• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 22:29

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Tetra Tec 1200 - мнения за ходене по мъките.

Започната от kolaksazov, 24.03.2009 21:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kolaksazov

 Филтъра е закупен от магазин Зоомания Велико Търново с три годишна гаранция.На втората седмица протече неумолимо от едната закопчалка точно над надписа TETRA.Сега започва ходенето по мъките.От 20години хоби ми е акваристиката и фирмата  TETRA за мен е била №1 в ЛЮБИТЕЛСКАТА акваристика и по специално в храните.Явно в обурудването, което поръчват в братски Китаи са назад.Сигурно изгорях с една мечта да имам и аз канистър.Ако има друг път ще е ATMAN поне да е китайско.

chaykov

при затваряне е хубаво гумата да се намаже с лубрикант... иначе може да се скъса при затваряне и да започне от там да тече... и аз изтръпнах като видях капка но се оказа че не съм закопчал добре модула с крановете както трябва...
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят. Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!



https://s1.postimg.org/43tluyw8fj/aqua.jpg[/url]

kolaksazov

Добре де той работи 2 седмици без проблем, без да е пипан откъде е този теч.И тя не е ли фабрично намазана  след ката филтъра е пълен комплект?Би ли споделил с какво по - точно мажеш гумата.

ogogogo

И най-дългия път започва с една крачка!
http://i629.photobucket.com/albums/uu14/ogogogo_photo/1-11.jpg

panchopan

Цитат на: ogogogo - 24.03.2009 22:41
С гел за анален секс. :-D

Колегата е сериозен. Абе кой с каквото има под ръка. Аз използвах дерматологичен вазелин. Имах напукани устни.
Явно колегата е имал други нужди :-)

Бас хващам че е от дефектната серия.
Абе защо не четете преди да си купите. Сега поне има информация. Стига да знаеш как да я наериш.
Връщай и си взимай парите. Или смени за Ехейм 2228 с доплащане. По-добре.
- Има си правила - не можете да използвате магия срещу граждани! - кресна търговецът.
Архиканцлерът Ридкъли щракна с пръсти и отвърна:
- Абе, аз винаги съм ги смятал по-скоро за общи напътствия...
А търговецът изквака и заподскача по улицата.

oko

а как да разберем коя е дефектната серия и коя не е

Kreatincho

Във вазелина има някаква съставка,където разяждала гумата...Мисля,че Дефламол можеше да се използва(поправете ме ако греша).Иначе моите Тетри бяха смазани или поне като ти монтирах имаха нещо мазно по оплътненията.
Все пак трябва да знаеш,че сервизите на Тетра в БГ са ад и почва едно мотане и стоене без филтър.Ако си по-сръчен виж откъде тече точно,виж размера на оплътненията и си закупи и ги смени.
За съжеление аз когато прочетох за тия кусури вече 2та филтъра стояха в хола ми  *CRAZY*  *ROFL* ,но пък за Ехайм не ми се даваха пари... *bg*

ogogogo

Сигурно един на 200-300 филтъра протича а вие оревахте форума.
След като е в гаранция трябва да занимаваш с тая работа магазина
от който си го купил а не форума.
Не е проблем че е протекъл филтъра,а че е кофти сервиза,сигурен съм
че протекли филтри има от всички марки.
panchopan ,а на тебе от какво ти се напукаха джуките *CRAZY*
И най-дългия път започва с една крачка!
http://i629.photobucket.com/albums/uu14/ogogogo_photo/1-11.jpg

