• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
29.03.2024 01:03

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

зеленясал аквариум

Започната от vania78, 18.07.2019 19:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

vania78

Здравейте аз съм съвсем начинаеща в тази област и имам един проблем с водата. Аквариума ми е малък може би 10л или там някъде взехме го основно заради децата ей така докато им мине мерака, обаче въпреки че се старая да поддържам водата чиста убих доста(10-15) рибки основно гупи и хелери, по едно време имахме една хелерка дето трепеше всичко живо пуснато при нея. Проблема ми е следния преди време от магазина от който пазарувам си взех водорасло нямам никаква идея как се казва, плуваше по повърхноста на водата и се размножаваше изключително бързо и водата почна да зеленясва накрая се наложи да го изхвърля цялото защото и рибките умряха. Почистих аквариума, филтъра махнах камъчетата оставих само едно фалшиво водорасло, една голяма черупка от мида и две -три черупки от охлюви, взех друго растение дънно с дълги листа мисля че е Криптокорина. Растението след време започна сякаш да гние и пак го изхвърлих а аквариума беше ужасно зеленясал ползвах Algin но без резултат. Сега отново е зелено всичко, рибките са данио 2 броя, а зеленото не е като на дъното на бутилка с вода примерно а едно наситено ярко зелено което изглежда все едно си боядисал всичко вътре, а по пласмасовото водорасло все едно има паяжини. Дайте съвет какво да правя?
Стана малко дълго за което се извинявам

hip9

Здравей, моят съвет е да прочетеш за начало Често задавани въпроси от изкачащото меню в ляво. Това ще ти помогне да си обясниш как стоят нещата в една затворена система, като аквариума.

Similar topics (5)

49768

Публикации: 4
Прегледи: 2935

56403

Публикации: 3
Прегледи: 2198

54423

Публикации: 1