• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 13:06

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Проблем с гаранцията на нагревател!

Започната от korean, 29.03.2008 15:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

korean

Преди година и половина закупих нагревател на сера с гаранция 5 години.Нагревателя взе да се пълни с вода.Обаждам се на магазина в Пловдив от който купих нагревателя,а те ми викат съжаляваме но вече не работим с тази фирма.Имали сме и други рекламации,но от сера не искат да подменят продуктите и за това спряхме да работим с тях,за това се обърнете към тях!Бахти нахалството!Нали се сещате какво ще стане ако тресне тока някой вкъщи?Искам обяснение?Въпросния магазин е дискус

yri

Koлега, за такива случеи има едно много добро решение - комисията за защита на потребители. Ако си пазиш касовата бележка и гаранционната карта (за касовата бележка мисля, че не беше задължително) можеш много яко да им го ........

В магазина от който си взел нагревателя им напомни за тази комисия, ако и тогава не ти обърнат внимание хич не му мисли, пусни едно оплакване. Не е безмислено, хората си гледат работата. Въпроса не е заради 20-30 лв които си дал за нагревателя, въпроса е принципен!

http://www.kzp.bg/
Цитат на: NO CARRIER - 13.07.2007 23:05
А пубертетът не е лошо нещо, стига да зарежеш чекиите и да минеш на нещо истинско.  :-)
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.bgphoto.net%2Fphotos%2F6639%2Fo632740807782187500.gif&hash=b11becf546903bddec1630803a595a1cf0b39496

SERA

Здравей,

Съжалявам за случилото се. Няма случай да са спазени гаранционните условия и да не сме подменили/ремонтирали продукта.
Ако в нагревателя има вода ( дори само конденз ) подлежи на подмяна. Това разбира се при спазване на гаранционните условия - епруветката не е счупена и има касов бон.

За съжаление нямаме представител  в Пловдив, но утре ще отговоря за начина по който може да решим проблема.

Поздрави
Сера


yri

Явно проблема е в самият магазин - правят се на много велики, аз затова не пазарувам от тях. Решението както казах е комисията за защита на потребителите. Като им забият една солена глоба и ще си вземат поука (надявам се).
Цитат на: NO CARRIER - 13.07.2007 23:05
А пубертетът не е лошо нещо, стига да зарежеш чекиите и да минеш на нещо истинско.  :-)
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.bgphoto.net%2Fphotos%2F6639%2Fo632740807782187500.gif&hash=b11becf546903bddec1630803a595a1cf0b39496

korean

Още чакам за да чуя за решението на въпроса и ще се обадя не само при защита на потребителите

van40

Да не отварям нова тема искам да попитам Sera:Значи и аз имам нагревател Sera 300W и в него има конденз,но си работи без проблем от 2-3 месеца съм го видял а нагревателя е на 2 години. Това опасно ли е?

SERA

Цитат на: van40 - 31.03.2008 09:42
Да не отварям нова тема искам да попитам Sera:Значи и аз имам нагревател Sera 300W и в него има конденз,но си работи без проблем от 2-3 месеца съм го видял а нагревателя е на 2 години. Това опасно ли е?

Здравей,

Преди две години имахме нагревател с такъв проблем, но нагревателя беше в гаранция. Тогава писахме на Сера Германия. Този конденз не може да увреди нагревателя, защото той работи с датчик, а не с биметална пластина ( която ръждясва и не може да работи правилно ). Така, че този конденз не е опасен, но не би трябвало да го има и тогава сменихме нагревателя. Sera нагревателите са с 5 г. гаранция и ти може да го върнеш в магазина от който си го закупил. Гаранцията важи при наличие на касов бон.
Ако има проблеми с връщането, пиши.

Поздрави
Сера
: 31.03.2008г 10:10ч
Цитат на: korean - 30.03.2008 23:44
Още чакам за да чуя за решението на въпроса и ще се обадя не само при защита на потребителите

Здравей,

Моля, изпрати нагревателя по куриерска фирма Интрлогистика http://www.interlogistica.bg/about_bg.aspx, може да им се обадиш за да дойдат до вас да го вземат 0-700-12-144 на цената на един градски разговор. Изпрати го за наша сметка до гр. Варна, Западна промишлена зона, за Миазоо ООД.
Пак искам да напомня, че гаранцията важи при наличие на касов бон.
Съветвам те да го опаковаш добре и да кажеш, че е чупливо. Ще го маркират, като чупливо.

Поздрави
Сера

van40

Благодаря за изчерпателния отговор.Мисля,че щом този конденз не е опасен да си го оставя защото нагревателя си работи прекрасно. Подържа си градусите който съм му задал и не ми е създавал проблеми.