• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 14:26

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Некоректни членове

Започната от NO CARRIER, 07.05.2009 21:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

iivs

Въпрос на гледна точка и на впечатления аз от владо съм поръчвал два пъти риби втория път едните от рибите специално Велиферите дойдоха в окаяно състояние, което им състояние ме съмнява да е само от транспорта. Другите  риби изглеждаха ок но една по една се поспоминаха, може би причаната да е в мене не знам,въпреки че в него има доста риби които си живеят от 2 години и са в перфектно здраве ,може би е въпрос на параметри  и за това не обвинявам никого нито съм писал негативни коментари нето съм се разправял както риби мрат и растения изгниват]

bunzip2

Сравнението е неуместно. Едното е риба, там транспорта може да травмира сериозно животното и да пристигне дори мъртво. Животни е забранено да се изпращат по куриерски фирми. За това всеки си носи отговорността. Аз като служител в куриерска фирма, заставам твърдо зад мнението си, че фирмата има вътрешен правилник и не приема пратки с подобно съдържание, защото няма как да усигури необходимите условия за транспорт на животното. За това си има други части фирми, които никой не ползва обаче, защото излиза нерентабилно. Всеки случай на смърт или травма на животно при транспорт, си е за сметка на главите дето са го пуснали/поръчали.
И пак казвам, че сравнението е неуместно, защото едното е изпратено в изрядно състояние (ако мога така да се изразя) или ако не, то това няма как да бъде доказано и не може да се има претенции за това, защото всеки е наясно как се транспортира риба и е наясно с рисковете.. и че благодарение на транспорта може да пристигне в травмиран/стресиран/окаян вид.
За другото обаче, просто е ясно, че е изпратено така. Най-вероятно недоглеждане.
Става дума за различни неща!

Здравков

Не е истина хората за какви глупости правят от мухата динозавър....  =-O А последното изказване на "глобалния модератор" направо ме шашна....  *offtopic

Virosss

Цитат на: iivs - 16.10.2014 00:26
Въпрос на гледна точка и на впечатления аз от владо съм поръчвал два пъти риби втория път едните от рибите специално Велиферите дойдоха в окаяно състояние, което им състояние ме съмнява да е само от транспорта. Другите  риби изглеждаха ок но една по една се поспоминаха, може би причаната да е в мене не знам,въпреки че в него има доста риби които си живеят от 2 години и са в перфектно здраве ,може би е въпрос на параметри  и за това не обвинявам никого нито съм писал негативни коментари нето съм се разправял както риби мрат и растения изгниват]

Съгласен съм до някъде, но само донякъде. Рибките са доста по-чувствителни от растенията по мое мнение и ако бяха рибки, вероятно нямаше да е усъмня, че са изпратени в такова състояние, но това са растения. Погледни Анубис-а и ми кажи с ръка на сърцето, че е възможно за по-малко от 20 часа да се образуват такива големи черни петна, та дори някой от листата да са така оръфани, сякаш някоя коза ги е дъфкала.

След като виждам, че има и доволни хора, купували от неговите растения, моите предположения се свеждат до:
- Недоглеждане при изпращането на пратката (честно казано това най-малко ме съмнява, понеже се забелязва достатъчно добре);
- Чисто и просто опит да ми пробута растения, които не са в добър търговски вид, понеже още преди да поръчам растенията му обясних, че не разбирам и го моля за съвет какви растения са подходящи за моят аквариум.

Интересно е и как същото растение го поръчах и от wwladoo и пристигна за същото време (даже май и по-рано от него го е изпратил) и няма една точица и драскотинка по листата?!? Единствената разлика е, че растенията които беше ми пратил wwladoo бяха в ръкав пълен с вода, така, че да стоят в нея, въпреки, че когато разопаковах растенията на svetlio3390, те бяха също добре влажни.

Глупаво е да се смята, че аз съм решил едва ли не да злепоставям въпросният търговец с някаква цел, отново по няколко причини:
- Нов потребител съм в форума и не познавам никой от него, съответно нямам вземане-даване с никого, така, че да съм решил да му правя сечено;
- Когато поръчах растенията от svetlio3390, поръчах растения и от още 2-ма потребителя тук. Трите пратки пристигнаха днес. Защо само от svetlio3390 се оплаквам? Ако имах някакъв скрит замисъл, нямаше ли да изрева и от другите двама?

