Автор Тема: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900  (Прочетена 7848 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Peza

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 600
  • Пол: Мъж
  • DIY ентусиаст!
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #15 -: 19.03.2012г 08:08ч »
Извинявам се за офтопика.

Аз пък ще се съглася с Nikiegni, На мен лично вече ми писна от разправии по разни неуредици. Такова размотаване и късане на нервите е, че вече съм на път да мина на принципа "ПРЕДАВАМ СЕ! Ще акам!". Няколко пъти вече си разговарям с разни комисии, парламентарни и не такива, по повод дефектни стоки, гаранции, ток, вода ... и в общият случай нещата се въртят около " така е написан закона, че е въпрос на добра воля" на продавачът/вносителя/дружеството. Като си сметна само разговорите по телефона колко ми излизат, без да броим времето и разкарването ...

Подай жалба, но не разчитай много на това. Дано си намериш резерви части.
Кеф цена няма! ... луд умора също ...!

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #16 -: 19.03.2012г 10:10ч »
Какво да кажа,жалба няма да подавам защото според мен няма смисъл.По важното е че филтъра не работи и ще ми донесе по големи проблеми.Типично по Български,дай да му изкърти ме зъбите първо с цена,после втори път като го принуди ме (породи липса на резервни части)да си купи цял филтър.

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #17 -: 19.03.2012г 11:11ч »
Ще е типично по български, докато се мисли по български "предавам се, сигурно няма да има смисъл"...
При една жалба, то поне трябва да реагират и да обърнат внимание на сигнала. Дори и нищо да не стане по посока на въпросния филтър и да се окаже, че търговеца ще се измъкне в случая заради въпросния хлабав закон. То ще му го начукат по няколко други закона, заради разни дреболии и документи в търговския обект, на който така или иначе ще трябва да направят проверка. Та нали и те трябва да отчитат дейност, ще му щракнат няколко глоби за разни глупости. И на тоя търговец отказаната гаранция ще му струва няколко хиляди и друг път ще мисли приоритетно, ако разбира се не си затвори мизерното магазинче след подобно щипване.  ;-)
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен Nikiengi

  • Интересуващ се
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 955
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #18 -: 19.03.2012г 13:01ч »
Ами трябва да призная, че по принцип Ицо е прав, ако всички скачаме и при най-малкото нарушение и търговците няма да са такива, лошото е че заради лоша слава на едни го отнасят и други, които по принцип са точни! Ама нали сме си Българи - 10% ще скочат, а другите ще си мълчат! Колега, опитай да си доставиш въпросните части по e-bay, дано там ги има, а докато чакаш може да включиш на входа на филтъра в аквариума една глава (powerhead) да ти върти водата през филтъра (ако той изобщо не може да работи де).

Неактивен Асен Евгениев

  • akapulko
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 4 577
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #19 -: 19.03.2012г 13:01ч »
За съжаление никой не дава гаранция за триещи се части, изпитвал съм го многократно на
свой гръб. И не е само за филтрите, във всички сфери е така. Брал съм ядове с автомобилни
части. Готов съм да поспоря дали е правилно, но е факт. Но най-тъжното е, че да се бориш
за правата си /дори и да спечелиш/, ти излиза многократно по-скъпо от самостоятелното
справяне с проблема.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Неактивен bustama

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 818
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #20 -: 19.03.2012г 15:03ч »
В гаранционната карта пише ли че ротора не влиза в гаранцията?

Цитирам: Гаранцията на важи за износващи се части;работно колело(ротор),и оста на помпата.Превод от руски,от дебелата книжка която ти я дават с филтъра.В Българския превод на гаранцията които е на листове формат А-4  липсва това изречение.

Щом в гаранцията на български не пише, то теб това те интересува. Там нали са сложили печат. На много продукти гаранцията според производителя е една година, но за да продават този продукт у нас, търговците трябва да осигурят две годишна гаранция. Пробвай се в магазина, от който си взел филтъра. Ако ти откажат, то спомени им за КЗП, ако това не помогне можеш с чиста съвест да си пуснеш една жалба. Пък пак си търси резервни части.  ;-)

Аз не мога да разбера, щом филтъра е в гаранция и в гаранци. карта на Български език не е споменато за ротора- защо няма да си търсиш правата?

Неактивен borracho

  • Discusfan
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 198
  • Пол: Мъж
бъди сеяч, а не разбирач!

