• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
29.03.2024 03:17

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

ИЗМАМНИЦИ в сайт zoomagazin.eu

Започната от kolib4iata, 10.05.2014 17:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kolib4iata

Здравейте.Пускам тук тази тема за да може да се види от повече хора.Поръчах си от този магазин филтър sun sun hw-304b.Пристигна пратката и гледам вътре друг стар филтър LW-104b.ИЗМАМНИЦИ дано никои да не им вземе нищо повече.
Моля дайте ми линкове на други форуми за да направя и там антиреклама на тия бокл...

zariio

Защо не върна пратката?
Не допускаш ли че може да е станала грешка?
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs9.postimg.org%2F49ki5eazv%2F10494175_10152367057258271_2072129839_o.jpg&hash=c59af89265d29439b6cc64736d6ad480b08a97c1

kolib4iata

Човешко е да се греши но флейтите бяха запечатани което показва, че филтърът е подменен умишлено.Обещаха по телефона смяна, да видим.

SDB

А не допускаш ли, че може и  китайчетата да са виновни!

kolib4iata

Цитат на: SDB - 10.05.2014 18:10
А не допускаш ли, че може и  китайчетата да са виновни!
Мислиш ли, че в завода са сложили друг СТАР филтър.

SDB

Под "стар" имаш предвид използван  вече или просто стар модел но чисто нов ако  е второ напълно е възможно

kolib4iata

Филтъра си личи, че е използван.

SDB

E-e-e това е друга работа

_777_

А как разбра че е използван?Аз като си взех JBL-а също имах съмнения защото видях че вътре на места е мокър.Дори щях да го връщам докато не обърнах внимание на една жълта бележка на 15 езика на която пишеше че този филтър е взет от производствената линия на случаен принцип и е проведен щателен контрол на качеството като херметичност при преминаването на водата и дебит като от това следва че може да съдържа остатъчна влага.Да не би и твоя да е подложен на проби?
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

kolib4iata

При мен няма такава белешка.Даже не е sun sun a е jialu:
Филтър:
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1240.photobucket.com%2Falbums%2Fgg495%2Fkolib4iata%2Fth_11052014170_zps8cd5f669.jpg&hash=3bed5974de17a391dfc8ed8944cfd18afe960dd0
Кутия:
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1240.photobucket.com%2Falbums%2Fgg495%2Fkolib4iata%2Fth_kutiq_zps4f83cdb5.jpg&hash=cb68a5e312c7d4d76bc5080e3ce3fce6193402d7

Penta

Jia Lu  е търговка марка на фирмата SunSun.

Sunsun HW-304B
С вътрешна UV лампа:  9W
Мощност: 55W
H-Max: 2.5 метра
Дебит – 2000 литра на час
Тегло: 6 кг
Размери: 29 х 29 х 49 см
http://www.aquamania.bg/bg/item/99-sunsun-hw-304b-/

Jia Lu LW-104B
Марка:   SUNSUN
Вградената UV-лампа (9W)
- Размер - 29 см х 29 см х 49 cм.
- Мощност - 55 W
- Производителност - 2000 л/ч.
- Брой филтърни контейнери - 3 бр.
http://www.aquamania.bg/bg/item/3779-jia-lu-lw-104b-profesionalen-filtyr-s-vgradena-uv-lampa-/

Да беше проверил първо :(

manyg

колега, еднакви са. Само цвета дето е различен иначе са абсолютно еднакви и двете са sun sun :)

kolib4iata

Филтъра изпада в резонанс и започва да бръмчи което е доста неприятно при условие, че съм си поръчал нов филтър, а получавам това....Аз пуснах темата за да не се повтаря това с друг потребител, а вие ме нападате и мен изкарвате виновен...Ще бъда благодарен ако темата се изтрие и се извинявам на търговеца, че ме е преебал.Поздрави и успехи...