Здравков

Цитат на: bunzip2 - 16.10.2014 00:39
Сравнението е неуместно. Едното е риба, там транспорта може да травмира сериозно животното и да пристигне дори мъртво. Животни е забранено да се изпращат по куриерски фирми. За това всеки си носи отговорността. Аз като служител в куриерска фирма, заставам твърдо зад мнението си, че фирмата има вътрешен правилник и не приема пратки с подобно съдържание, защото няма как да усигури необходимите условия за транспорт на животното. За това си има други части фирми, които никой не ползва обаче, защото излиза нерентабилно. Всеки случай на смърт или травма на животно при транспорт, си е за сметка на главите дето са го пуснали/поръчали.
И пак казвам, че сравнението е неуместно, защото едното е изпратено в изрядно състояние (ако мога така да се изразя) или ако не, то това няма как да бъде доказано и не може да се има претенции за това, защото всеки е наясно как се транспортира риба и е наясно с рисковете.. и че благодарение на транспорта може да пристигне в травмиран/стресиран/окаян вид.
За другото обаче, просто е ясно, че е изпратено така. Най-вероятно недоглеждане.
Става дума за различни неща!
Съгласен съм с теб колега! като се има предвид, че тази събота ми се случи за 3-ти път тази година твоите колеги или да ми загубят пратката или да я пратят в някой друг град вместо в този в който я чакам, то значи тези рибки направо не ги виждам. :)

Caxapa

Цитат на: Иван Петров - 16.10.2014 00:55
Не е истина хората за какви глупости правят от мухата динозавър....  =-O А последното изказване на "глобалния модератор" направо ме шашна....  *offtopic
Кое те шашна?Това, че съм ви казал да си стягате обявите и да давате описние на това коеето предлагате ли? 
Колкото до кифлите на баба ми съм си позволил  малка фриволност но ако нещо се чуствш лично обиден  от уменията на баба ми която оддавна не е на този свят но наистина бе поканена в хлебозавода  Анкер във Виена да види иразгледа производствената линия... се извинявам.

iivs

Не защитавам никой, просто споделям мнение а и това че има дупчици не мисля че е кой знае какъв проблем поради простата причина че растението при смяна на аквариума в повечето случай хвърля старите листа в периода на адаптация към новите параметри.А на риби от 12 часа транспорт не вервам да им хлътнат коремите получавал съм доста пъти риби по куриер и не е имало проблем.

Aronax

Аз искам да кажа, че единия ми аквариум е само с анубиаси купувани от Svetlio3390 и всичките изглеждаха супер като ги взех от него, да не говоря, че растат като луди. *bg* Също така се съмнявам да е искал да пробута лоша стока на колегата тъй като не разбира. И аз не разбирах и съм му звънял и в 10/11/12 часа през нощта след като съм видял нещо, което ме е стреснало в аквариума. Никога не ми е отказал да ми даде съвет или каквато и да е друга помощ. Много съм доволен от растенията му и занапред ще купувам от него.

П.П. Не го пиша това с цел да го защитавам а просто изразявам личното си мнение.

Поздрави *privet*

Virosss

Цитат на: iivs - 16.10.2014 10:02
Не защитавам никой, просто споделям мнение а и това че има дупчици не мисля че е кой знае какъв проблем поради простата причина че растението при смяна на аквариума в повечето случай хвърля старите листа в периода на адаптация към новите параметри.А на риби от 12 часа транспорт не вервам да им хлътнат коремите получавал съм доста пъти риби по куриер и не е имало проблем.
Може наистина да не е кой знае какъв проблем, но е факт, че стоката не е в търговският вид в който е представена стоката в темата с обявата. Това е вид подвеждане на крайният клиент. За теб може това да е без значение, но за мен има значение, защото предполагам, че едно подобно състояние повлиява и на адаптацията на растението (тук може и да не съм прав, но по пътя на логиката, когато едно растение е в добро здраве, предполагам ще се адаптира много по-бързо от едно растение, което не е ок).

Смятам се за коректен и разбран човек и ако момчето просто беше се извинило щяхме да се разберем и нямаше да се изписва една камара глупости.

svetlio3390

Цитат на: bunzip2 - 16.10.2014 00:06
Преди да се изпрати нещо, за да са коректни отношенията:

Продавачът като коректен такъв, е длъжен да изпрати това, което продава във вид, какъвто е в обявата.
За всяко несъответствие, редно е да бъде уведомен купувачът.
Ясно е, става въпрос за частен случай, но честно казано, чета по-скоро нападки към купувача, и честно казано това е по български, да не паднем по-гръб. Повече от ясно е, че въпросното растение не е пострадало при транспорта и се е получило по-скоро недоглеждане при изпращането. Но, това не е оправдание. Аз също купувам и продавам растения в този форум, както съм продал и на въпросния колега купувач в случая. И не съм си позволил да изпратя нещо, без да се уверя, че е във вида от обявата!
Не съм пазарил от колегата svetlio3390 и от собствен опит не мога да коментирам. Но в случая, ситуацията е достатъчно ясна.
Подобно враждебно отношение спрямо клиента, най-малкото не е коректно!
Не виждам каква "другата цел" на колегата Virosss, както беше изразено в горен пост. За мен човекът си защитава интереса, защото дори и за малко пари... все пак си плащаш и е редно да получаваш качеството, за което си плащаш!

