• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 20:59

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Проблем с филтър JBL CristalProfi 900

Започната от mam4e75, 14.03.2012 17:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Peza

Извинявам се за офтопика.

Аз пък ще се съглася с Nikiegni, На мен лично вече ми писна от разправии по разни неуредици. Такова размотаване и късане на нервите е, че вече съм на път да мина на принципа "ПРЕДАВАМ СЕ! Ще акам!". Няколко пъти вече си разговарям с разни комисии, парламентарни и не такива, по повод дефектни стоки, гаранции, ток, вода ... и в общият случай нещата се въртят около " така е написан закона, че е въпрос на добра воля" на продавачът/вносителя/дружеството. Като си сметна само разговорите по телефона колко ми излизат, без да броим времето и разкарването ...

Подай жалба, но не разчитай много на това. Дано си намериш резерви части.
Кеф цена няма! ... луд умора също ...!

mam4e75

Какво да кажа,жалба няма да подавам защото според мен няма смисъл.По важното е че филтъра не работи и ще ми донесе по големи проблеми.Типично по Български,дай да му изкърти ме зъбите първо с цена,после втори път като го принуди ме (породи липса на резервни части)да си купи цял филтър.

ico

Ще е типично по български, докато се мисли по български "предавам се, сигурно няма да има смисъл"...
При една жалба, то поне трябва да реагират и да обърнат внимание на сигнала. Дори и нищо да не стане по посока на въпросния филтър и да се окаже, че търговеца ще се измъкне в случая заради въпросния хлабав закон. То ще му го начукат по няколко други закона, заради разни дреболии и документи в търговския обект, на който така или иначе ще трябва да направят проверка. Та нали и те трябва да отчитат дейност, ще му щракнат няколко глоби за разни глупости. И на тоя търговец отказаната гаранция ще му струва няколко хиляди и друг път ще мисли приоритетно, ако разбира се не си затвори мизерното магазинче след подобно щипване.  ;-)
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

Nikiengi

Ами трябва да призная, че по принцип Ицо е прав, ако всички скачаме и при най-малкото нарушение и търговците няма да са такива, лошото е че заради лоша слава на едни го отнасят и други, които по принцип са точни! Ама нали сме си Българи - 10% ще скочат, а другите ще си мълчат! Колега, опитай да си доставиш въпросните части по e-bay, дано там ги има, а докато чакаш може да включиш на входа на филтъра в аквариума една глава (powerhead) да ти върти водата през филтъра (ако той изобщо не може да работи де).

Асен Евгениев

За съжаление никой не дава гаранция за триещи се части, изпитвал съм го многократно на
свой гръб. И не е само за филтрите, във всички сфери е така. Брал съм ядове с автомобилни
части. Готов съм да поспоря дали е правилно, но е факт. Но най-тъжното е, че да се бориш
за правата си /дори и да спечелиш/, ти излиза многократно по-скъпо от самостоятелното
справяне с проблема.
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

bustama

Цитат на: zariio - 18.03.2012 07:15
В гаранционната карта пише ли че ротора не влиза в гаранцията?

Цитат на: mam4e75 - 18.03.2012 14:16
Цитирам: Гаранцията на важи за износващи се части;работно колело(ротор),и оста на помпата.Превод от руски,от дебелата книжка която ти я дават с филтъра.В Българския превод на гаранцията които е на листове формат А-4  липсва това изречение.

Цитат на: ico - 18.03.2012 14:45
Щом в гаранцията на български не пише, то теб това те интересува. Там нали са сложили печат. На много продукти гаранцията според производителя е една година, но за да продават този продукт у нас, търговците трябва да осигурят две годишна гаранция. Пробвай се в магазина, от който си взел филтъра. Ако ти откажат, то спомени им за КЗП, ако това не помогне можеш с чиста съвест да си пуснеш една жалба. Пък пак си търси резервни части.  ;-)

Аз не мога да разбера, щом филтъра е в гаранция и в гаранци. карта на Български език не е споменато за ротора- защо няма да си търсиш правата?


mam4e75

Повярвайте колеги,права не се търсят толкова лесно.В момента имам поредния проблем с новия телефон(пише ме жалба),Трети месец не маже да се разберем с VIVACOM за месечната ми вноска(пише ме жалба),Проблем с филтъра(JBL)пише ме жалба.Колеги нали трябва да ходя и на работа :-) .А тези комисии са мани бегай.  Ротор намерих благодарение на Аквадизайн,Благодаря ти Бояне.

ico

Ако това да не си търсиш правата ти е по-лесно... Това вече е по български.  ;-)
Пък ако няма възможност за ходене по разни места има и други начини. Само трябва да се поинтересува човек. Има поща, а понякога както и в случая може и от вкъщи.
Подаване на жалба
Кръщаваш го, а то във водата пикае...

MariaR

Здравейте, казвам се Мария и работя в САМ БС, вносител на JBL за България.

Истината е, че сме с JBL от 3 години на българския пазар и до момента, смело мога да заявя, че никога не е отказано съдействие на наш клиент, по какъвто и да е повод - основателен или не. Просто е трябвало са се обърнете към магазина, от където сте закупили филтъра и те да се свържат с нас. Така всичко щеше да бъде отдавна приключено. Може би обаче освен за всички негативни неща трябваше да споменете и че всъщност веднага след като разбрах за проблема Ви от Боян, още същия ден му занесох нов ротор, за да можете да продължите да използвате Вашия CristalProfi e 900.
Благодаря Ви, че сте избрали филтър на JBL и се надявам това недоразумение да не Ви е разочаровало.
Поздрави и приятна вечер!

Асен Евгениев

Това вече е друго нещо. *THUMBS UP*
От всички удоволствия акваристиката е на второ място.
След определена възраст - на първо!

Rainbow sid

Ние работим със "Сам БС" вече година, и никога не е имало проблем с каквото и да е.Хората са отзивчиви и коректни.
http://rainbowzoo.alle.bg/            Зоомагазин "Рейнбоу"

mam4e75

В случая благодаря и на Вас-САМ БС, разгледах сайта ви,но там нямаше раздел резервни части.Звъннах естествено и там от където съм купил филтъра и мисля че се сещате какъв е бил техният отговор за да започна тази тема.

xoxi

  Здравейте колеги да не отварям нова тема  ,аз също съм с канистър JBL CristalProfi e900 но напоследък стана доста шумен,и аз като колегата първо мислех че не е обезвъздушен но се оказва че е заминал ротора но и оста ми се струва износена,така че ако някой има идея от къде мога да си ги взема да свирка. Проверих в наши град няма никаде резервни  части  а канистъра е вземан от Германия.

xoxi

Намерих си филтъра работи като нов без грам шум  *YAHOO*  *YAHOO*

Similar topics (5)

19928

Публикации: 6
Прегледи: 3417

1022

Публикации: 8
Прегледи: 3851

29952

Публикации: 9
Прегледи: 5867

59379

Публикации: 7
Прегледи: 4929

50649

Публикации: 17
Прегледи: 6984