• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
18.04.2024 06:01

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

някой с опит в www.petshop1.com

Започната от theater, 10.05.2006 19:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

theater

Здрасти на всички.
В понеделник реших да се регистрирам на въпросния сайт, но нещо очаквания мейл с парола стана като "от умрял писмо".
Писах мейл на контактите от сайта им - същата работа.
Някой има ли идея какъв им е шибания проблем и по какъв друг начин мога да се свържа с този онлайн магазин?  :evil:
140л - харацини
http://starividri.org

van40

Фирмата няма да извършва доставки в периода 07.05. до 14.05 включително. Иначе аз съм много доволен от тях.

Boby_

По мои впечатления се бавят доста, но като цяло са коректни. Вероятно това не е основният им бизнес и затова се получава така, че няма постоянно човек, зает със сайта. Но като цяло ако имаш малко търпение, ще ти доставят това, което си поръчал, на обявените цени.  :wink:

NO CARRIER

Мен ме обслужиха сравнително бързо - на третия ден Флоренетата беше при мен. Вярно, с доставката и наложения платеж цената и стана двойна, ама, някак си се преживява.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Boby_

Цитат на: "NO CARRIER"Мен ме обслужиха сравнително бързо - на третия ден Флоренетата беше при мен. Вярно, с доставката и наложения платеж цената и стана двойна, ама, някак си се преживява.

Е, като пазарува в Интернет нискостойностни продукти, човек трябва да си направи сметката.  :wink: Иначе за по-скъпите неща цената на доставката се губи в общата стойност.

scroll_lock

аз също си чакам една доставка от седмица и нещо вече... Ма ще изчакам още малко сигурно.

theater

Хъм... дано някой ден да пристигне мейла с регистрацията.  :?
140л - харацини
http://starividri.org

scroll_lock

според мен обаче някакъв друг е проблемът с мейла който чакаш . Аз лично се регистрирах и две секунди след това ми пристигна мейла. Оказа се, че името което съм си избрал не се събира в полето в което трябва да го напиша , но въпреки това съм се регистрирал с избраното име  :lol:  След това се регистрирах с друго име и ми пратиха веднага пак мейл с паролата. Така че пробвай пак...

Boby_

Да, мейлът за регистрацията е автоматично генериран, не го праща човек, така че направи си отново регистрацията и чети внимателно съобщенията - вероятно има нещо непопълнено или некоректно.

6aro

Извете, че се намесвам, но тази регистрация не трябва ли да е автоматична като при форумите. Можеш да дадеш да изисква активиране на потребителите от админа, от потребител и да не изисква активиране. Или там е по друг начин? :dunno

А Boby_ ме изпревари с отговора. Значи съм прав. :)
Палудариум: 120/80 (16 вода; 64 надводна част )/40
острови: размери в най-широката си част - 23/18/40; 43/20/40; 10/19/13

van40

Поръчките ви са приети,но преди 14.05 не ги чакайте последно пазарувах от тях и те ми пратиха писмо с което се извиняват,че от от 07.05 до 14.05 няма да извършват доставки.

botzi

Да споделя опит от Petshop1.com, сайта им често има проблеми така, че бързодействието с регистрацията и понякога с поръчките си е софтуерен проблем/ или проблем на сървара. Аз си поръчвах вече доста неща, които идват след потвърждението до ден-два, проблема беше че първият път не ми пратиха всичко, а беше фактурирано и го платих с наложения платеж. След това им се обадих и те го пратиха на другия ден.
Така, че като извод общо взето съм доволен.

theater

Ъхъм.... докато ги чаках да ми потвърдят регистрацията или да ми отговорят на мейла със запитването, отидох и си ги купих от физически магазин. Идеята им е добра, но по този начин не се прави бизнес.  :?
140л - харацини
http://starividri.org

uzn1

Здравейте
,
имали възможност да си поръчам рибки и като ми ги доставят те да не са живи ?
Съдбата води желаещите и влачи нежелаещите

dalgia

Правил съм две поръчки при тях и съм доволен.Виж за риби незнам.

zambo

Цитат на: uzn1 - 03.06.2010 21:36
Здравейте
,
имали възможност да си поръчам рибки и като ми ги доставят те да не са живи ?
Случва се при транспорт да умре някоя и друга риба , но това е доста рядко явление . Риск винаги има , но при доставка в страната ,вероятността да умре при транспорта е много малка .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

uzn1

А ако умре тази рибка пак ли се заплаща или ?? Какво се прави в този случай ?
Съдбата води желаещите и влачи нежелаещите

zambo

Цитат на: uzn1 - 04.06.2010 20:21
А ако умре тази рибка пак ли се заплаща или ?? Какво се прави в този случай ?
Ако пристигне мъртва или в недобро здравословно състояние направи рекламация . Може да ти изпратят друга риба или да ти върнат парите , ако си я платил .
Анатоли
175л. Rainbow Fish
56 л. Red Cherry + Cambarellus montezumae 
42 л. Cambarellus montezumae

uzn1

Meрси за отгогорите zambo  ще ги имам в предвид  *THUMBS UP*
Съдбата води желаещите и влачи нежелаещите

koceto1122

Защо просто не се обадите по телефона и така да си поръчате стоките аз лично така правя питам кога ще пратят стоката и си правя сметка дали да я поръчам или не а така с тези колички заявки регистраций чакане ама дали ще ми го пратят дали са получили заявката и още един куп грижи...звъниш и поръчваш това е най-удобно според мен.
Поздрави

Similar topics (2)

12754

Публикации: 5
Прегледи: 4462