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #22 -: 22.03.2012г 12:12ч »
Повярвайте колеги,права не се търсят толкова лесно.В момента имам поредния проблем с новия телефон(пише ме жалба),Трети месец не маже да се разберем с VIVACOM за месечната ми вноска(пише ме жалба),Проблем с филтъра(JBL)пише ме жалба.Колеги нали трябва да ходя и на работа :-) .А тези комисии са мани бегай.  Ротор намерих благодарение на Аквадизайн,Благодаря ти Бояне.

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #23 -: 22.03.2012г 12:12ч »
Ако това да не си търсиш правата ти е по-лесно... Това вече е по български.  ;-)
Пък ако няма възможност за ходене по разни места има и други начини. Само трябва да се поинтересува човек. Има поща, а понякога както и в случая може и от вкъщи.
Подаване на жалба
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен MariaR

  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 1
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #24 -: 22.03.2012г 16:04ч »
Здравейте, казвам се Мария и работя в САМ БС, вносител на JBL за България.

Истината е, че сме с JBL от 3 години на българския пазар и до момента, смело мога да заявя, че никога не е отказано съдействие на наш клиент, по какъвто и да е повод - основателен или не. Просто е трябвало са се обърнете към магазина, от където сте закупили филтъра и те да се свържат с нас. Така всичко щеше да бъде отдавна приключено. Може би обаче освен за всички негативни неща трябваше да споменете и че всъщност веднага след като разбрах за проблема Ви от Боян, още същия ден му занесох нов ротор, за да можете да продължите да използвате Вашия CristalProfi e 900.
Благодаря Ви, че сте избрали филтър на JBL и се надявам това недоразумение да не Ви е разочаровало.
Поздрави и приятна вечер!

Неактивен Асен Евгениев

  • akapulko
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 4 577
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #25 -: 22.03.2012г 17:05ч »
Това вече е друго нещо. *THUMBS UP*
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Неактивен Rainbow sid

  • Зоомагазин"Реинбоу"
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 440
  • Пол: Мъж
  • http://rainbowzoo.alle.bg/
    • http://rainbowzoo.alle.bg/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #26 -: 22.03.2012г 17:05ч »
Ние работим със "Сам БС" вече година, и никога не е имало проблем с каквото и да е.Хората са отзивчиви и коректни.
http://rainbowzoo.alle.bg/            Зоомагазин "Рейнбоу"

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #27 -: 23.03.2012г 07:07ч »
В случая благодаря и на Вас-САМ БС, разгледах сайта ви,но там нямаше раздел резервни части.Звъннах естествено и там от където съм купил филтъра и мисля че се сещате какъв е бил техният отговор за да започна тази тема.

Неактивен xoxi

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 860
  • Пол: Мъж
  • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
    • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #28 -: 21.11.2012г 14:02ч »
  Здравейте колеги да не отварям нова тема  ,аз също съм с канистър JBL CristalProfi e900 но напоследък стана доста шумен,и аз като колегата първо мислех че не е обезвъздушен но се оказва че е заминал ротора но и оста ми се струва износена,така че ако някой има идея от къде мога да си ги взема да свирка. Проверих в наши град няма никаде резервни  части  а канистъра е вземан от Германия.

Неактивен xoxi

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 860
  • Пол: Мъж
  • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
    • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #29 -: 01.12.2012г 13:01ч »
Намерих си филтъра работи като нов без грам шум  *YAHOO*  *YAHOO*

 

Related Topics

  Заглавие / Започната от Отговора Последна публикация
0 Отговора
2854 Прегледи
Последна публикация 09.10.2010г 18:06ч
от Svill
19 Отговора
10131 Прегледи
Последна публикация 30.03.2015г 21:09ч
от Caxapa
3 Отговора
2997 Прегледи
Последна публикация 05.12.2011г 23:11ч
от TiratroN
23 Отговора
8844 Прегледи
Последна публикация 28.04.2012г 23:11ч
от bad_dog
7 Отговора
2275 Прегледи
Последна публикация 24.11.2013г 22:10ч
от Misho97
6 Отговора
2803 Прегледи
Последна публикация 07.11.2014г 21:09ч
от Caxapa
17 Отговора
9134 Прегледи
Последна публикация 19.01.2019г 14:02ч
от mkolev
1 Отговора
314 Прегледи
Последна публикация 23.05.2019г 10:10ч
от bokich76



Преобразуване метрична - английска система
oF <=> oC in <=> cm G <=> L
Обем на аквариум
Дължина см
Ширина см
Височина см
L G
Тегло и обем на грунд
Дължина см
Ширина см
Височина см
кг л
Осветление
Обем л
Сила
Вт
Филтър
Обем л
min л/ч
З А Т В О Р И