• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 15:25

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Коректно отношение на Antuni

Започната от kojuharov, 26.02.2018 23:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kojuharov

26.02.2018 23:02 Last Edit: 27.02.2018 10:00 by kojuharov
Здравейте,

Искам да изложа накратко отношението, което получих от търговеца Antuni. Поръчах си аквариум 100 л. с вграден заден съмп. Преди поръчката, търговеца искаше капаро 20%, по свое желание преведох цялата договорена сума. Преди поръчката, търговеца ми обясни, че няма проблем да поеме изработката, но ще ме забави м/у 10 и 15 дни, защото към момента завършва цял сет. На 6-7 ден ми звънна за да уточним детайлите по съмпа. Интересното е, че аз бях измислил няколко особености, които вдигаха цената на аквариума, а той противно на общоприетото ми обясни, че е напълно излишно да давам допълнителни пари за нещо, което няма да използвам. След няколко дни ми звънна, за да каже, че поръчката е готова. Аквариума пътува по ДиД Експрес(от Офис до Офис).
При получаването, аквариума беше счупен. Свързах се още в офиса на куриера с Antuni и обясних ситуацията. Веднага реагира, като ми каза да не плащам нищо и да върна аквариума обратно. Проблема с куриера бил негов и ще получа поръчката си изрядна в най-кратки срокове.

Предвид факта, че това е поредния ми аквариум от него, искрено се радвам на коректното му отношение.

rakim

540л Южна Америка