• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 18:40

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Аквариум за мъжки Бети

Започната от Aquafen, 15.10.2012 21:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Aquafen

Здравейте, аз съм начинаещ акварист. Много ми се иска да си взема няколко мъжки бети, и за целта ми е необходим подходящ аквариум. Имам няколко идеи за изработката му, навярно коя от коя по-грешни, но все пак ще ги споделя, надявам се да ми помогнете с опита си и да ми кажете дали ще се получи. Имам няколко варианта и нчколко въпроса:

1 вариант, издължен аквариум, разделен на 4 сектора (клетки) с мрежа, отзад мисля да сложа също мрежа зада ми остане празно място между нея и задното стъкло на аквариума където да сложа вътрешен филтър и нагревател. На тази СЛОЖНА АРХИТЕКТСКА СКИЦА  :-[ съм схематизирал каква ми е идеята. Това е аквариума погледнат отгоре. Само внимавайте някой да не припадне като я види.


2ри вариант, същия като първия но преградите са не от мрежа а от плексиглас с дупки или стъкло с дупки, за да циркулира водата

3ти вариант, пак като първия но тук имам съвсем струвамисе глупава идея: преградите са плътни,от стъкло, само отдолу се оставя тясно пространство, между тях и дъното на аквариума за да са свързани отделните клетки. Филтъра ще трябва при този вариант да е само помпа и кутия с филтърна материя. Та тази кутия е с два отвора през които навлиза водата, в тях обаче влизат маркучи които довеждат вода от отделните клетки, съответно и изхода с филтрираната вода също е с маркучи отвеждащи филтрираната вода до клетките.

маркучите които всмукват водата към филтъра трябва да са заровени под малко едър грунд (като сифон *ROFL* ), изходящата от филтъра вода се връща на повърхността на водата в клетките, като по този начин движи и аерира водата.