Автор Тема: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900  (Прочетена 7849 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Колеги от 2 дни имам някакъв проблем с въпросния филтър.От главата се чува някакви звуци като щракане(както когато има въздух).Два дни го обезвъздушавам,но резултат няма,шума си остава.Възможно ли е да си е заминал ротора или оста му.Филтъра е работил около 2години.И евентуално от къде мога да закупя резервни части за JBL.

Неактивен zariio

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 3 106
  • Пол: Мъж
    • http://svetozarstefanov.com/
  • Skype: zariio
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #1 -: 14.03.2012г 18:06ч »
Разглоби го внимателно и разгледай оста за износвания по нея.Аз преди време имах един маратон който след две години работа оста му беше сериозно наръбена :-)

Неактивен qoke2

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 202
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #2 -: 14.03.2012г 18:06ч »
Според мен е по-скоро за почистване. Примерно ако си слагал активен въглен във филтъра и са попаднали частици някъде където не трябва. Погледни оста както колегата предложи и го почисти хубаво. Другият вариант за който се сещам, е да засмуква въздух някъде през входния маркуч или пластмасовите накрайници.

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #3 -: 14.03.2012г 22:10ч »
Днес го разглобях  няколко пъти,почистих го(няма чужди предмети около ротора),проверих и всички съединения,намазах о основното съединение с смазка.Но все тая.Луфта на оста и ротора е много малка,но я има и за това си мисля че проблема е от там.
: 14.03.2012г 20:08ч
Понеже го разглобих,колко време ще останат живи бактериите.Кофата си е пълна с аквариумна вода,ама няма циркулация.

Неактивен hends

  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 11
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #4 -: 15.03.2012г 10:10ч »
Колега, за нов ротор си.Моят се износи след 9 месеца работа. Знам и за други такива случаи, явно им е слабо място на тези филтри.

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #5 -: 15.03.2012г 14:02ч »
Дааа,ротора е.На оста и няма нищо.Докато си търся ротор подложих 2мм.пластмаса и всички шумове изчезнаха.

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #6 -: 16.03.2012г 20:08ч »
Така,да стане ясно на бъдещите потребители на марката JBL.Резервни части няма.Гаранцията (4г.)не важала за ротора.Честито.

Неактивен qoke2

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 202
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #7 -: 17.03.2012г 11:11ч »
Стига бе, ти ме утрепа! Аз съм с Е900 от 5-6 месеца и идната седмица щях да купувам два Е1500 ... От къде го разбра това че няма резервни части  и гаранцията не важи за ротора?

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #8 -: 17.03.2012г 20:08ч »
И тук е мястото, вносителя на марката JBL да внесе разяснение по въпроса.Нека всички го изискваме.

Неактивен zariio

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 3 106
  • Пол: Мъж
    • http://svetozarstefanov.com/
  • Skype: zariio
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #9 -: 18.03.2012г 07:07ч »
И тук е мястото, вносителя на марката JBL да внесе разяснение по въпроса.Нека всички го изискваме.

В гаранционната карта пише ли че ротора не влиза в гаранцията?

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #10 -: 18.03.2012г 08:08ч »
Щом е в гаранция, наклепай поне търговеца в КЗП.
Ротора не влизал не влизал в гаранцията... маркучите ли са им гаранционни... Търговеца е за таковане  *MODERATOR*
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #11 -: 18.03.2012г 14:02ч »
Цитирам: Гаранцията на важи за износващи се части;работно колело(ротор),и оста на помпата.Превод от руски,от дебелата книжка която ти я дават с филтъра.В Българския превод на гаранцията които е на листове формат А-4  липсва това изречение.

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #12 -: 18.03.2012г 14:02ч »
Щом в гаранцията на български не пише, то теб това те интересува. Там нали са сложили печат. На много продукти гаранцията според производителя е една година, но за да продават този продукт у нас, търговците трябва да осигурят две годишна гаранция. Пробвай се в магазина, от който си взел филтъра. Ако ти откажат, то спомени им за КЗП, ако това не помогне можеш с чиста съвест да си пуснеш една жалба. Пък пак си търси резервни части.  ;-)
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен Nikiengi

  • Интересуващ се
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 955
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #13 -: 18.03.2012г 20:08ч »
Щом в гаранцията на български не пише, то теб това те интересува. Там нали са сложили печат. На много продукти гаранцията според производителя е една година, но за да продават този продукт у нас, търговците трябва да осигурят две годишна гаранция. Пробвай се в магазина, от който си взел филтъра. Ако ти откажат, то спомени им за КЗП, ако това не помогне можеш с чиста съвест да си пуснеш една жалба. Пък пак си търси резервни части.  ;-)

Лошото е, че всичко това според мен е борба с вятърни мелници. Дано си намериш резервни части!  :-)

Неактивен zariio

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 3 106
  • Пол: Мъж
    • http://svetozarstefanov.com/
  • Skype: zariio
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #14 -: 18.03.2012г 21:09ч »
Цитат
Лошото е, че всичко това според мен е борба с вятърни мелници. Дано си намериш резервни части!  Усмивка

Не си много прав колега,значи ако наистина не го пише в гаранцията това колегата може да си търси правата.Точно пък КЗС си гледа раотата само им подай сигнал.Да не говорим че въпросния търговец ще му омекнат колената само ако му споменеш че ще подадеш сигнал :-)

Неактивен Peza

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 600
  • Пол: Мъж
  • DIY ентусиаст!
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #15 -: 19.03.2012г 08:08ч »
Извинявам се за офтопика.

