• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
24.04.2024 01:26

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

някой с опит в www.petshop1.com

Започната от theater, 10.05.2006 19:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

zambo

Цитат на: uzn1 - 03.06.2010 21:36
Здравейте
,
имали възможност да си поръчам рибки и като ми ги доставят те да не са живи ?
Случва се при транспорт да умре някоя и друга риба , но това е доста рядко явление . Риск винаги има , но при доставка в страната ,вероятността да умре при транспорта е много малка .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

uzn1

А ако умре тази рибка пак ли се заплаща или ?? Какво се прави в този случай ?
Съдбата води желаещите и влачи нежелаещите

zambo

Цитат на: uzn1 - 04.06.2010 20:21
А ако умре тази рибка пак ли се заплаща или ?? Какво се прави в този случай ?
Ако пристигне мъртва или в недобро здравословно състояние направи рекламация . Може да ти изпратят друга риба или да ти върнат парите , ако си я платил .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

uzn1

Meрси за отгогорите zambo  ще ги имам в предвид  *THUMBS UP*
Съдбата води желаещите и влачи нежелаещите

koceto1122

Защо просто не се обадите по телефона и така да си поръчате стоките аз лично така правя питам кога ще пратят стоката и си правя сметка дали да я поръчам или не а така с тези колички заявки регистраций чакане ама дали ще ми го пратят дали са получили заявката и още един куп грижи...звъниш и поръчваш това е най-удобно според мен.
Поздрави

Similar topics (2)

12754

Публикации: 5
Прегледи: 4472