• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
29.03.2024 04:02

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Питане за костенурка от абсолютно начинаещ

Започната от Ariel83, 06.10.2011 11:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Ariel83

Здравейте! От скоро си имаме костенурка (зелена) Искам да попитам от какво точно се нуждае защото съм  чувала противоречиви мнения. Продавачът, който ни я продаде каза, че може да се отглежда на стайна температура, само е хубаво да се изнася на слънце за да се припича. Друг продавач ми каза, че трябвало непременно с нагревател на водата и УВ лампа. За храненето също- с храна за рибки, друг казва примерно риба, зеленчуци и тн. Въобще колкото хора, толкова мнения, а аз съм абсолютно начинаеща и не знам кой да слушам. Другият въпрос, който ме тревожи е колко ще порастне и за какъв период? Говорим при добри условия на отглеждане.
За сега това което има е аквариум (разбира се) и островче на което да излиза, плюс камъчета за декорация. Храним я с храна за рибки, която ни даде, човекът от който я взехме. Тя обаче изяжда една много малка част и другото прави боклук в аквариума. А аз слагам само щипка храна както ме посъветва. Благодаря за всички съвети предварително!

ico

Не питай и не слушай магазинери. За костенурка ти трябва голям съд, хубав нагревател и лампа. Ако се грижиш добре за нея, ще порасне много бързо. Ако не смяташ, да й осигуриш нормални условия и си мислиш да я държиш на "стайни"... не мъчи животното.
Ето ти една подробна статия с информация на достъпен език. http://www.zoo-info.org/reptiles/testudines/emydidae/trachemys_scripta_elegans.html
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Similar topics (5)

55547

Публикации: 9
Прегледи: 4793

43116

Публикации: 1
Прегледи: 2678

39515

Публикации: 4
Прегледи: 3145

24700

Започната от tuxchyyy