manyg

не си казал, че изпада в резонанс. ;) да не би да се е обезвъздушил. Аз съм с 404А и след като го изчистя и затворя отново, трябва да поработи една нощ за да си се обезвъздуши и да стане безшумен, а преди това бръмчи и клокоти.

iivs

Според мен не е редно да се продава друга марка филтър в кутия от поръчаната марка било то и тяхна търговска марка пък и мокрен,като купуваш нов филтър значи трябва да е нов а не тестван пробван ползван за мостра и така нататък.Според мен филтъра трябва да бъде върнат на търговеца!

sVGNsali

Моят филтър, JBL 901, е купен от същият магазин, с доставка по куриер.
Когато отворих пакета, всичко изглеждаше непокътнато, освен факта, че бе мокър във вътршноста.
Тогава, не знам защо, си помислих, че го тестват предварително в магазина и така са го пратили.
Сега се съмнявам, че са ми пробутали изполван такъв. Но никададе нямаше петънце, прах или др. следи.
Много интересно.
Мразя да сменям магазини, още повече като съм свикнал, но ще трябва да преусмисля ситуацията.
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

_777_

Цитат на: iivs - 11.05.2014 14:23
.........като купуваш нов филтър значи трябва да е нов а не тестван пробван ползван за мостра и така нататък.
Въпрос на предпочитание.Аз лично предпочитам да взема нещо изпробвано за да съм сигурен че работи,а не да си го отнеса в къщи да го включа и като не работи започват мъките. :duvar:
Колега sevginsali,явно не си прочел предния ми пост.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

iivs

Възможно е да е тестван преди да бъде пратен това ок, но кутия "Катеричка" а вътре бисквитки "Порчо" не звучи сериозно!

sVGNsali

Колега _777_,  прочетох, естествено, как да не съм.
Следя темата с интерес.
Но едно е влага, друго е да е мокър-както си беше при мен, а и никаде нямах бележка, която да ме осветли - както е било при теб.
Не мисля, че става въпрос за евтина бакалска схема за подмяна на стоки, но все пак, съмнението лесно се поражда, а трудно се премахва.
Иначе съм много доволен от тях..
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

_777_

Колега iivs,нали разбираш че една фирма може да произвежда и петдесет продукта под различни търговски марки.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

iivs

Да съгласен съм но не е редно на кутията да пише едно пък от вътре да излиза друго не мислиш ли?

_777_

Да за това съм напълно съгласен.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

donpeev

То и гумите Goodrich са продукт на Michelin, ама едното струва 3 пъти повече от другото. Това е несериозно да ти пратят различна кутия и съдържание, независимо, че и двете са китайски и са еднакви. Последно време нашумя онлайн търговията, но още не съм опрял до гаранционно обслужване на каквото и да било от нета. Като се почне да се скатават фирмите и такси за куриери.. направо не ми се мисли..

KapitanNemo

Още един минус за Зоомагазини "Д-р Стефанов" zoomagazin.eu.
На 11.05.2011 направих поръчка на гореуказания сайт. Както му е реда получих отговор, че поръчката се обработва и ако закъснее повече от 2-3 работни дни ще бъда уведомен своевременно. След една седмица получих съобщение че има проблеми с доставката и че тя ще закъснее още ден два. На 29.05.2011 получих най-сетне заявените неща, но поради липса на опит с българските internet търговци не отворих пратката пред куриера а малко след това. Оказа се че вместо поръчаната от мен храна Tetra Pro са ми изпратили Tetra Min която е доста по евтина. Написах писмо до д-р Стефанов в което му обясних какво мисля за подобен род хитринки. Получих възмутен отговор колко много работа имат и че е възможна грешка, че ще ми изпратят заявената храна а другата остава като подарък от фирмата. Естествено до момента нищо не съм получил, но и вече никога няма да пазарувам от Зоомагазини "Д-р Стефанов" zoomagazin.eu.

vanko77777

Цитат на: kolib4iata - 11.05.2014 14:08
Филтъра изпада в резонанс и започва да бръмчи което е доста неприятно при условие, че съм си поръчал нов филтър, а получавам това....Аз пуснах темата за да не се повтаря това с друг потребител, а вие ме нападате и мен изкарвате виновен...Ще бъда благодарен ако темата се изтрие и се извинявам на търговеца, че ме е преебал.Поздрави и успехи...