П.П: Нямам пристрастия, горното да не се чете като нападка. Поста ми е напълно обективен!!!

П.П2: Управдание от сорта на "това е жива стока", и че това е нормално - не е меродавно в случая.
Не става въпрос за риба, става въпрос за растение. От холандия до българия е възможно да се получи това, но от транспорт в страната за 10-тина часа, това управдание звучи несериозно и изсмукано от пръстите. Оглеждайте си стоките каро продавате. И аз да бях в тази ситуация, нямаше да се чувствам добре, при положение, че плащам едни пари за едни растения, на една марка...

Само един кратък отговор, ти като служител в еконт как даваш експертно мнение затова кое е жива стока и кое не, ще ти снимам кашоните, в които пристигат да видиш дали на пише LIVE AQUATIC PLANTS(Живи аквариумни растения) и биват специално бързо обработвани от митничари и от фитоконтрол .
Вашата компания не еднократно ми е доставяла стоките смачкани със счупени кутии, измръзнали и прочие
Растенията са жива стока и то много бързо разваляща се. И пратките от Холандия и Дания пристигат със самолет за 5 часа, а тези от Азия за 20тина нали да уточня, доста по бързо и при температури  между 20-24 градуса в специални отделения за съхранение.
Второто нещо, което е много важно, че аз растение в такъв вид никога не съм изпращал и никога не бих изпратил, тъмните петна по анубиаса се получават при измръзване после се късат или стават на дупки и все пак този вид на растението не би застрашил оцеляването.  И специално предложих на колегата да му бъде изпратен нов анубиас или да му бъдат върнати парите, въпреки че не поемам вина за растението, защото аз дори нямам растения в такъв вид в нито 1 от аквариумите/паладариумите ми, много са хората идвали в нас, които знаят това.

Caxapa

Да спрем вече предлагам. Достатъчно си почесахме езиците.  В правилата си пише как трябва да бъдат оформени обявите- с актуални снимки  и дистатъчно пълна информация за да може евентуалният клиент да добие представа за предлаганата стока. Надявам се да не разпъваме повече локумите по случая!

niki_o

Нещо не разбрах,а изгубих 40 мин. сутринта  и 20 сега да прочета темата.Проблема е че анубиса е кофти-видимо е и по мое  скромно мнение не е от измръзване.Проблема ми е последния пост-а именно как колегата който 3 страници се оправдава за изпратената стока(всеки прави грешки) накрая казва ,че дори няма такава стока ,но е предложил да изпрати същата на потърпевшия или да му върне парите.Или аз съм се напил отг 3.30 сутринта или нещо не се връзва *dontknow*

Virosss

@svetlio3390, добре хайде да се разберем така и да приключваме с излишните спорове.

Прати ми въпросното растение в вида в който е на снимките в обявата безплатно и за твоя сметка. Снимай го ако искаш при самото пращане и като пристигне при мен, аз също ще пусна снимки за да докажа, че това което се е случило при мен е прецедент и се е случило някакво объркване.

Също така ме устройва вариант в който да речем, ако растението на оцелее за определен и разумен срок, определен от теб, то тогава да обещаеш, че ще ми изпратиш същото растение в приличен вид.

Така устройва ли те?

svetlio3390

Цитат на: Virosss - 16.10.2014 11:49
@svetlio3390, добре хайде да се разберем така и да приключваме с излишните спорове.

Прати ми въпросното растение в вида в който е на снимките в обявата безплатно и за твоя сметка. Снимай го ако искаш при самото пращане и като пристигне при мен, аз също ще пусна снимки за да докажа, че това което се е случило при мен е прецедент и се е случило някакво объркване.

Също така ме устройва вариант в който да речем, ако растението на оцелее за определен и разумен срок, определен от теб, то тогава да обещаеш, че ще ми изпратиш същото растение в приличен вид.

Така устройва ли те?
Ами аз още вчера казах, че ще го направя при желание от твоя страна. За мен спора е приключен и излишен още след първия ми отговор по случая. Пратката ще бъде пусната днес.

Virosss

Ок, като пристигне ще я снимам отново и ще предоставя снимки и ще поднеса своите извинения, ако всичко е коректно.