно, макар миналата година да имах усещането, че от някой артикули, които бяха с наистина голямо намаление да имаха едва по няколко бройки, понеже ми се видя нереално толкова бързо да свършат, още няколко минути след официалният старт сутринта (около 5-6 часа). Малко по-късно през деня пък се добавяха нови продукти, така, че пак си заслужава да поглеждате от време на време през целият ден.

Имайте предвид, че вероятно и като миналата година, ако се състои това събитие е възможно да ви забавят стоката, понеже тогава не успяха да насмогнат и имаше хора, които казаха, че са получили стоката си в рамките на седмица, което не е много малък период. :)

Аз бих ви посъветвал преди да избързате да купите нещо, да проверявате отделно каква е реалната му цена в други онлайн магазини, понеже имаше и такива стоки, които въпреки големите намаления, се оказа, че могат да се намерят на стандартна по-ниска цена и в други онлайн магазини, но в бързината човек да не изтърве кирията и си взима продукт уж на промоция, а излиза, че може да си го вземе по всяко време на тази цена от друго място.

Принципно аз съм им голям любител и не веднъж съм ги хвалил (дори в личният си блог съм писал позитивни отзиви за тях) и си пазаря редовно. Проблем до сега с гаранции съм нямал и дано нямам, понеже като цяло процедурата е малко тегава. Да улесняват потребителя, като той само трябва да заяви чрез попълването на една форма, че има проблем с гаранционен продукт, след което от Емаг им изпращат куриер да вземе пратката за тяхна сметка, но от там пратката заминава за Букурещ (понеже там им е гаранционният сервиз) и съответно доста време се бави.

@bunzip2 не съм сигурен, че е точно така. Вероятно просто тия в Букурещ нещо са забатачили гаранционните карти и в такъв случай аз бих се свързал с emag. Би трябвало в подобен случай да изпратят отделно гаранционна карта, а е имало случай за някой продукти да намирам гаранционната карта в сайта им, прикрепена към историята за поръчката, като има пояснение да се разпечата при нужда. Предполагам и това е вариант при нужда да си търсят гаранционните права хората. Това естествено биха потвърдили/отрекли само от екип-а на Емаг.

Това го разказвам като информация, която съм проучил от няколко източника, но понеже не е от първа ръка, не мога да потвърдя на 100%, но има логика да е така по ред причини. Както казах, пазарувал съм доста от там и проблем не съм имал с стока до сега. Имах съмнение за една видеокарта, но се оказаха кофти драйвери и от тогава нямам проблем, а скоро като си гледах историята на поръчките, имам натрупани вече над 1500 лв. изхарчени за стоки от тях :)

bunzip2

Аз неискам да кажа, че е 100% така.
Но това е по мнение на няколко клиента, които са изпращали пратки за гаранционно обслужване към емаг, през нашия офис.
И всичките не си получиха гаранционните карти обратно. Може принципът на емаг да е някакъв друг, и наистина да качват гаранцията онлайн. Нямам представа, просто това ми е подадено като информация и го казвам, да се има на предвид :)

Virosss

О и аз не мога да кажа на 100%, но иначе добре е, че предупреждаваш, понеже сега човек може да реагира и преди да изпрати гаранционната си карта да си направи едно ксерокопие и за по-сигурно да го завери при нотариус, макар, че и без тази процедура би следвало да важи.

asito

На 28.11 ще е петъка в емаг.

Virosss

Мдамм... който се е наточил на офертите им, ако иска да хване добрите оферти е хубаво да се приготви да става в 5 часа и да дреме с чашата с кафето и да рефрешва през 5 минути, докато не отворят официално :D

stefan_doc

Миналата година отвориха към 07.10 ч.

sVGNsali

Направиха ни консуматорско общество тия.
Но какво да правиш, келепира не трябва да се изпуска. И то привиден келепир, защото трябва да се знае онова което се гледа колко е струвало преди.
Искам да предупредя евентуалните клинети от форума - внимавайте при описанието на техниката. Аз лично ще гледам за някакво тв, че аман от тия сериали, не можах мача да гледам като хората. Знам от 1ва ръка, че кодовете на моделите могат да не отговарят на снимката и/или техн.описание което прилагат.
Всеки да има едно на ум.
Иначе от тоя емаг ми е 80% от сухата храна, малко техника за хобито. Всичко пристига много добре опаковано.
Не знам за тв дали да им се доверя..
Специално за аква артикулите едва ли е нужно да се дежури..
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

stefan_doc

Опитът ми сочи, че при някои TV и друга техника понякога има несъответствие в дадените технически характеристики. Но ако човек предварително проучи предлаганите модели и на други места в нета, считам, че няма да се стигне до неприятни изненади.

Р. S. Имайте предвид, че някои смартфони нямат българско меню, ако държите на това, гледайте и за наличие на "кирилизирана" клавиатура при лаптопите и старите модели GSM.

Similar topics (1)

12341

Започната от djoko_iako


Публикации: 15
Прегледи: 8103