Колега връщай им филтъра и толкова, да не се мислят за много хитри

Аз съм си купувал филтър Jia Lu при мен и филтъра и кутията са от една марка
Това е нечовешко! - викаха канибалите, четейки вегетарианско меню.


20l.-Скаридарник
40 l., 207 l., 462 l.
462l.-Астронотуси, 7 бр. Myletes rubripinnis (Сребърен долар) и сом Птеригоплихт гибицепс

saxon

Типично по нашенски.Ами обади се на клиента,питай го ,кажи му ,че няма точно този модел,а еди кой си,който е на същата фирма и т.н.Ще забогатеят,като си набутат наличното :ranting:

wire

А някой направи ли и труда да провери дали въпросният магазин предлага и двете марки или само Sunsun?
Този тип кутии винаги си личи дали са били отваряни и ако е била отваряна, защо не си го върнал веднага на куриера?
Беше ли обвит в защитното фолио?
Защо въобще си пуснал филтъра, след като не е това, което си поръчал?
Често филтрите не работят правилно заради неправилна експлоатация, не защото не са поръчаните ;-)
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!  *CRAZY*

Барбарон

Цитат на: kolib4iata - 11.05.2014 14:08
Филтъра изпада в резонанс и започва да бръмчи което е доста неприятно при условие, че съм си поръчал нов филтър, а получавам това....Аз пуснах темата за да не се повтаря това с друг потребител, а вие ме нападате и мен изкарвате виновен...Ще бъда благодарен ако темата се изтрие и се извинявам на търговеца, че ме е преебал.Поздрави и успехи...
Съгласно българското законодателство имаш право да върнеш филтъра заради липсата на съответствие от една страна, а от друга - при пазаруване онлайн можеш го върнеш без обяснения в рамките на 7 дена. И в двата случая не трябва да си използвал продукта, не трябва да си нарушил неговия и на опаковката търговски вид и окомплектовката му трябва да е пълна. Това, че не си проверил пред куриера какво получаваш не е проблем, но явно поради незнание на собствените си права, си пуснал филтъра. В този случай, ако аз съм търговеца, за мен въпроса е приключен.

velkov5

Защо ми звучи познато !!! Все с този зоомагазин има проблеми.От къде и кака зареждат си нямам идея!!!! Мамка им!!!

Подобен случай!
  С едно приятелче отиваме да разгледаме.Той реши да си вземе тезт на Sera за желязо.
Хубаво,няма лошо!
Качваме се в колата и както излизам от паркинга,той миказва!!!
-Я обърни колата! Тея са ми дали празни шишета!
Влизаме в магазина точно след 2 минути и се почва разправията!
   Тея "капути" ни изкараха,че сме подменили шишетата!!!!!! Ебати наглоста!! Как да не му измиеш зъбите!!!!
Както и да е! Оправих ме нещата,но с много излишна разправия.
Е ми да си проверяват стоката!!! Така де! Не им е за първи път!!!Явно има нещо щом им зачестиха издънките,а пък и цените са им високи! Поне да имат "някакво покритие"