Аз пък ще се съглася с Nikiegni, На мен лично вече ми писна от разправии по разни неуредици. Такова размотаване и късане на нервите е, че вече съм на път да мина на принципа "ПРЕДАВАМ СЕ! Ще акам!". Няколко пъти вече си разговарям с разни комисии, парламентарни и не такива, по повод дефектни стоки, гаранции, ток, вода ... и в общият случай нещата се въртят около " така е написан закона, че е въпрос на добра воля" на продавачът/вносителя/дружеството. Като си сметна само разговорите по телефона колко ми излизат, без да броим времето и разкарването ...

Подай жалба, но не разчитай много на това. Дано си намериш резерви части.
Кеф цена няма! ... луд умора също ...!

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #16 -: 19.03.2012г 10:10ч »
Какво да кажа,жалба няма да подавам защото според мен няма смисъл.По важното е че филтъра не работи и ще ми донесе по големи проблеми.Типично по Български,дай да му изкърти ме зъбите първо с цена,после втори път като го принуди ме (породи липса на резервни части)да си купи цял филтър.

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #17 -: 19.03.2012г 11:11ч »
Ще е типично по български, докато се мисли по български "предавам се, сигурно няма да има смисъл"...
При една жалба, то поне трябва да реагират и да обърнат внимание на сигнала. Дори и нищо да не стане по посока на въпросния филтър и да се окаже, че търговеца ще се измъкне в случая заради въпросния хлабав закон. То ще му го начукат по няколко други закона, заради разни дреболии и документи в търговския обект, на който така или иначе ще трябва да направят проверка. Та нали и те трябва да отчитат дейност, ще му щракнат няколко глоби за разни глупости. И на тоя търговец отказаната гаранция ще му струва няколко хиляди и друг път ще мисли приоритетно, ако разбира се не си затвори мизерното магазинче след подобно щипване.  ;-)
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен Nikiengi

  • Интересуващ се
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 955
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #18 -: 19.03.2012г 13:01ч »
Ами трябва да призная, че по принцип Ицо е прав, ако всички скачаме и при най-малкото нарушение и търговците няма да са такива, лошото е че заради лоша слава на едни го отнасят и други, които по принцип са точни! Ама нали сме си Българи - 10% ще скочат, а другите ще си мълчат! Колега, опитай да си доставиш въпросните части по e-bay, дано там ги има, а докато чакаш може да включиш на входа на филтъра в аквариума една глава (powerhead) да ти върти водата през филтъра (ако той изобщо не може да работи де).

Неактивен Асен Евгениев

  • akapulko
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 4 577
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #19 -: 19.03.2012г 13:01ч »
За съжаление никой не дава гаранция за триещи се части, изпитвал съм го многократно на
свой гръб. И не е само за филтрите, във всички сфери е така. Брал съм ядове с автомобилни
части. Готов съм да поспоря дали е правилно, но е факт. Но най-тъжното е, че да се бориш
за правата си /дори и да спечелиш/, ти излиза многократно по-скъпо от самостоятелното
справяне с проблема.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Неактивен bustama

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 818
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #20 -: 19.03.2012г 15:03ч »
В гаранционната карта пише ли че ротора не влиза в гаранцията?

Цитирам: Гаранцията на важи за износващи се части;работно колело(ротор),и оста на помпата.Превод от руски,от дебелата книжка която ти я дават с филтъра.В Българския превод на гаранцията които е на листове формат А-4  липсва това изречение.

Щом в гаранцията на български не пише, то теб това те интересува. Там нали са сложили печат. На много продукти гаранцията според производителя е една година, но за да продават този продукт у нас, търговците трябва да осигурят две годишна гаранция. Пробвай се в магазина, от който си взел филтъра. Ако ти откажат, то спомени им за КЗП, ако това не помогне можеш с чиста съвест да си пуснеш една жалба. Пък пак си търси резервни части.  ;-)

Аз не мога да разбера, щом филтъра е в гаранция и в гаранци. карта на Български език не е споменато за ротора- защо няма да си търсиш правата?

Неактивен borracho

  • Discusfan
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 198
  • Пол: Мъж
бъди сеяч, а не разбирач!