FHM

Като ви чета дерзанята се чуствам касметлия.  *YAHOO*

pe6o_hristov

бях писал че един филтър протече
след около 15 дена го замениха с нов
и след около 10 дена и той протече
не искам да занимавам форума най малко теб
просто хората трябва да знаят кое оборудване е боклук и да си правят сами извода
някои не заслужават да печелят от стоката си

ogogogo

Пешо,ако протече радиатора на чисто нов Мерцедес значи марката
е боклук така ли?
По същия начин ти казвам че аз имам Тетрата от година и половина и
и няма абсолютно нищо,като съм далече от мисълта че е най-качествената
фирма.
То затова има евтини и скъпи стоки.
Всички искат да купят евтинко пък и качествено и без кусури.
Е такова нещо няма.
Като нямаш пари за Ехайм или не ти се дават ще мажеш като луд
с вазелини,смазки и грес. *ROFL*
И най-дългия път започва с една крачка!
http://i629.photobucket.com/albums/uu14/ogogogo_photo/1-11.jpg

bigbeer

Аз си оставам фен на Тетрата.. със или без грес! Карам корейска кола.. и съм доволен ;)

NO CARRIER

https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

iek

За гумените уплътнения ви трябва това: http://www.dowcorning.com/applications/search/default.aspx?R=392EN&DCCSF=253EN, потърсете представителя на въпросната фирма.

Специално за собствениците на Тетра препоръчвам тази опаковка: http://www.ellsworth.com/display/productdetail.html?productid=342&Tab=Vendors
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.picvalley.net%2Fu%2F2208%2F1917414027553980219.BMP&hash=784362fa9da653eaccba4962af3616b5dc0d0591

Живко

Малко се прекалява с отрицателните рецензии.
Уплътненията са консуматив и се сменят всичките за 10 мин. В магазината мрежа се продават най-различни уплътнения и комплекта за един канистър ще излезе има няма 3-4 лв.

Вярно е. Абсолютно досаден проблем, удрящ здраво по реномето на марката, но се решава за нула време. Тетра се излагат, като ползват уплътнения с безобразно ниско качество.
Никой не се е родил научен.

Joro Vn

      Като пишете за лубриканди от SEX-SHOP, машинни греси и др. смазочни материали, поне някой има ли информация как се отразяват те на каучуковите уплътнения при продължителен контакт с тях?! Оттук може да тръгнат доста погрешни действия. Аз лично бих гарантирал за обикновен вазелин- за 20-на години употреба по каучук не съм имал проблеми с нито едно приложение. Класиката си остава силиконова смазка- течна или като гел /грес/. Продава се по магазини за електронни компоненти- около 2 лв/бр. И горния линк сигурно не е за отхвърляне, ама ще ми е крайно любопитно да видя кой ще си вземе бака 18 кг само да си смазва канистъра.  :-)

panchopan

Цитат на: ogogogo - 24.03.2009 23:31
panchopan ,а на тебе от какво ти се напукаха джуките *CRAZY*

Хаха - това беше добро :-)
*DRINK*

Тетра да вземат да инвесторат малко време в образоване на продавачите дето им продават филтрите как да се оправят бързо и лесно за да не се оплакват толкова много клиентите им. Защото си е срамота това тяхното. Никой не им е длъжен сам да може да си сменя уплътненията.
- Има си правила - не можете да използвате магия срещу граждани! - кресна търговецът.
Архиканцлерът Ридкъли щракна с пръсти и отвърна:
- Абе, аз винаги съм ги смятал по-скоро за общи напътствия...
А търговецът изквака и заподскача по улицата.

spetsa

При увеличаването на дължината на маркучите на Тетра се получва по-голямо налягане и течове.Ако са стандартните маркучи не мисля че има проблеми.Лично аз съм с такава кофа в къщи и нямам абсолютно никакви проблеми,за разлика от сера ... На мнение съм че тетра са и по-добре направени от прехвалените Ехайм  ;-)

discus

Цитат на: spetsa - 25.03.2009 21:57
При увеличаването на дължината на маркучите на Тетра се получва по-голямо налягане и течове.Ако са стандартните маркучи не мисля че има проблеми.Лично аз съм с такава кофа в къщи и нямам абсолютно никакви проблеми,за разлика от сера ... На мнение съм че тетра са и по-добре направени от прехвалените Ехайм  ;-)

Че всеки има мнение съм съгласен, но е хубаво да се обосноваваме. Не виждам как ще увеличиш налягането с удължаване на мъркучите, по скоро обратното. Относно тетра - ехеим ще те питам само колко ехеима си използвал та правиш туй заключение. *DRINK*