Така че колеги !!!като пазарувате от там,всичко на касата да се преглежда.
   Сега се сетих!! То от тях бях си взел един скъпарски нагревател.Плащам на касата и искам да заверят гаранцята му.А те "еми то за този няма гаранция" !!!!!!
-Как няма гаранция !??!?! На кутията пише 2години а и струва 70 лева.
- Вие кво!За супер тапак ли ме взимата!
-Я извикай управителя да видим тази гаранция!!!!!!!
  Та така пак със скандал! Ти им даваш пари,а те те правят луд.Ако мине номера да не поемат ангажименти!
   Еми като не ти се работо,стой си в къщи! За какво ебаваш другите!!!!
   Прав съм,на ли !????!!!
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs6.postimg.org%2Fdwk2192od%2Fscreenshot_2014_06_06_at_01_10_25.png&hash=aae360e52405656d923e4454124e6a3c6fa6278d
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs15.postimg.org%2F99itsg763%2FIMG_20150308_201758.jpg&hash=934a2fbe79b025ab02895f1145bfb598744289d5

ceco70

Здравейте,
След като се начетохме на обиди и квалификации по наш адрес редно е да обясним нещо.Аз съм собственик на този магазин.Тези филтри на sun sun са абсолютно еднакви но идват в различна опаковка.Който не вярва в това може да се обърне към официалния вносител фирма Акватрейд - Варна.Освен това мога да се закълна в децата си че стока никога не е била подменяна и опаковките са фабрично доставени до нас.За наличие на влага не мога да Ви отговоря за пръв път чуваме за такъв проблем.За хората които са купили от нас артикули и след това са се развалили всички разполагат с гаранционни карти и на абсолютно никой не е отказан ремонт, който обикновенно значи замяна с нов уред.И не на последно място - ВСЕКИ КЛИЕНТ НЕДОВОЛЕН ОТ ЗАКУПЕН АРТИКУЛ МОЖЕ ДА ГО ВЪРНЕ В 14 ДНЕВЕН СРОК БЕЗ ДА ДЪЛЖИ ОБЯСНЕНИЕ ЗАЩО ГО ПРАВИ.Според мен това е по правилното действие от колкото да се обвинява търговеца за липса на определени качества или разминавания в очакванията от определен артикул.

Julliano

Хубаво е да имате представител в този форум, г-н ceco70, и още по-добре ако наистина е собственика (в което малко се съмнявам). Защото знам, че имате доста клиенти от тук, включително и аз.
Имал съм дребни недоразумения, които са решавани, но е хубаво да са сведени до минимум, защото все пак разстоянието м/у онлайн магазина и потребителя (като изключим София) е време, пари и често последствия в аквариума, заради проблем, колкото и дребен да е. Като цяло е добре замислено, но като изпълнение..нищо повече. Знам, че освен през КЗП, по друг начин едва ли стигат лошите новини до собственика. С телефони, имейли, за оплаквания, отговарят същите хора, които са сгафили. Като препоръка:трябва малко те да се оправят, като обещаят нещо-да го изпълнят, комуникацията куца, да не се трият коментари за артикули, а такива, които не се произвеждат или внасят-да не се предлагат, това си е чиста заблуда
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs28.postimg.org%2F790mdviix%2Fdownload.jpg&hash=3bc5531cf9543c714e53c5cf78d6b522c2a8fb6f

bunzip2

Цитат на: ceco70 - 20.11.2014 15:07
...И не на последно място - ВСЕКИ КЛИЕНТ НЕДОВОЛЕН ОТ ЗАКУПЕН АРТИКУЛ МОЖЕ ДА ГО ВЪРНЕ В 14 ДНЕВЕН СРОК БЕЗ ДА ДЪЛЖИ ОБЯСНЕНИЕ ЗАЩО ГО ПРАВИ.Според мен това е по правилното действие от колкото да се обвинява търговеца за липса на определени качества или разминавания в очакванията от определен артикул.

Това не важи ли, само ако артикула не е разпечатан/използван. При положение, че съм си купил един вътрешен филтър примерно, и го ползвам една седмица. Обаче реша по някое време, че много не ми харесва, ще го приемете ли обратно!? По вашите думи, изглежда така. Ако не е, то тогава написаното горе е заблуждаване!