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #22 -: 22.03.2012г 12:12ч »
Повярвайте колеги,права не се търсят толкова лесно.В момента имам поредния проблем с новия телефон(пише ме жалба),Трети месец не маже да се разберем с VIVACOM за месечната ми вноска(пише ме жалба),Проблем с филтъра(JBL)пише ме жалба.Колеги нали трябва да ходя и на работа :-) .А тези комисии са мани бегай.  Ротор намерих благодарение на Аквадизайн,Благодаря ти Бояне.

Неактивен ico

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 1 060
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #23 -: 22.03.2012г 12:12ч »
Ако това да не си търсиш правата ти е по-лесно... Това вече е по български.  ;-)
Пък ако няма възможност за ходене по разни места има и други начини. Само трябва да се поинтересува човек. Има поща, а понякога както и в случая може и от вкъщи.
Подаване на жалба
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Неактивен MariaR

  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 1
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #24 -: 22.03.2012г 16:04ч »
Здравейте, казвам се Мария и работя в САМ БС, вносител на JBL за България.

Истината е, че сме с JBL от 3 години на българския пазар и до момента, смело мога да заявя, че никога не е отказано съдействие на наш клиент, по какъвто и да е повод - основателен или не. Просто е трябвало са се обърнете към магазина, от където сте закупили филтъра и те да се свържат с нас. Така всичко щеше да бъде отдавна приключено. Може би обаче освен за всички негативни неща трябваше да споменете и че всъщност веднага след като разбрах за проблема Ви от Боян, още същия ден му занесох нов ротор, за да можете да продължите да използвате Вашия CristalProfi e 900.
Благодаря Ви, че сте избрали филтър на JBL и се надявам това недоразумение да не Ви е разочаровало.
Поздрави и приятна вечер!

Неактивен Асен Евгениев

  • akapulko
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 4 577
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #25 -: 22.03.2012г 17:05ч »
Това вече е друго нещо. *THUMBS UP*
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Неактивен Rainbow sid

  • Зоомагазин"Реинбоу"
  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 440
  • Пол: Мъж
  • http://rainbowzoo.alle.bg/
    • http://rainbowzoo.alle.bg/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #26 -: 22.03.2012г 17:05ч »
Ние работим със "Сам БС" вече година, и никога не е имало проблем с каквото и да е.Хората са отзивчиви и коректни.
http://rainbowzoo.alle.bg/            Зоомагазин "Рейнбоу"

Неактивен mam4e75

  • Цветан
  • Пoтребител
  • ***
  • Публикации: 16
  • Пол: Мъж
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #27 -: 23.03.2012г 07:07ч »
В случая благодаря и на Вас-САМ БС, разгледах сайта ви,но там нямаше раздел резервни части.Звъннах естествено и там от където съм купил филтъра и мисля че се сещате какъв е бил техният отговор за да започна тази тема.

Неактивен xoxi

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 860
  • Пол: Мъж
  • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
    • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #28 -: 21.11.2012г 14:02ч »
  Здравейте колеги да не отварям нова тема  ,аз също съм с канистър JBL CristalProfi e900 но напоследък стана доста шумен,и аз като колегата първо мислех че не е обезвъздушен но се оказва че е заминал ротора но и оста ми се струва износена,така че ако някой има идея от къде мога да си ги взема да свирка. Проверих в наши град няма никаде резервни  части  а канистъра е вземан от Германия.

Неактивен xoxi

  • Потребител
  • *****
  • Публикации: 860
  • Пол: Мъж
  • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
    • https://www.facebook.com/groups/1862842760626111/
Re: Проблем с филтър JBL CristalProfi 900
« Отговор #29 -: 01.12.2012г 13:01ч »
Намерих си филтъра работи като нов без грам шум  *YAHOO*  *YAHOO*

 

Related Topics

  Заглавие / Започната от Отговора Последна публикация
0 Отговора
2854 Прегледи
Последна публикация 09.10.2010г 18:06ч
от Svill
19 Отговора
10131 Прегледи
Последна публикация 30.03.2015г 21:09ч
от Caxapa
3 Отговора
2997 Прегледи
Последна публикация 05.12.2011г 23:11ч
от TiratroN
23 Отговора
8844 Прегледи
Последна публикация 28.04.2012г 23:11ч
от bad_dog
7 Отговора
2275 Прегледи
Последна публикация 24.11.2013г 22:10ч
от Misho97
6 Отговора
2803 Прегледи
Последна публикация 07.11.2014г 21:09ч
от Caxapa
17 Отговора
9134 Прегледи
Последна публикация 19.01.2019г 14:02ч
от mkolev
1 Отговора
314 Прегледи
Последна публикация 23.05.2019г 10:10ч
от bokich76



Преобразуване метрична - английска система
oF <=> oC in <=> cm G <=> L
Обем на аквариум
Дължина см
Ширина см
Височина см
L G
Тегло и обем на грунд
Дължина см
Ширина см
Височина см
кг л
Осветление
Обем л
Сила
Вт
Филтър
Обем л
min л/ч
З А Т В О Р И