• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
07.06.2024 01:40

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Общи въпроси

Започната от KingNothing, 30.08.2005 13:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

VenusVicious

Наистина са много красиви, но аз съм още съвсем начинаеща, така че поне засега ще ги оставя настрана.

VenusVicious

Потресена съм... Не стига, че правят ГМО данио в различни цветове, ами и ги убиват и правят суши, което свети в тъмното! http://www.teenproblem.net/a/6-lubopitno/36056-sazdadoha-sushi-sveteshto-v-tamnoto-video/

amazingxstar

Имам  розово данио от няколко дена  и е доста агресивно. Гледам го в 6 литров аквариум с още 4 рибки ( да уточня скоро ,ще ги местя в 30 литров) Другите рибки са 1 жълто данио  2 мъжки гупи  (сребърна и червена като кадифе със сини петна) и едно албиносче воално сомче. И ето тук идва проблема.  Розовото данио  тормози червена  гупа  и я  гони като луд  *CRAZY* също и жълтото данио го  гони ,но го  бута  отзад мисля ,че е  женска  ,всички рибки ги бута към дъното и само си плува отгоре.  Сега като оправях помпата то дойде да ме удря по ръката и да ме напада. Това знам ,че е присъщо за бетите ,ама за данио то е като цербер охранител...

petar99

Бързо ги мести тия риби в по- големия аквариум, че ги мъчиш.  :'( Аз също имам розови даниота и те са си такива по природа, но няма да се учудя ако е и заради малкия обем. А ако ти е жал за другите риби или им направи много укрития в новия ти аквриум или просто подари даниотата на някой приятел или ги върни в магазина.

amazingxstar

Цитат на: petar99 - 23.06.2012 23:31