Virosss

Цитат на: bunzip2 - 20.11.2014 16:31
Това не важи ли, само ако артикула не е разпечатан/използван. При положение, че съм си купил един вътрешен филтър примерно, и го ползвам една седмица. Обаче реша по някое време, че много не ми харесва, ще го приемете ли обратно!? По вашите думи, изглежда така. Ако не е, то тогава написаното горе е заблуждаване!

Едва ли ще го приемат обратно. Мисля, че можеш да върнеш стоки, които са запазили своят търговски вид след екплоатацията. Ако опаковката не е запазена или пък нещо липсва от окомплектовката, вероятно няма да го приемат обратно.

ceco70

Здравейте, първо искам да кажа че аз наистина съм д-р Стефанов, един от собствениците на фирмата.И отново искам да кажа на всеки: артикул може да бъде върнат в рамките на 14 дни дори и да е разопакован, дори и да е използван стига опаковката да бъде запазена.Опаковката ни трябва за да можем ние от наша страна да направим рекламация към вносителя на артикула, а те винаги много държат на нея.Относно проблема със фирма sunsun след хиляди опити за коректна работа от наша страна с вносителя, поради възникване на постоянни проблеми като различни опаковки и липса на артикули от началото на месеца сме спрели да продаваме техните артикули именно с цел да не рушим нашият авторитет без да имаме вина за това.И накрая мога да Ви кажа че има смисъл ако някой е недоволен от нещо да ни пише защото всички имейли минават през мен и до сега е нямало случай да не съм реагирал адекватно при възникване на проблем / малко като самохвалство излезе но мисля че наистина е така :) /

stefan_doc

21.11.2014 09:14 #34 Last Edit: 21.11.2014 13:54 by stefan_doc
Цитат на: ceco70 - 21.11.2014 08:56
А относно проблема със фирма sunsun след хиляди опити за коректна работа от наша страна с вносителя, поради възникване на постоянни проблеми като различни опаковки и липса на артикули от началото на месеца сме спрели да продаваме техните артикули именно с цел да не рушим нашият авторитет без да имаме вина за това.

Потвърждавам част от казаното. Поръчвах последователно две осветителни тела на Sun-Sun, които по вина на варненската фирма - вносител, не можаха да бъдат доставени.
То за проба и аз се свързах с фирмата /варненската/, която се оказа, има няколко сайта за онлайн продажби и отговарят на един телефон...
Забелязах, че след това зоомагазин д-р Стефанов свали от сайта си всички осветителни тела, доставяни от въпросната фирма.

Caxapa

Значи цели пет/5/ месеца чакахме защитата ВИ?  Дано да е вярна!

ceco70

Случайно попаднах тук, за това е забавянето:)

Caxapa

Вие къде очаквате да има отзиви Др. Стефанов? В сайта за прахусмукачки и хладилници ли?   Предполагам, че ще стегнете  редиците в персонала  за да има ниво а останалото ще се нареди само. Ние акваристите  се надяваме, че като купим  някой уред  няма да бъдем  изненадани от неговата работа и с него обезпечаваме спокойното развитие и живот на рибите и питомците си. 

Lasho

Има проблем с магазина Ви, докторе. И аз поръчвах веднъж от вас. Чаках една седмица да ми дойде поръчката и докато не  писах мейл не ме отразиха. После ми изпратиха поръчаното. Едно от нещата които бях поръчал беше 100 ватов нагревател. Получих обаче 25 ватов. Понеже беше китайче и струваше 6-7 лв. не се занимавах да го разхождам пак с куриери. Още си лежи в шкафа ново-новеничко :) Та така. Доста блеят служителите Ви.
И рече Господ на Ной: Прави бекъп, че ще форматирам...

Моля пишете на кирилица! Не е все едно: "Пенка отиде на къра." и "Penka otide na kura."

