• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 19:58

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Некоректно отношение на Antuni

Започната от mitko8899, 31.01.2018 21:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

404

Това е форум, всеки има право на мение. Ако не искаха такова, нямаше да пишат тук.
Институциите без договор нищо не могат да направят.


Lightning_boy

Цитат на: trex700e - 02.02.2018 08:52
Искам да напомня на всички, които не са страна по казуса между двамата , но готови да изслушват мнения и т.н., че приоми като "другарски съд" и "сатанизиране" на един или друг човек, са както признак на адски ниско възпитание , присъщо за много лол съсаиъти торби с картофи, така и крайно нерентабилни спрямо проблема между двамата. Те ще си решат въпросите , ако ли не - има си разни институции, напълно оторизирани да се занимават точно с такива проблеми в обществото, дори получават заплати за това.

Тогава защо има създадена тема във форума за некоректни членове? Някакво обяснение за това?
Напълно нормално е човека да се оплаче от един от най-препоръчваните хора за направа на аквариуми. Така е, ще се реши проблема, но всеки ще си има едно на ум.
Аз съм сигурен, че в този форум няма човек, който да не е виждал майсторлъка на Антон. Лично съм го препоръчвал и аз. Вряно, за някой човек, тези "забележки" може и да не са проблем, но за някой да са както в случая.
Искрено се надявам да не му остава време за работа от нещо хубаво и приятно за него, а не здравословни или други проблеми.
Вади си вода от новия кладенец, но не плюй в стария.

mitko8899

Цитат на: manyg - 02.02.2018 08:04
При доставката не е имало възможност да си погледнеш аквариума, нали все пак е имало застраховка и ако не си доволен да не приемаш пратката?

Още в първия пост съм написал,че имах възможност да прегледам пратката,но времето стигна колкото да огледаме за щети/счупване по време на транспорта.А и такива проблеми с мехурчета и т.н изобщо не съм си и помислял,честно.
Но да приемем че бях решил да върна аквариума -двупосочната доставка по 40лв в посока и 100-те лв капаро правят 180лв разходи без да съм получил аквариум.....

Цитат на: manyg - 02.02.2018 08:04
Чета ви постовете как в 10 писания пишете, че не е проблема в 10-те лева и продължавате да си ги обсъждате точно тези пари и да се заяждате, вместо да се реши проблема с аквариума.
Тук си прав,Antuni много умело прехвърли смисъла на темата върху доставката и някакви си 10лв,за да отклони вниманието от основния проблем.

Tracker

Цитат на: trex700e - 02.02.2018 08:52
Искам да напомня на всички, които не са страна по казуса между двамата , но готови да изслушват мнения и т.н., че приоми като "другарски съд" и "сатанизиране" на един или друг човек, са както признак на адски ниско възпитание , присъщо за много лол съсаиъти торби с картофи, така и крайно нерентабилни спрямо проблема между двамата. Те ще си решат въпросите , ако ли не - има си разни институции, напълно оторизирани да се занимават точно с такива проблеми в обществото, дори получават заплати за това.

Звучиш сякаш ни налагаш цензура да не коментираме и да не изказваме мнение ами защо не ЗАБРАНИШ и да четем.
За институции говориш, абе какви институции алабала. Изгоряло си е момчето и това е. Ако реши да си го ползва ще му остане една горчивина, че е бил излъган.
Hagen, Aquarien-Set "Marina Basic 54"
2x15 [w]: GLO, Sera plant color
Sera fil 120
Sera heater, 50 [w]

trex700e

Много тъжно най-вече за теб, че мнение ти звучи като налагане :D Кой пък е споменал забрани, че си си и натиснал капс лока чак -най-веселия човек днес:)
А, грешка, ВИ звуча-явно сте няколко човека в едно тяло.

Хора, дето с месеци не са писали по аквариумни теми се навключиха, темата стана една от най-четените , пълна с експерти по римско право, ама то Цезар хубаво е казал, че на народа му трябва хлебец и зрелища. Един термин има "зла етърва" му викат.

Митко си е ок момчето, Антъни също ,запознаха аудиторията с казуса и двамата ще си излезнат от положението. Никой друг-ни аз, ни ти, нито никой е в състояние да реши кой крив и кой- прав.