Joro Vn

ЦитатПри увеличаването на дължината на маркучите на Тетра се получва по-голямо налягане и течове.
ЦитатНе виждам как ще увеличиш налягането с удължаване на мъркучите, по скоро обратното.
Значи ако приемем, че увеличаването на дължината става без промяна на кота /височина/, на теория би трябвало наистина да се увеличи налягането, но само в нагнетателния маркуч. Т. к. маркуча се явява линейно съпротивление, при много големи дължини, определен диаметър и скорост на флуида това съпротивление се явява като загуба на скорост, респ. дебит. Горе- долу ситуация като да се затвори кранчето на изхода на помпата. Според една работна диаграма на турбопомпа /т.н. Q-Н характеристика/ при загуба на дебит се увеличава налягането- работната точка се премества наляво и нагоре по кривата. И оттук идва улеличаване на налягането в нагнетателния клон на системата. На практика това едва ли може да се получи при аквариумните филтърни системи, защото увеличаването на дължината трябва да е доста осезателно- да се кажа десетина метра. Но тогава може да се получи и друг ефект- помпата да започне да кавитира от увеличената дължина на смукателната част, която също се явава като съпротивление. Само че това съпротивление в крайна сметка води до увеличаване на т.н. NPSH. До тук обаче ще спра, че ще отидем вече към други измерения.  :-)
    Увеличаване на налягането в канистъра може да се получи при голяма височина в котите на аквариума и канистъра, но това също е трудно постижимо на практика и нереалистично.


Живко

Никой не се е родил научен.

kolaksazov

Филтъра е на 30см под аквариума със стандартните маркучи,уплътнението беше фабрично намазано,намазах го пак и тече ли,тече утре ще го връщам в магазина, от там ще го пращат в Румъния(не е шега -фирмата вносител е румънска) и най-рано след месец ще го върнат????? По тази логика с налягането, ако затворииш крановете след като работи трябва на се пръсне...

Joro Vn

     Ако става дума за увеличаване на налягането при аквариумни помпи, то е минимално, от порядъка на стотни или десети от бара. Нищо сензационно не може да се очаква и няма нужда от евакуация.  :-)   
   
ЦитатПо тази логика с налягането, ако затворииш крановете след като работи трябва на се пръсне...
kolaksazov, това е твоята логика може би, но е грешна. Нормално проектирана ТУРБОпомпа не може да се пръсне при затворена нагнетателна система. Това може да стане при бутална или друг тип помпи. При такова стартиране ще се получи максимално възможно налягане, което може да осигури помпапа според работната си характеристика, нулев дебит, минимална консумация на електроенергия /ток/. Това е режим, който се препоръчва при пускане на системи с турбопомпи. Но не се препоръчва за повече от няколко минути, защото цялата физическа работа, която върши помпата, не отива за транспортиране на флуида, а се отделя във вид на топлина в работната камера на помпата. Топлината се получава от триенето на едно и също количество флуид по повърхнините на работното колело. В един момент течността в тази камера може да започне да кипи, което ще доведе до кавитация на помпата. Преди това може да се получат и други неприятни ефекти от прегряване.
    Ще моля да прекратим вече постовете, които не са по темата.




barabata

Накратко казано за да разберат и по-малките центробежната помпа е една въртележка в която ако няма парапет - падаш при завъртане (дупката през която излиза водата от помпата).  А ако има парапет се въртиш вътре докато ти стане  :-! (така де на двигателя да му стане така - колкото е по-слаб двигателя толкова повече време трябва да върти на празен ход за да загрее чак толкова) .
Горчивината от лошото качество остава дълго след като сладостта от ниската цена е свършила.

Similar topics (5)

53196

Публикации: 8
Прегледи: 4394

11444

Публикации: 4
Прегледи: 2751

12357

Публикации: 5
Прегледи: 3869

2807

Публикации: 5
Прегледи: 4701

58422

Публикации: 12
Прегледи: 5736