Rashidos

Привет
Аз лично пазарувам от Стефанов вече около година и половина
За Аквариума и за кучето
Не съм имал никакви проблеми освен липса на някои стока за което съм бил уведомяван по телефона
Единственото за което мога да ги упрекна е че обикновено чакам по седмица за да получа нещата който съм поръчал
За несъответствие кутия и съдържание не знам какво да мисля , по скоро бих обвинил донякъде китайците. Занимавам се с търговия и от китай нищо хубаво не съм видял
За акваристиката всичко ми е Eheim i JBL
Не защитавам никого в краина сметка :) И дам ако могат Доставките да станат малко по бързи няма да е зле :)

bunzip2

Няма никой друг който да е виновен за забавянето на доствките. Нито Китайците, нито Арменците, нито извънземните. Въпроса е че n на брой артикули изобщо ги няма налични. И когато клиентите ги поръчате, на свой ред г-н д-р Стефанов ги поръчва от другия край на България (както е случая с Китайчетата). Разбирам ви, че искате да продавате от "пиле мляко" но явно не се получава.

пп. Добре че поне не се слагате за вносители или представители на 90% от марките в БГ.

Нищо лично!

asito

Цитат на: bunzip2 - 24.11.2014 21:52
Няма никой друг който да е виновен за забавянето на доствките. Нито Китайците, нито Арменците, нито извънземните. Въпроса е че n на брой артикули изобщо ги няма налични. И когато клиентите ги поръчате, на свой ред г-н д-р Стефанов ги поръчва от другия край на България (както е случая с Китайчетата). Разбирам ви, че искате да продавате от "пиле мляко" но явно не се получава.

пп. Добре че поне не се слагате за вносители или представители на 90% от марките в БГ.

Нищо лично!
+1
Едни купички за хранене купих за кучето преди време.Вносителя се оказа варненска фирма.Аз ги купих от софийски интернет магазин-д-р Стефанов мисля,че беше.Оказа се,че купичките пътуват от Варна за София,после се връщат до Варна :)

Rashidos

 :buff: ако това със Варна , София и обратно до варна е истина ..... По добре да си търся нов online магазин  *JOKINGLY*

asito

Е истина е.Имаха етикет с варненски телефонен номер.Звънях като видях,но само на едро продавали :)То това си е нормална практика,нормално.Но смешното беше,че чакам аз купичките ,а те милите обикалят БГ и се връщат пак тука :)

bunzip2

Истина е, истина е :).
обикалят, връщат се.. и така.

77

че какво толкова...преди 2-3 години един от заводите на френска фирма за диотрични стъкла беше край виена ,че  поръчахме стъкла за една жена която живееше на 500 метра от завода и понеже са поръчкови и  се чакат , ги пратихме пак във виена...
виена-софия-търново-виена
пп завода вече е в полша
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

petkoman

Г-н Стефанов, движението на цените на артикулите и конкретно на аквариумите при вас се дължи на ръста на инфлацията преди да е приключила финансово годината и то без вносителя да е правил корекция или просто поемате вълната на "тариката" - да повишим цените, да обявим една "бомбастична" отстъпка па кой се хване. Жалка работа наистина! Може да не отговаряте, все пак имате много работа, българска работа!
Търговската политика е нещо неприкосновено, вярно, както и за това вносителите вече продават и от склад.

NeLyTo

Здравейте, др. Стефанов,

и аз да се оплача като сте ни паднал. Момичетата в магазина в Студентски град, и по-специално една девойка, която отдавна работи там, мургавка с черна коса... изобщо не са запознати с препаратите за акваристиката. Виждам, че има нови хора – за тях да приемем, че е нормално и не са свикнали. Ама да влизам и да казвам: трябва ми един препарат за ихтио при рибите на JBL и тя да ми казва: ами, дано сте си записали как се казва, понеже нямам представа, е просто нелепо! Да не говорим, че не сте сложили вътре упътване на Български език и ... ако нямах нет не знам как щях да се омажа ... За начин на прилагане девойката не беше и чувала... дори бегло!
Отделно кучето ми е с алергии и досега не съм получавала адекватно отношение и съвет относно избора ми на храна, така че просто почнах да си купувам храните от друго място.
Е, вече и за акваристиката май ще се насоча към други фирми.