Slav0v

Цените на Антъни са ниски, дори максимално изпилени за качеството, което се получава. При положение че са спестени поне 30% от купешките фирмени аквариуми, то най-добре би било да се дадат тези 20/30лв за доставка , да се презалепи, и единствения минус е изгубеното време , което няма как да се върне за жалост. И двамата имат грешки, антъни за силикона, клиента за това, че е претупал прегледа (за което и аз съм брал 'плодове' от тази грешка).
След няколко седмици ще взема от него аквариум и ще видим дали е сменил силикона  *fish

Antuni

Казах още в първите редове, за съжаление аудиторията в България все повече се "храни" с подобни неща. "Решават проблемите на хората задочно".

Който иска да пише разбира се негово право е. Както е право и на клиента да изкаже мнението си.

А сега най ясно и конкретно. Някой да видя някъде написано че има отказ от това да се оправи проблема със силикона???
Или на снимките които ви пуснах и се вижда ясно какво съм дал на клиента да не би да е лошо качество???
Какво се дъвче още незнам?

И за тези които са ми "работодатели" не ме препоръчвайте на подобни хора моля ви...... То от препоръки я докарахме до тука. От няколко хиляди аквариума през годините излезе един който е недоволен от 10лв повече в транспорта, без дори да се поинтересува защо е така. За силикона вече обясних, няма отказ да се оправи проблема с лепилото. А той е само с прозрачният, вече обясних защо. Dow corning в склада прозрачен има но е с изтекъл срок и взех алтернатива за което вече е ясно мнението ми.

Ако има още желаещи да разтълкуват междуредието да заповядат. Поне ще вдигнем малко форума на крака.
0899808552

404

Цитат на: Antuni - 02.02.2018 11:16
... излезе един който е недоволен от 10лв повече в транспорта...

Човекът е недоволен от качеството, това, че сте обяснил за силикона, не го прави автоматично приемлив. Отказал сте да го преправите за своя сметка, което включва и доставка.

Не съм адвокат на никого, но не искам да попадам в подобни ситуации и затова следя тази тема много сериозно и изкавам (непоискано според мнозина) лично мнение.

За мен е недопустимо подобно мнение, подобно отношение към клиент, който си плаща всичко, плаща веднага и не иска нищо друго, освен качеството, което му е обещано.

Винаги ще пиша в подобни теми, както и в темите за похвала и ще се старая те да са популярни, защото в крайна сметка този форум е за това - да си помагаме.

Отново казвам, не съдя никого, аз съм си направил иводите за себе си, кой прав и кой крив.

Благодаря за темата, както и за дискусията, защото освен двамата пряко засегнати по коментарите на останалите хора човек може да прецени в бъдеще с кого да има взимаме даване и с кого по-скоро не.

Бъдете здрави :)

mitko8899

Колега,нищо не съм претупвал при прегледа.
Нямаше как да видя всичките тези мехурчета,докато не го огледах спокойно и на подходяща светлина.
Самото клиър стъкло по ръбовете е светло синьо към прозрачно,съчетано с прозрачен силикон не се виждат недостатъците под всеки ъгъл и светлина.
Освен това бях вързан с 100лв капаро и 80лв доставка.
Връщането щеше да ми коства 180лв без да получа аквариум.

Понеже по-горе се писа,че съм си ок....Не не съм си ок,тъй като дадох 310лв за аквариум,който е несигурен и няма да използвам със сигурност.
За сведение Антон не ми отговори въобще на последното съобщение отпреди два дни(повече не съм и писал).
Не виждам как ще се реши въпроса,като той няма желание за комуникация.

Освен това,аз вярвам че едно нещо не се ли вземе с добро,то не е предназначено за теб,не ти е на късмет така да се каже.
Не съм крайно суеверен,но си вярвам в определени неща.
Колкото и да го напудря и залеся,винаги като го погледна ще усещам една горчивина!!!!
П.П Не 30лв,ами и 5 не съм склонен да платя за доставка,при положение че аз вина за залепването,изтекли годности и бозави силикони нямам.
За чужди грешки не плащам!!!