Това го казвам с най-искрени чувства, много харесвам магазина Ви, но просто качеството на услугите не е толкова добро, колкото това на продуктите. А продуктите ги има навсякъде! :)

ceco70

Здравейте,
Относно кучето с алергиите не мога да се съглася с Вас-разберете Вашият проблем може да бъде решен от лекар, а не от продавач в зоомагазин.Изрично съм забранил на персонала да дава ветеринарно медицински съвети особенно при алергии, защото отговорността после пада върху нас, а в магазина не работят лекари.Ние имаме голяма денонощна ветеринарна клиника 'Син Кръст" където е можело да направите консултация или при Вашият лекар, след което вече да закупите изписаната от него храна.Алергията е заболяване а не някакъв второстепенен малък проблем, който може да го реши един продавач в разговор с Вас.
Това е все едно Вие когато се разболеете, и да Ви лекува фармацевта, от който купувате лекарството, а не лекаря.
А за чернокосото момиче сте права, наистина акваристиката не е силната и част, но точно в този период имахме голямо текучество на персонала :).Извинявам Ви се от името на всички.
За всички останали които участват в тази дискусия искам да заявя следното - включих се с няколко отговора, защото не съм съгласен от заглавието на темата и и исках да защитя нашата фирма,въпреки всички недостатъци, за които пишете тук мисля че заглавието е малко прекалено.Думата измамници е доста пресилена.И тъй като рядко влизам тук, за всички които все пак са решили да останат наши клиенти и не сме толкова черни в техните очи, могат да пишат на имейл stefanov@zoomagazin.eu при всеки възникнал проблем или въпрос.Гарантирам им че той няма да остане без отговор.

Caxapa

Абе вие няма ли да спрете? Къде има безплатен обяд/респективно реклама? Айде спрете се малко вече. Хората се оплакват от Вас-плюят по организацията ви а  си мислите дъжд вали. Рекох преди няколко поста: Стягайте си редиците за да сме доволни и ний като потребители.
Без да коментирам  но като отида при продавач и му опиша симптомите на риба,било котка,куче или  друг домашен любимец съм получавал адекватна консултация и предлагане на продукт с който да реша проблема. Това извинение с ветеринар си е измъкване от  непозната материя.

NeLyTo

Здравейте, др.Стефанов, не искам да споря, но кучето ми си има ветеринарен лекар, диагностицирано е, и през ум не ми е минало да искам от продавачите ви да му назначават лечение. Първо, знам че нямат право и второ вижда се, че са некомпетентни! Мисля си, обаче, че трябва да могат да отговорят афекватно на въпроса: коя храна е хипоалергична? Има всеизвестни марки, които предлагат такива храни! Все пак не искам да му сменят храната за бъбреци или хапчетата за сърце.. Концепцията на магазина ви е много хубава, но трябва да се вдигне качеството на услугите. Като работодател знам колко труднл се намират качествени хора, но трябва да стоим зад името си!

ceco70

Не смятам да водя празни дискусии без край.Реших да се включа във форума за да защитя  доброто име на нашите магазини, както и да дам обяснение по възникналите казуси, освен това се опитах да предотвратя възникването на нови такива,като дадох моите контакти като управител с молба нашите клиенти да се обръщат директно към мен при всеки проблем за да намерим светкавично решение, нещо което доста малко магазини биха направили.
А иначе всеки е свободен сам да избира къде и как да лекува своето куче, както и от къде и как да пазарува.На всички желая здраве и късмет , и дано в техния бизнес и в тяхната работа са също толкова перфектни колкото изискват от другите.

NO CARRIER

Смятам темата за приключена. Ако някой има някакви въпроси, знае как да се свърже с фирмата, или с нашия екип.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Similar topics (1)

31564

Започната от Slavov


Публикации: 3
Прегледи: 4198