Antuni

Цитат на: 404 - 02.02.2018 11:27
Човекът е недоволен от качеството, това, че сте обяснил за силикона, не го прави автоматично приемлив. Отказал сте да го преправите за своя сметка, което включва и доставка.

Не съм адвокат на никого, но не искам да попадам в подобни ситуации и затова следя тази тема много сериозно и изкавам (непоискано според мнозина) лично мнение.

За мен е недопустимо подобно мнение, подобно отношение към клиент, който си плаща всичко, плаща веднага и не иска нищо друго, освен качеството, което му е обещано.

Винаги ще пиша в подобни теми, както и в темите за похвала и ще се старая те да са популярни, защото в крайна сметка този форум е за това - да си помагаме.

Отново казвам, не съдя никого, аз съм си направил иводите за себе си, кой прав и кой крив.

Благодаря за темата, както и за дискусията, защото освен двамата пряко засегнати по коментарите на останалите хора човек може да прецени в бъдеще с кого да има взимаме даване и с кого по-скоро не.

Бъдете здрави :)


Дано сте все по малко даващите мнение по такива теми с 0 мнения във форума.
0899808552

404

Цитат на: Antuni - 02.02.2018 11:31

Дано сте все по малко даващите мнение по такива теми с 0 мнения във форума.

Точно това очаквах :)
Дано сме повече такива, да се види кой какъв е  *DRINK*

mitko8899

Цитат на: Antuni - 02.02.2018 11:16
. От няколко хиляди аквариума през годините излезе един който е недоволен от 10лв повече в транспорта, без дори да се поинтересува защо е така. За силикона вече обясних, няма отказ да се оправи проблема с лепилото. А той е само с прозрачният, вече обясних защо. Dow corning в склада прозрачен има но е с изтекъл срок и взех алтернатива за което вече е ясно мнението ми.

Понеже виждам,че продължаваш да си мислиш,че темата е за 10лв,въпреки че съм пуснал 50 снимки на първа страница,които показват реалния проблем,ще те питам?

Аз тези 10лв отгоре платих ли си ги?
Казвал ли съм нещо,че искам да ми ги върнеш,извадиш от общата сума или знам ли?
Единствено отправих една градивна критика по този въпрос,нищо повече.



Nebunu

Издържах издържах ама не мога повече. Имах подобен случай на скоро и естествено излезнах и аз измамник от цялата работа. Но това е друго.

Рейзара е преебан, за които му се извинявам ако звучи грубо. Все пак човека поръчва чисто нов аквариум и очаква всичко да е точно. Очаква да пристигне аквариума здрав качествен, да си го стартира и да му се радва. Нешата при него не се получиха за жалост. Според мен това не трябва да означава че ще остане с един аквариум в мазето които няма да ползва никога.

Антъни, доста грубо се отнасяли разни членове към тебе. Както се казва, 10 пъти да помагаш някой ще те забрави, един път да му отказваш ще те запомни. Какво искам да кажа, човек кат него които е известен в цялата България за добро качество много бързо се оплю от разни хора заради един случай които ще бъде решен според мен. Ама това БГ мислене, може би и от скука пишат тука разни хора които нямат никво виждане върху нещата.

Е как този пич е направил стотици, сигурно хилиди добри аквариуми до сега и стане един път гаф ай да му ебем майката на всякъде. Това е много грешно според мен.

Мисля че Антъни има доста работа, поръчки и.т.н. и може да си позволи да поеме разхода за връщане на този аквариум и поправяне, както е и редно. Точно на този аквариум ще е без горница.

И аз също съм против хора с 0 мнения в които и да е форум да са толкоз надъхани в такива теми само. За това нещо има място в фейса. И без това форума почти няма активни членове, ама като се пише такава тема хоп 3 страници мения за 2 дена. Е басиииии

Упсех на двамата!

mitko8899

Аз вече казах веднъж,но явно някои хора не четат всичко,затова отново:
Връщане на аквариума за поправка вече не е сред вариантите за мен.
Единственото приемливо решение,на което ще склоня е връщане на аквариума от моя страна,и връщане на пълната сума пари от негова.

Nebunu

Рейзаре, надявам се Антйни приеме този вариант, щом е работлив за тебе. Едвали не можа да го продаде този съд след като го оправи.